De dor, jale si citit

Nu mai rezist!

Baiatul sau fata, elevul sau eleva, care cauta pe google „ce inseamna cartea pentru mine” s-a intors. Ma bantuie. De sase luni sarmanul suflet neimpacat cu citirea unei carti cauta pe net „ce inseamna cartea pentru mine”. Pentru mine, nu pentru el. Pana acum as fi citit o juma de biblioteca, doar-doar aflam raspunsul. Dar nu! El sau ea tot da search peste search si ajunge tot aici. Unde nu poate fi ajutat, caci, prietene, da-mi voie sa te dezamagesc profund, asta e o experienta unicata si haladita, sa citesti o carte!

Poate aceeasi mana ghidata de aceeasi minte franta (dar aici s-ar putea sa ma insel, lucru care mi se intampla foarteeeee rar) a cautat si „ce inseamna ea pentru mine”. Acum urmeaza compunerea mea, macar sa gaseasca individul la urmatoarea perchezitie pe net:

Compunere

Ce inseamna ea pentru mine

Ea pentru mine nu inseamna nimic.

Am incheiat compunerea.

„Mi-ai rupt inima din mine” este alta propozitie, care se vrea dezvoltata si care este prezenta pe lista de search-uri.

Si mai citim „10 lucruri care ma enerveaza la seful meu”. Ha? 10? Se vede ca nu suntem colegi. Ai fi zis „100”.

A, si ar mai fi uimitorul „compunere despre cum vad eu in spatiu”. Asta chiar ma depaseste. Unuii se asteapta ca altii sa fi scris pe bloguri despre cum vad ei in spatiu. O compunere. Pfuuu!

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “De dor, jale si citit

  1. jimerino

    originalitate din pula. e, o compunere despre cum vezi in plan, asta da. sau vezi plan? cum se zice ma la bidimensional?

  2. nu ştiu mă jim. da’ în orice caz e un motiv de belit ochii.

  3. Esti norocoasa, la mine a intrat unul cu ceva de genul – colegul meu nu se spala, ce sa fac? :)) – a ajuns la mine probabil pentru ca a gasit un articol despre ziua internationala a spalatului pe maini.

  4. carmenuta,
    nu suntem niciuna norocoasa. ne invadeaza nebunii :))

  5. shmeny,
    adica… cititorii de toate felurile. Ca sa fim bune si marinimoase, nu de alta😛

Lasă un răspuns

