Sa broccolim!

Baietelul privea linistit pe fereastra troleibuzului. Se intoarse brusc spre bunica-sa si intreba: „Auzi, bunica, da’ asta ocoleste?

Femeia ridica ochii spre cer, exasperata si amuzata in acelasi timp. Copilul de trei ani isi punea aceasta problema de cate ori mergea cu 66.

Ce anume  sa ocoleasca?”

Pustiul nu invatase ca daca exista ceva care ocolea, trebuia sa existe, in balanta, si altceva care sa fie ocolit. Ridica nedumerit din umeri. Habar nu avea raspunsul. El atat auzise, intr-o alta zi – o frantura de discutie intre doua fete mai mari decat el: „Fata, asta ocoleste, nu?” Cum nu a mai prins raspunsul, de el s-a lipit, stinghera si nerotunda, numai intrebarea. Cu nuante retorice, si-ar fi dat el seama daca ar fi fost putin mai varstnic.

Eu stau si mai prost decat baietelul. Simt ca ocolesc, stiu ca ar trebui sa ocolesc ceva, dar nu imi cade fisa ce anume. Jalonez niste momente, nu strang niciunul in causul mainii. Ma percep priceputa si versatila, dar nu pricep exact drumul pe care il parcurg. Ca un sarpe care se deplaseaza in S din obisnuinta, desi ar putea sa mearga si drept, daca ar incerca sa evolueze.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Sa broccolim!

  1. tankistu

    bai fata…. eu sunt si prost si am fost si ocupat. deci sunt un prost ocupat. recunosc. asa ca sunt ultimul care te felicita. deci ….FELICITARI. io cum e bou……. nu am inteles ca esti mamica. sa stii ca esti cea mai tare mamica….aproape mai tare decit taticul. normal lumea baga cuvinte frumoase…eu zic atit: pula mea. sa va bucurati de el. sau de ea. si sa nu va schimbe.

  2. jimerino

    ba, cand oi avea si eu 78 de ani, poate totusi isi face un pic de timp si ma schimba, sa nu ma fezandez in cacatu-mi propriu.

  3. danke, tanke!
    da’ sa stii ca ne schimbam si fara copil…

  4. mah,
    tu sa stii, ca iti faci prea multe probleme. dar ai o scuza…sau doua: femeile sunt nebune! iar femeile insarcinate exceleaza la acest capitol. dar tare de tot. asa ca e treaba ta daca vrei mergi in S pe 7 carari, dar una iti zic: un sarpe daca ar merge drept, s-ar chema vierme (sau omida, rama etc.). asta asa, dpdv animal planet

  5. adrian puica,
    femeile sunt bolnave la cap. serpii nu.

Lasă un răspuns

