Si Olivia mea…

Azi-noapte am visat-o pe Olivia mea, cu chipul ei de papusa imbujorata incadrat de gluga imblanita a hainii de iarna…

Sa fie Olivia mea? Sau sa fie de-acum Olivia altcuiva sau Olivia nimanui? Sunt sigur ca am recunoscut-o, ca erau obrajii ei si gluga ei celebra, dar ea nu m-a recunoscut pe mine. Sau poate s-a prefacut… De obicei, ii tresarea spranceana stanga si radea ca la o gluma buna. In visul acesta, nu… Olivia mea isi uitase ochii acasa. Si buzele. Era ca o masca venetiana, in afara de rosul obrajilor.

Olivia mea nu mai incape in vise. I-am dat interzis. De multa vreme. Dar Olivia mea mi se strecoara si ma invadeaza si are tupeul, are nesimtirea sa se dea drept altcineva. Altcineva-cu-obrajii-si-gluga-de-papusa-inghetata-a-Oliviei.

Azi-noapte am ucis definitiv, stapan pe mine sau poate sinucigas de fapt, un vis. Si pe Olivia mea, asa cum o stiau toti prietenii mei pe care ii interesa, indepartata si timida.

Si ce daca pleci, proasto? We’ll always have Paris…

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Si Olivia mea…

  1. the judge

    frumos…

Lasă un răspuns

