Somnul meu, basm cu zane

Aseara am adormit pe la 11. Peste 5 minute m-am semitrezit ca sa comunic ca am inventat un cuvant: a instrutzina, care desemneaza ceva extrem de util, desigur, cum de nu v-ati dat seama?, inseamna a imputzina un strutz.

Am adormit la loc si am visat serialul la care ma uitasem mai devreme, True Blood. Ala cu vampiri prietenosi. Daca pe HBO m-a distrat, in vis m-a facut sa ma infricosez, sa scancesc si sa miaun.

Pe la 5 am gogonat ochii definitiv, m-am perpelit cat am putut in patul comun, m-am lovit cu capul de perete pentru ca anume cineva nu are chef sa indrepte patul la loc, cum era asezat si cum e normal sa stea. Dupa care m-am decis sa ma car dincolo.

Dincolo dormea pisica. Am trezit-o si pe ea, intrucat sedea pe plapumioara. Dupa care a inceput sa ninga. Pentru ca nu vedeam zapada ca lumea, m-am dus iar in camera unde dormea cel-care-nu-vrea-sa-mute-patul-la-loc ca sa ma uit pe geamul de acolo. In trecerea-mi pe care am dorit-o cat se poate de felini(ca), am trantit cu zgomot telefonul fix, intrucat m-am impedicat de fir. Consortul s-a trezit ca speriat de Nagasaki si Hiroshima, amandoua in acelasi timp. Dar, in stilul care il caracterizeaza, a atipit la loc in 8 secunde.

Dupa acestea, m-am indreptat spre bucatarie pentru a lua un mic-dejun timpuriu, iaurt si branza foarte sarata. M-am intors cu mancarea in camera pisicii, care intre timp se instalase, cu consecventa si obsesivitatea sa permanenta, din nou pe plapuma.

Am vrut sa iau si o carte de pe dulap, care este insa chiar si mai inalt decat mine, care eu, la randul meu, sunt destul de inalta. Am apucat cartea cu pricina, una pentru copii, si mi-au cazut in cap alte sapte: Diderot, Rimbaud, Baudelaire, copiii nebuni de-astia. Oui, oui, mes lecteurs francais!

Apoi am citit din cartea pentru copii.

Apoi am adormit pe carte. Pana pe la 11.

Ma oftic ca principalul factor perturbator al meu sunt sunt chiar eu. Vreau solutii ca sa dorm. Si care sa nu includa medicamente. Multumesc!

26 comentarii

Filed under Uncategorized

26 responses to “Somnul meu, basm cu zane

  1. Si eu, si eu!!! Mi-ar fi suficiente niste solutii pentru somnul de noapte, deoarece cu ala din timpul scolii ma descurc!😀

  2. pai mara,
    tu dormi deja la scoala.
    ce mai vrei? cate ore vrei sa dormi?

  3. si sa stiti ca folosirea de doua ori a verbului „sunt” in ultimul paragraf al textului este o forma de accentuare a faptului ca SUNT, ceea ce, nu-i asa?, trebuie sa ne reamintim cu totii cat se poate de des.

  4. Mai shmeny, la scoala nu am toate conditiile de a dormi cum vreau; am fost nevoita sa invat sa dorm cu ochii deschisi, fara perna moale de acasa si fara sa citesc inainte sa adorm!😆
    Nici nu stii cum e sa ti se zica:
    -Mihaela, cand te trezesti sa ma anunti si pe mine!😆

  5. ce carte pt copii?
    :d

  6. Sooomn, daaaaaaaaa, vreau şi eu. Cred că e ceva cu oraşul ăsta.

  7. Daria,
    se numeste „Razbunarea lui Ionut”. E cam trista.
    Hudrea,
    nu ma, orasul e bine-sanatos. avem noi draci pe teava.

  8. auzi ma … tu ai in blogroll „rochii de mireasa”? O^O
    o.o
    O.o
    o.O
    O.O

  9. toader,
    e un lincecsceingi.

  10. tankistu

    mdea……sigur. toader astept sa devii mai acid daca tot ai observat acest aspect compromitator

  11. untiljune

    injecteaza’ti o doza de nesimtire, universal valabila…

  12. fă şi tu dragoste înainte să adormi. E o îndeletnicire uşoară, consumatoare de calorii, de energie, producătoare apoi de somn adînc şi fără vise. Sau te uiţi la Mircea Badea. Şi sigur adormi la cît de plictisitor devine în ultima vreme..😀

  13. am uitat! ionuţu aici.😉

  14. untiljune,
    sa-i bag pe toti in pizduloiul mamelor, zici?
    ionutu,
    pai si caviar daca mananci zilnic, ti se apleaca. cata dragoste sa faci?

  15. Cita trebuie! Acu’ si tu…!😆

  16. untiljune

    dada, olguto, in mortii lor, macar…
    eu, pe persoana fizica, promit ca functioneaza!
    am aplicat’o si eu, lately…
    cat despre facutu’ lu’ dragoste…hai, frate, it will never be enough, sa fim seriosi!!! iar aia care zic ca nu e asa, is ori drogangii, ori batuti de soarta…

  17. untiljune,
    da ma da’ sa incep acum sa ma fut pe post de somnifer… e o injurie adusa fututului.

  18. untiljune

    Iisuse Christoase, asta era doar un comentariu la intrebarea „cata dragoste sa faci?”, nu zic neaparat sa o utilizezi in scopuri sedative…plus ca s’ar putea sa nici nu iti iasa…
    eu raman la varianta cu nesimtirea…

  19. nu ştiu voi, da’ io numai la asta îmi stă gîndul.

  20. hehe! cine s-a trezit sa vorbeasca de drogangii😀
    daca era o aroganta imi bag o mea culpa peste ochi, da’ daca nu…. tahahahahahahahaha! „lasati ma shaorma, altceva aveti?”. cum ziceam: tahahahahahahahaha!

  21. untiljune

    auzi, jimule, poate ai treaba si te retinem p’aci pe blogu’ pisicii Olga…
    bine ca esti tu destept, tahahahahahahahaha!

  22. untiljune

    si, jim, sa’nteleg ca batut de soarta nu esti…?!!??…

  23. nevermore

    ma, unu’ nu mai comenteaza….
    ce-aveti fratii mei albi, negrii, maro, portocalii si mai ales roz cu picatele albe?
    lasa shmeny, ca baga eu, nicio problema: deci, pentru somn eu recomand ceai de tei nu ca altii care numai la prostii se gandesc… si desigur ar fi ceva mai light asa…. STILNOX! de utilizat mai ales cu pretenii care nu se lasa usor tatuati😉

  24. nevermore,
    asa, ma, ceai de tei. bravo!

  25. distonocalm

    cum era cu „nu accept sfaturi medicale decat din partea medicului?”
    sugea-m-ai pan-adormi.

Lasă un răspuns

