De ce rad, ma intreaba Monicapaidece

Rad pentru ca uneori totul mi se pare degeaba. Si atunci, de ce naiba sa plangem, cand putem sa radem? Vorba unei prietene, si daca razi, si daca plangi, tot acolo ajungi.

Rad pentru ca prostia bate in ridicol zi de zi si, decat sa te consumi, mai bine te tavalesti de ras.

Rad pentru ca, in general, si Doamne-Doamne rade de planurile noastre.

Rad pentru ca asa i-am obisnuit pe cei din jurul meu. Daca nu as mai rade, as ramane singura.

Cu toate acestea… Mai rad si cand e soare, si cand pisica face un flic-flac, si cand ajung in bucatarie si uit dupa ce m-am dus. Rad cand merg la mare, rad cand mi se spune ca plodul statea cu cracii incrucisati astfel incat nu se distinge daca are ‘utza sau ‘izdulina, rad cand primesc flori.

Uneori nici eu nu stiu de ce rad. Rad foarte des. Sunt confuza de cat rad.

3 comentarii

Filed under Uncategorized

3 responses to “De ce rad, ma intreaba Monicapaidece

  1. jimerino

    radeti ca niste curci. muahahaha!

  2. Curc esti tu, ba! Si indisciplinat, pe deasupra. Unde ti-e tema?! Ti-a mincat-o mitza, ‘ai…?

  3. simpatic doctor🙂 se prinde mai greu ….

Lasă un răspuns

