Ziua blasfemiei

Ma tot intreaba lumea ce-mi doresc sa nasc: o fetita sau un baietel. Sa fiu sincera, as vrea sa nasc o pisica. Pisici cresc de vreun secol; copii nu am avut pana acum. Pisicile sunt imprevizibile intr-un fel pe care am inceput sa-l invat. Daca fac putina febra, se ascund sub un fotoliu si se doftoricesc singure. Pentru ca nu vor sa deranjeze. Un plod plange si daca ii pica suzeta din gura. Da, mi-as dori sa mi se spuna la ecografie: „Felicitari, estimam ca bebelusul dumneavoastra va avea o detenta peste medie si va prefera crochetele cu vitel!”

In plus fata de asta, eu cred ca Iisus a fost un hipiot foarte marfa, care a gandit cu mult inaintea vremii sale. Atunci, ca si acum, desteptaciunea nu era extrem de apreciata.

Ma enerveaza 99,99 la suta dintre femei. Mi se par plangacioase, intortocheate si mereu deprimate. Printre astea ma numar si eu. Asa ca… inainte sa ma intrebe toti ce mi-as dori sa aduc pe lume, o pizdulina sau un pulifric, mai bine m-ar intreba daca nu cumva mi-as dori sa devin mascul.

23 comentarii

Din categoria Uncategorized

23 de răspunsuri la „Ziua blasfemiei

  1. Dar se pare ca e prea tarziu, dovada si copilul pe care il vei naste. „Pizdulina sau pulifrici”, sunt convins ca va fi un pisoi rasfatat si aparat de ghearele matei-mame. Doar faci parte din cele 99,99 😀

  2. mda, ca si cum a fi alintat si overprotected e ceva bun :))

  3. Bai, uneori e! Macar pentru o perioada de vreme.

  4. nu, monico.
    asta al meu o sa creasca precum in vechea Sparta.
    descult, nemancat, dezbracat. sporturi multe si violente. dar numai daca e baiat.
    daca e fetita… fustite si codite si gene lungi. sa aiba viata usoara 😀 sa se obisnuiasca doar cu binele

  5. tankistu

    mda….. si tatal ce parere are ???

  6. intreaba-l pe acesta, tank.

  7. sa fii un OM , copilul meu! iata cum intra kipling mai bine ca oricand 😀

  8. 😆 …prin alunecare de-a dreptul!

  9. Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!

    Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc.
    Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO.
    Bloggerii care doresc sa se înscrie ca voluntari în organizarea evenimentului sau vor să iniţieze concursuri cu premii,
    să ne trimită mesaje la contact@zbb-2009.ro
    Va rugam postati bannerul ZBB pe blogul vostru si trimiteti mai departe mesajul sa circule in blogosfera. Multumim

  10. untiljune

    eu zic ca pe jim o pizdulina l’ar cam baga in sperieti… doar ce zicea mai deunazi ca il ingrozeste/infurie ideea ca intr-o buna zi, asa, insorita si calduta, o sa vina unu’ si o sa’si bage cucu’ in ea….

  11. pe jim il baga in sperieti si pisica…

  12. jimerino

    fara cucu la kek! ca va sparg pe toti si toate!

  13. jimerino

    asta se trezeste rar. da’ si cand…

  14. Faza cu pisica a fost mortala 🙂 Am sa preiau postul tau si la mine pe blog, e foarte amuzant… din anumite unghiuri…

  15. Pingback: Ziua blasfemiei | Carmen's Spored Blog

  16. Oana si Catalina :):)
    sa fie untr-un ceas cu…cuc sau cuca:):)
    congras!!!!
    xxxxx,J

  17. oops , l-am uitat pe fericitul tatic 😉
    pentru El :

    felicitari amandoura:):)
    xx.j

  18. multumim 🙂
    carmen, ma bucur ca ai preluat aberatia respectiva 🙂

  19. deci, esti asbolut delicioasa! am savurat fiecare cuvant 🙂

Lasă un răspuns

