Coarne si copite infundate in mal

Nu cunosc persoana mai incapatanata decat mine. Spun unuia si altuia: „Ba, nu am vazut specimen mai capos ca tine”. Apoi zambesc si tac. Pentru ca mint. Mint. Eu sunt aia. Cine zice, ala e!

Nici macar nu-i inteleg pe cei care cedeaza. Mi se mai intampla si mie sa cedez, dar numai in situatii exceptionale. Atat de exceptionale, incat in acest moment nu pot da niciuna drept pilda. Cand cedez, aproape ca-mi curge lacrima pe obraz. Sunt atat de incapatanata incat am inceput sa-mi vad acest defect ca pe o mare virtute. Adevaratii mei eroi sunt cei care fac displayuri publice de catarenie. Nu intra in aceasta categorie betivii si nebunii cu acte in regula, desi si eu, la betie, am construit niste incapatanari de toata groaza. Nu ma intrece nici macar unul, dar am ce invata de la fiecare.

Cand nu am dreptate, ma incapatanez de dragul artei. Cand se intampla insa sa am si dreptate, intra in functiune si principiul „Cine nu e cu mine, e impotriva mea”. Este o prelungire cat se poate de justa a caposeniei mele, care nu face decat sa ma sprijine si sa ma intarate. Orice opozitie ma hraneste cu jaratec. Delicios! Mai bun ca lasagna!

Apreciez mai mult incapatanarea de gen alternativ. Adica: pisica, daca o dai de 100 de ori afara de usa, ea iti reintra in casa pe geam. Pisica ideala in capul meu ar fi aceea care intra o data pe geam, o data pe horn, o data pe gaura cheii, o data prin vis, o data pe balconul vecinilor, o data prin ureche si tot asa. Creativitatea desarvaseste catarismul. Il acutizeaza.

Nu stiu daca e vorba de sindromul Toma necredinciosul cu extensii in lumea reala. Nu ma conving de ceva decat de una singura si, de obicei, dand cu capul de pietroaie. Dar si cu asta m-am obisnuit.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Coarne si copite infundate in mal

  1. jimerino

    si toata lumea se incapataneaza sa nu comenteze. na!

  2. the judge

    daca asta te ajuta in vreun fel, sa stii ca nu esti singura. 🙂 Toma necredinciosul asta! mare crai. are multi urmasi… si urmase 😛

Lasă un răspuns

