Cel mai frumos oras din lume. La 20 de ani

Am descoperit azi filmul cu pozele de la Oxford. 1996. Era digitala de-abia scancea in scutece, de aceea, pentru respectul tardiv fata de adevarul istorico-tehnologic, le-am scos pe hartie, si nu pe CD.

Din poze ma privesc cladirile celui mai frumos loc din lumea asta. Si din Stratford-upon-Avon. Amicii de acolo, sud-americani. Si cei de aici, cei care m-au condus la aeroport. Colegiul unde am locuit. Camera in care am dormit. Ba chiar si o pisica.

Oxfordul a incremenit. Este la fel de misto precum mi-l aminteam. Si precum, uneori, il mai visez. Il visez pe majordomul James care ne cara bagajele si barul unde am sarbatorit Ziua Americii. Rulota cu fast-food care se plimba noaptea pe strazi. Muzica lui Enescu care se auzea pe fereastra unui alt colegiu si care m-a facut sa plang de dor de casa.

Din poze ma mai priveste o tanara inalta si slabanoaga, fara sani. E saten-roscata si poarta parul strans la spate. In picioare are bocancei, desi e vara. Vara englezeasca, e drept, cu ploaie din douazeci in douazeci de minute. Are jeansi, camasi in carouri si vesta de blugi. E un baietel de 20 de ani, pierdut pe alta planeta. And never found again.

7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „Cel mai frumos oras din lume. La 20 de ani

  1. vrem sa vedem poza 🙂

  2. o s-o scanez si o s-o bag cumva, candva.

  3. gingav

    ce chestie! in toamna 96 am fost si eu la oxford. cred.

    tu ce colegiu?

  4. gingav

    wadham, daca n-am uitat. jeez, nu-mi amintesc decit mincarea si berea! :))

Lasă un răspuns

