Punk’d and fuck’d!

Mie deja mi-e mila de saracul copilas. Daca va semana cu tatal lui (cine il cunoaste pe acesta, s-a luat deja cu mainile de cap si plange in baie) sau cu mama lui (care este ocazional isterico-maniaca), se va naste direct cu dunga rosie in mana dreapta, asteptand cu spasme buletinul.

Daca la toate aceste gene ale nebuniei se vor adauga si cele ale bunicii materne (muma mea adica), copilul va purta numele Vadim, indiferent de sex, si va bea distonocalm in loc de lapte inca din  primele minute ale existentei sale.

Ziua de azi a fost plina de cretini. Iar mama mea a debutat-o spumos.

M-am dus azi la munca sa duc concediul medical si totodata carjele pentru colegul Cristi, care si-a rupt si anume piciorul. Maica-mea, intr-un avant minunat de comuniune familista, a zis ca vine cu mine. Ca sa luam taxiul si vedem noi cum ne intoarcem.

Ne-am suit intr-un taxi. (Si acum toata lumea ridica mainile, flutura din degetele si se pregateste sa strige cum strigam portarului advers:   

MUIE LEONE.

Multumesc).

La volan un tigan marlan cocalar santierist de cartier. Care, desi io ii indic pe unde s-o apuce, el o face fix in partea ailalalta. Si atunci, maica-mea, femeie decenta la 70 de ani, a clacat. A inceput sa urle la taximetrist precum aia de prin Infernul dantesc: „Pai da bine, escrocule, pe aici ti-a spus copilul s-o iei? Trebuia s-o iei pe Mosilor, pai asa ne tragi in piept?” Copilul cu burta la gura si carjele in mana incerca sa-si calmeze mama. „Stai, ma, ca e bine si pe aici. Nu e mai lung, e doar alt traseu”.

Una peste alta, taximetristul si-a zis ca mai bine ne da jos, ca suntem doua isterice. Asa ne-a zis si noua, de altfel. „Dati-va jos!”, a zis. Si ne-am dat.

De draci spumeganda, am inceput sa merg pe jos inspre locul unde trebuia sa ajung, aruncandu-i peste umar vorbe de ocara mamei, cu volumul dat la maximum: „Du-te, femeie, acasa, ca ne facem de cacat si ne-o da la muie tot taranul!” Femeia-nimic! Se tinea de mine precum scaietele de oaie, vaitandu-se in tot acest timp ca o dor picioarele si ca sunt un copil nemernic, care o chinuie. Dupa vreo doi kilometri am suit-o intr-un troleibuz si am trimis-o la ea acasa.

Dupa aia m-a pufnit rasul…

La intoarcere m-am urcat intr-un troleibuz. Prin fata. Deoarece am dreptul. Pe primul scaun de pe dreapta statea un pusti de vreo 16 ani, care s-a ridicat cum m-a vazut si a zis tare, sa auda toti mosii senili care se duc nowhere sa vaneze vantul de la pranz: „Veniti aici, luati loc, va rog!” Ii zambesc frumos copilului binecrescut si ma undui precum o balena la mal inspre scaun. Se vede treaba insa ca maica-mea si alti mosi si babe mint cand afirma ca-i dor picioarele, intrucat un domn basinos, cu o revista de integrame in mana, s-a repezit precum bolizii lui Brawn GP si s-a asezat frumos, taindu-mi calea si oprindu-ma cu burta la doar doi centimetri de fericire. Am ras cu pustiul cel politicos pret de inca vreo doua statii, pana a coborat. Mi-a urat succes, saracutul! Ii era clar ca sunt vreo ghinionista.

La final, cand eram deja pe ultima suta de metri in calea spre casa, un alt mitocan de cartier m-a intrebat, uitandu-mi-se fix in ochi: „Ti-a placut sa te futi, ‘ai?” Da, mi-a placut. Si cred ca inca imi mai place, dar pe ziua de azi chiar nu-mi dau exact seama. Ce aveti cu mine?

23 comentarii

Din categoria Uncategorized

23 de răspunsuri la „Punk’d and fuck’d!

  1. cronicaru'

    ce sa-ti fac? daca iti place dragostea… ca sa imit un alt taran, preten bun :)) nu zic cine, dar incepe cu F

  2. incepe cu F 😀 hai ma 🙂 nu e taran ma

  3. pseudonimul vesel

    GENIAAAAAAAL =)) am ras cu lacrimi. Chiar daca stai acasa si nu esti aici in marea redactie gsp =)) tot geniala ramai. Nu stiu, o sa postez cu pseudonim =)) ca sa mai comenteze lumea. „Cine e asta ma? Ce treaba are el cu Oana? A? Ce a facut asta la viata lui sa se bage in seama cu ea si sa o vrajeasca?”, si tot felul de intrebari idioate. Una peste alta la toti ne place sa ne fu**m =)) acum depinde cum 😀

  4. pseudonimul vesel,
    m-ai facut sa rad si sa rosesc, in acelasi timp. poate ca de-aia sunt geniala, ca stau mai mult pe acasa. oricine ai fi, te mai astept.

  5. Multam pt portia de ras, Oana. Printre inchideri de luna, bangalorezi batuti in cap si clienti mincinosi…postarea ta a fost o adevarata destrabalare pentru gandurile-mi :D.

  6. anca,
    🙂 da, am venit de pe drum direct montata sa scriu povestile. oricum, remarca si tu ca nu tinerii sunt aia care nu dau locurile din RATB…

  7. pseudonimul vesel

    esti constienta ca ma stii:)) ca d-aia sunt vesel. auzi si tu 😀

  8. normal ca te stiu 🙂

  9. 😆 Pot sa-mi aleg dusmanul? Il aleg pe mosul indesant din troleu. De ala din cartier mi-e frica, poate ma intilnesc si io cu el. Totusi, mie mai mult decit „ti-a placut sa maninci, ‘ai?!” n-are ce sa-mi zica…

  10. monica,
    e un dusman deosebit de primejdios. evasive, even stealth 😀 mie personal mi-a venit sa ma iau la bataie cu mama.

  11. Cel mai tare post. Postul zilei :))

  12. Bă (ca să nu-mi încep comentariul într-un stil prea mitocănesc) da’ Jim ce păzeşte în privinţa lui Ghiocel Onanul ăla cu întrebarea finală ? Sau în Bucureşti toţi e periculoşi, şi trebuie să ai grijă, bagi ochiul în pământ şi răspunzi timid ?

    Nu de alta dar să-l avertizez pe Hudrel, săracul. Aşa singur cum e, fără nici un spp-ist prin preajmă…

  13. sar’na pentru carje, am intrat in posesia lor.

    genial post…am ras de m-am cacat pe mine.

  14. A fost foarte benefic sa citesc un asemenea post in timpul plictisitoarelor ore de la scoala! 😀

  15. baste,
    si ce sa faca jim, sa-l caute pe ala in cartier? cu mine de mana sa faca descinderea? sau dupa portretul-robot? in rest, cam asa e la bucuresti. toti suntem niste nebuni exhibitionisti care ne bagam in viata sexuala a trecatorilor.
    cristi,
    sa-ti foloseasca. vezi sa nu mai tragi vreo tranta cu aia fara cauciuc (e vorba despre carja, obsedatilor!)
    mara,
    slava cerului ca esti majora, maica! nu mai stau cu grija ca scriu mascari si vede copilu’

  16. ba baste, eu il banuiesc pe ala de la deko. cred ca a fost o vendetta, o actiune de intimidare. nu-i prind io baschetii rosii sa-i borasc in ei…

  17. shmeny
    Gata, s-a trecut de pragul psihologic! 😆

  18. Shmim, sau Jieny, apropo, ce înseamnă Muie Leone ? Are cumva legătura cu Sierra… ?

  19. Nu inteleg de ce lumea este pudica… Noua ne place sa futem si femeilor le place sa fie futute! Omu’ este prost din simplul fapt ca remarca evidentul. Si mamei lui i-a placut sa se futa, daca stam sa ne gandim… Pe unde o umbla ea acu’?

  20. jimerila,
    nu era ala de la deko. si te poftesc sa nu mai boram in tenesii nimanui.
    maro,
    asta e pragul cronologic. psihologic il treci cand te muti la bucuresti.
    bastie,
    leone e un cod secret. si o firma de taximetreala.
    krakilla,
    ai o atitudine mult prea impaciuitoare. sunt si femei carora chiar le place sa futa mai mult decat sa fie futute. ma provoci…

  21. ce ditamai ziua de 1 aprilie ai avut!!!

  22. Dragul de Basty, câtă grijă îmi poartă.

  23. tankistu

    e clar. evident chiar. Muie dinamo.

Lasă un răspuns

