Declaratie de „lasati-ma in pula mea in pace”

DA, sunt mai sensibila zilele acestea.

NU, de obicei nu dau doi bani pe sfaturi nesolicitate. Ma pis pe ele si tind sa le ignor, ba chiar sa mai si fac misto in public de cei ce mi le dau.

NU, nu o sa renunt la pisica. Mai bine renunt la aia care ma sfatuiesc s-o dau.

NU, nu o sa mi para prietenesc ceva de genul: „Cum vrei tu sa cresti un copil cand esti atat de dezordonata?” O sa te fut in gura si o sa-ti sparg o sticla in cap pentru o astfel de replica. Azi aproape am facut-o.

NU, nu o sa apreciez sfaturi medicale venite din partea altcuiva decat a medicului.

DA, cred ca o intrebare „Ce mai faci, esti bine?” si o a doua „Vrei sa mergem la un suc?” mi se par cele mai simple si de mai bun simt chestii.

NU, nu ma pasioneaza experienta altor femei decat in masura in care am ceva de intrebat, la obiect.

DA, vreau sa descopar senzatii si bucurii si de una singura sau alaturi de jumatatea mea si nu sa fiu un personaj teleghidat si plin de informatii artificiale, venite din experienta altora.

DA, stiu, va simtit jigniti. Ma doare fix in cur.

30 comentarii

Din categoria Uncategorized

30 de răspunsuri la „Declaratie de „lasati-ma in pula mea in pace”

  1. Asa, Shmen, zi-le tu! 😆
    Brinzica Fagaras si covrigei, da? Revin cu detalii concrete pe seara 🙂

  2. Masi

    Pe ei, pe mama lor!

    Bravo.

  3. jimerino,
    poate vrei sa te iau periculos si pe tine!

  4. tankistu

    vrei un sfat ??? de ce nu iei o aspirina ??? face bine. de exemplu eu aveam o prietena care atunci cind era nervoasa lua aspirina. si se simtea mai bine. dar daca dupa ce ei aspirina nu te simti mai bine, de ce nu incerci sa renunti la pisica ??? poate asa vei fi mai ordonata. pai cum crezi ca ai sa poti creste un copil daca esti asa dezordonata ???

  5. multumesc, tank
    nu am voie sa iau medicamente 😀
    alt sfat mai ai?

  6. tankistu

    jdffffff !!! sticla-n cap si futu-n gura le astept pe adresa redactiei. Calea dorobanti nr 181. mentioneaza pe plic…pt Petre Magdin. 🙂

    app de sfat. cu vodca ai incercat ??? 🙂

  7. nu, sfatul e apropo de petre magdin. 😀

  8. Da’ de ce sa nu-i doara-n cur pe aia care-si ucid plictiseala dand sfaturi? Asa ar mai sta si pe-acasa si te-ar scuti :D.

  9. Hudrea,
    cu placere 🙂

  10. oops, am nimerit in plin PMS 😦
    pardon, nu mai vin…imediat 🙂
    spell the beans baby 🙂
    xx, j re…vin cand iti trece:)

  11. windie,
    PMS is an understatement 😀 io te astept totusi repede, ca mai dureaza…

  12. tankistu

    shmen
    … am vazut azi ¨vicky cristina barcelona¨. bah…mie mi-a placut. stiu ca o sa sara bulangii ca am apucaturi de gay….dar filmul mi s-a parut super misto. l-ai vazut ??

    ps la muie mah…ca nu mai am masina mov.

  13. tank, l-am vazut. mi s-a parut foarte relaxant si haios. da’ nu esti gay, ma. gayilor nu le plac doua-trei femei care se ling.

  14. pai nu prea se lingeau. il luau toate in gura pe bardem. tank, tu de fapt pe cine vroiai sa impulezi din filmul ala? ca sa ne lamurim.

  15. untiljune

    eu il vroiam, de exemplu, fix pe bardem…

  16. tank
    nu stiu despre ce vorbim, dar sigur e gay. da’, sloboz, o punem de un club. la ce masina aveai tu, la ce muzica asculta asta, pe box-u’ ala de la Basty si la… bine, eu o fac mai mult din mila. Oricum facem un club.

    Deci Shmeny esti bine, da?

  17. da, kraki, acum da 😀

  18. Der F.

    Wow! Tough girl, tough language! Unde e latura romantica…?

  19. Heil mein Fuhrer!
    latura romantica s-a pizdit definitiv. de fapt, nu asta urmaream?

  20. Der F.

    Cumva nu sint chiar convins ca asta urmareai…

    Anyway, vezi ca am intrebat-o pe Ali cum e cu pisica ta si cu ectoplasma aia sau cum i-o zice si a zis ca acum nu mai face nici o diferenta daca o dai sau o pastrezi. It’s the same, din punct de vedere medical.
    In concluzie, poti pastra pisica si o constiinta curata, at the same time!
    C ya!

  21. KATYUSHA

    Mai tankistu si jimerino, cat de frustrati trebuie sa fiti, ca vorbiti atat de urat despre Petre Magdin??? Nu va e rusine, poponari imputiti??? Va prind si va bag cate un par in cururile alea nespalate si va torn si vodka, vad ca asa va place, animale preistorice ce sunteti!!! Pai Petre Magdin, e o mare valoare bai, pt trupele de rock romanesti, am mancat si noi o paine datorita lui. Stiu cine sunteti si o sa dati de draku, pt ca am aratat refularile voastre de betivi poponari, cum puteti scrie de omul care pe noi ne-a ajutat???!!! Ce jigonii sunteti frate, ca dati si adresa tvr-ului, sa i se scrie lui Magdin toate prostiile alea??? Porcii dracului, arde-v-ar focu’ si sa putreziti in iad, iepe masculine, ca va put gurile ca la vaci curu!!! Cururi belite, parul in cur va paste!!! Cand ati fost ma treji ultima oara???

  22. jimerino

    stai sa-l anunt si pe tankist si revin.

  23. jimerino

    esti gata? ti-ai sters spuma de la gurita? bun. fii atent ca iti voi da argumentul suprem, iti voi demonta intreaga argumentatie, cu mancatul unei paini, cu suptul pulii lu’ magdin si ce mai faceati voi.
    tobe!
    MI SE RUPE PULA DE TINE!

  24. KATYUSHA

    ma bucur ca ti se rupe. l-am sunat pe Petre Magdin, sa-i spun sa citeasca pe aici ce scrieti voi. Eu ma agit ca proasta si el a zis ca a citit si s-a distrat foarte tare, pt ca numai niste baieti destepti pot scrie asa, pt ca a citit pe blogul unui dintre voi si i-a placut chestia aia „la omul sarac nici boii nu trag… si nu stiu ce in biserica:)))”!!! Si a citit pe blog si a zis ca ce baieti destepti, dar viatza este trista din pacate in aceasta perioada!!!:( Asa ca daca eu ma framant si el va apreciaza ca „numai niste baieti destepti pot sa scrie” ce a citit el… treaba voastra. Asa ca… Jimerino, sa nu ti se mai rupa de mine, ca nu ma mai bag!

  25. jimerino

    e, daca te-ai calmat, hai sa iti explic. nu l-a injurat nimeni pe magdin, nici n-am avea de ce, i-am vazut si cateva emisiuni, cine ce sa aiba cu omu’? aia cu magdin era referire facuta in gluma si atat. iar faptul ca am dat adresa lu’ magdin sa-i trimita toti sceleratii anthrax sau mai stiu eu ce, iar e fals. aia e adresa televiziunii romane si este citat din el, de pe vremea cand prezenta emisiunea. merci si ia-o cu calm ca motive sa ne enervam avem si asa destule.

  26. KATYUSHA

    ok! super. ma bucur ca am cazut la pace! are dreptate Magdin ca sunteti destepti:)! numai bine si rock forever!:) aveti grija de voi si viatza usoara tuturor rockerilor!:)

  27. tankistu

    katiusha draga
    daca el a inteles ca suntem baieti destepti si tu nu, care oare o fi prostul ????

  28. KATYUSHA

    pai daca am zis ca „are dreptate…”, nu ti se pare ca e ok si am pus bila alba la voi??? „prostul”, e ala care isi bate joc de poporul asta si-l umileste prin diverse tertipuri ieftine. in rest… pace si suflete curate, dupa un tsunami. acum, cu ganduri bune si apreciere pt ca respiram acelasi sistem nenorocit, care vinde tara pe bucati si fondurile europene, se duc unde nu dezvolta nimic pt tara, ci umplu niste goluri, care ridica vile si afaceri oneroase, iara romania, va ajunge sluga in tara ei cu romanii ei si sluga in tarile care detesta romanii, pt ca… pur si simplu. astea sunt propleme grele, grave si dureroase…, in rest, vorbe care aerisesc creierii tristi, depresivi si care asteapta si vesti bune, ca sa ne mai hranim sufletele pierdute si lovite, de cei care uita ca nu sunt singuri aici in tara si ca romania, nu e dormitorul si nici living-ul lor, atunci cand vin „obositi” din UE!!!

Lasă un răspuns

