Sex sells and offends

Scriu cu noaptea in cap. M-am trezit devreme, extrem de revoltata impotriva noii tehnologii. Am visat ca ma aflam pe punctul de a mi-o trage intr-un lan de iarba minunat. Si nu mi-am tras-o. Ca mi-a fost teama de cineva care ne-ar putea filma cu telefonul mobil. Si apoi sa ne urce pe Internet. Asta cu fututul in aer liber s-a cam terminat. Devin constienta ca tinerii din ziua de azi vor rata aceasta experienta eliberatoare sau dimpotriva, daca te prinde garda si te salta la sectie pentru exhibitionism si tulburarea linistii publice. Ca devin constienta nu e un lucru rau. Dar nu putea macar in vis sa ma lase, one last time? Nici fututul in gradina nu mai e ce-a fost, nici visele nu mai sunt ce erau odinioara!

Acum una din realitate. Vineri, cu iubitul pe Magheru. Eu, pe tocuri, el tragand de mine si de burta mea care, chiar daca nu face gaura in multime, se vede binisor. La 5 metri in fata noastra, o fiinta de sex feminin, foarte boita si sumar imbracata, care impartea selectiv niste carti de vizita. Cand l-a vazut pe J, mai ales cu mine de mana, ezita asa, nu stia ce sa faca, sa-i dea cartonasul-sa nu i-l dea. Si-a calcat pe suflet si i-a pasat baiatului cardul. Cum creatura se afla in fata unui sex-shop, am presupus ca ne da hartiuta prin care ne instiinteaza ca printre binefacerile crizei se numara si aceea ca s-au ieftinit dildo-urile si toalele de piele. Dar nu! Infama ii trecuse omului meu, cu mine de fata, o reclama la masaj erotic. Wild pussy. Asa se numeste salonul.  Si are cateva camere pe care nu le veti uita niciodata, printre care cea mai demna de un masaj si cea mai relaxanta mi se pare de departe Sado-Maso room. Acuma… Jim a zis ca nu se duce.  Poate ma duc eu, sa razbun rateul din fan.

33 comentarii

Din categoria Uncategorized

33 de răspunsuri la „Sex sells and offends

  1. pseudonimul vesel

    Multa lume si-o mai trage inca in aer liber. Sa te futi in natura e cea mai tare senzatie care poate fi incercata, decat sa te cracanezi sa-ti intre intr-o camera pe care nu ai vazut-o niciodata, intr-un hotel pustiu sau plin de lume din centrul sau periferia Bucurestiului. Experimenteaza sexul pe munti sau in munti, dar asta dupa ce nasti, acum e ceva mai greu. Si cine stie poate ne faci o desriere de la salonul erotic, dar din pacate fiind femeie, nu o sa ai trairile unui barbat, dar mai ales….. lui. Sau cine stie :> poate iti fac domnisoarele doritoare de marfa proaspata o surpriza =))

  2. jimerino

    o luam in ordinea gravitatii, de la cea mai grava:
    -„one last time”? femeie de moravuri indoielnice!
    – fluturasul ala caruia tu ii zici card e la mine.

  3. 😀
    nu va fac descriere de la salon. duceti-va singuri.
    jim,
    si daca e la tine ce? am retinut. wildpussy. ce, iti da reducere la sado-maso pe fluturas?

  4. „Sa te futi in natura e cea mai tare senzatie care poate fi incercata” – asta e un lucru trist… daca asta e cea mai tare senzatie experimentata de tine, e timpul sa iesi in lume si sa te distrezi!

    M-a alergat o data garda vreo jumatate de ora, ca am violat-o pe una. Noi nu violasem pe nimeni, dar intrasem intr-un magazin, care nu am realizat ca era incuiat. Si in aceeasi noapte, tot trei insi (ca si noi tot trei eram) o violasera pe una si gardanii au crezut ca noi suntem. Aia senzatie, vedeam lanternele in spate si nici nu ne uitam pe unde alergam, deja ne vedem la scoala de corectie… Nu ne-au prins, ca sunt obositi de fel, dar ce senzatie, cata adrenalina… Nu fututul in aer liber! Aia e vax.

  5. ba, kraki, io nu pot sa spun ca am fost acuzata ca as fi violat pe cineva. :)) asa ca lasa-ma si pe mine sa-mi traiesc dozele de adrenalina cum pot! da’ nu vezi ca nu le mai traiesc…

  6. pseudonimul vesel

    „e timpul sa iesi in lume si sa te distrezi!”… ai putea sa ne povestesti cum ti-ai tras-o in cel mai smecher loc :> 🙂

  7. jimerino

    ba, asa m-am gandit si eu pe vremea cand eram tanar si necopt. am zis ca „ba, ce mare smecherie, o trantesc pe retarda asta pe capota si i-o bag”. ba da’ cand dai cu coaiele de capota in noiembrie, singurul loc in care o mai bagi e inapoi.

  8. îţi dai seama ce probleme intervin într-un lan de iarbă. gîngănii mici şi multe, fire de iarbă pierdute şi neprietenoase.

  9. jimerino

    da, mare dreptate. cand am plecat la mare….asta se preconizeaza a fi lunga rau. scurtez. mi-a dat mama o galeata de bani ca sa ma cazez la 4 stele, ca sa nu fut „ca boschetaru’ pe plaja, sa-ti intre nisip in cur”. doar ca au mai trecut de atunci vreo 4 ani pana sa ginesc eu pizda…

  10. pseudonimul vesel

    ce sa faci ma, daca te duci la mare cu cariciu-n mana si fara pizda langa tine. daca vrei sa futi, nu futi orice cracanata care si-o trage cu orice derbedeu de bucuresti care cade din senin pe litoral. pizda gasesti cata vrei, pula-ti trebuie =))

  11. jimerino

    daca te duci cu sloganul asta pe litoral, sa nu te mire cand or veni baietii sa iti ofere puli, ca se stie ca romanii sunt un popor de oameni saritori.

  12. va mai scrie dracu’ de-aici incolo :))

  13. Mai întâi a semi-rulat Kraki. După care a super-rulat jim (La aia cu noiembrie am râs de m-am dat cu capu de birou. Şi-a râs şi restul biroului, ca să vezi ce preocupări ‘ntelectuale avem p-acilea). Iar la sfârşit a semi-rulat şi Oana. Deci jim e în formă azi. Aşa, să ştiţi.

  14. gata am vazut! 😀
    sa stiti ca asta e un blog decent. io voiam doar sa descriu legatura eminamente freudiana intre dezvoltarea tehnologica, visele de noapte si intrepatrunderea lor. voi ati facut orgie. va rog sa va remuscati in grup!

  15. Da’ tu nu citeşti ce comentează Jim? Ia vezi 1, 2, 3, 4, 8 comentarii mai sus.

  16. citesc. da’ nu tinusem minte luna pomenita de maestru.

  17. pseudonimul vesel

    Oana, mama, sa-ti schimbi denumirea blogului. E clar ca suntem o tara de nebuni… Deci cum ramane cu salonul erotic? O sa ajungi pana la ejaculare =)))

  18. confruntadurerea

    @Shmeny: ma gandeam zilele astea la cat de ofensator este gestul unei prostituate de a incerca sa se vanda unui tip care e cu o tipa langa el. Ca nu aveam o parere ferma despre asta. Si ma si enerveaza foarte tare femeile care au o scarba inexplicabila fata de prostituate si care insista pe superba puritate a propriei relatii. Dar, totusi, mi-am zis ca, daca prostituata nu ne invita pe amandoi sa facem ceva, prea frumos nu e sa-l invite doar pe tipul meu. Cat despre tipa asta – ma bucur ca a ezitat, nu am inteles rezultatul ezitarii. Eu nu i-as fi dat tipului tau fluturasul decat daca as fi fost foarte nesimtita, foarte tampita sau de-a dreptul furioasa pe tine, cu dorinta de razbunare. Nu conteaza daca tipul cu care esti vrea sau nu vrea, se duce sau nu se duce, nu asta e important ci gestul toparlanesc al fetei. Si convingerea romaneasco-primitiva ca un barbat care e cu o tipa insarcinata nu prea are parte de sex.

    Oarecum in aceeasi ordine de idei ma si supara faptul ca barbatii romani cred ca o femeie insarcinata nu este sexy, nu este excitata, nu este o ocazie (aparent urat spus) de sex foarte misto.

    Nu am fost insarcinata niciodata, nu o sa fiu prea curand dar eu as face sex cu o femeie insarcinata oricand si am auzit niste povesti atat de misto despre femei insarcinate la sex incat imi venea sa raman insarcinata numai de-aia.

    In rest, mai zic o data ca scrii senzational.

  19. Hudrea

    Ia să ne uimeşti niţel cu poveştile alea.

  20. tankistu

    bah…si totusi nimeni nu vrea o adresa…un numar de telefon ??? jim, baga bah pt mine. in caz ca ajung in tara si o sa fiu incordat.

  21. am pastrat cacatu’ ala, sezi cuminte pe coada ca nu te las eu nefutut. bine, asta n-a sunat chiar sanatos da’…pula mea. asta e in loc de punct.

  22. kiri

    I-auzi oana ce am gasit intr-un ziar din timisoara. Fapta s-a petrecut in noaptea de 7 spre 8 aprilie. „Doi tineri îndrăgostiţi, ambii minori au fost surprinşi de un echipaj al Grupării Mobile de Jandarmi într-un moment intim, tocmai cînd făceau dragoste pe bancheta din spate a unei Dacii parcate discret, pe un drum lăturalnic din Pădurea Verde”, scrie in ziar. Baiatul dornic sa o perpeleasca pe domsoara in masina, o ciordise de la ta-su ca sa i-o traga prietenei. Acum este cercetat de furt si cei doi tineri vor avea de acum timp berechet sa se gandeasca la faptele lor si, mai ales, daca mai riscă vreodata sa faca sex in masina. 🙂

  23. Ba, am fost toata ziua ocupat si n-am avut timp de bloguri. Citind p-aici, raspunsurile comentatorilor, aveam o gramada de chestii de adaugat… dar sunt prea obosit. Cateva randuri, tot bag:

    Hudrea – totusi, eu nu semi-rulez, ca sa ne-ntelegem. eu rulez constant, diferenta e ca uneori realizati, alteori semi-realizati acest lucru…

    Tank: daca te lasa Jim nefutut, nu te las eu!prietenii tai sunt aici pentru tine.

    pseudo veselul – da, as putea sa va povestesc.

    Jim – p-asta cu coaiele, n-ai mai bagat-o o data? la inceputul relatiei noastre de prietenie, parca ai mai pomenit ceva de coaie si capote de masini

    Shmeny: esti bine, da?

  24. Desigur, desigur. Dumneavoastră nu, doar noi.

  25. confruntadurerea,
    imi pare bine ca te-ai intors pe aici. fata cu pricina avea sarcina sa-i traga pe toti barbatii inspre masajul erotic. ezitand la asta al meu, chiar a dat dovada de oarece moralitate 😀 a stat nitel sa-si puna problema daca sa-i dea sau nu cartea de vizita 🙂
    kraki,
    superok 🙂

  26. jimerino

    ba krakilla, e posibil ce spui tu. da’ poate era vorba de gadilatul cu creionul pe coaie. gadilatu’ ala de zilele trecute. ah?

  27. untiljune

    si daca „jim a zis ca nu se duce”, ce??
    …ca doar nu era sa spuna ca se duce…

  28. untiljune,
    nu se duce. imi da mie banii sa-mi iau fustite. 😀

  29. Diana

    Hehehe,
    Ia lasati prostituata in pace: numa’ cine n-a facut niciodata sampling sau impartire de fluturase la orice produs nu stie ca dai cui iti vine la mana, nu ai timp sa selectezi daca vrei sa aiba raspandire larga actiune de promovare! Vorba ta, dear, ezitarea fetei arata ca mai avea ceva creier la ea…
    Sa revenim la oile noastre – alea importante – mai bine sa vorbim despre sex in iarba si alte experiente revelatoare si eliberatoare 🙂 Sa povestim despre deliciile amorului cu burta mai-mult-sau-mai-putin-la-gura (toate cartile spun ca femeia insarcinata e mai horny si Oana nu face exceptie, are vise erotice cu care, la psihanalist, se poate vedea ca isi cam reprima dorinta de amor in natura..hihihihi!)
    Deci, cine ne mai scrie despre experiente tari – capota lui Jim, iarba Oanei, sexul pe fuga, in cabina de proba, pe nisip, in lift…?

  30. Horny Olguta 🙂
    kitty kitty bang ,bang 😉
    trebuia sa va dea” business card” la amandoi 🙂
    xxx, j

  31. dianita,
    in lift e in natura,ma? numai daca vin niste gandaci pe pereti si iti dau furnicaturi. sau daca s-a spart liftul pe la vreo cusatura si intra curentul de bloc, deghizat in vanticel.
    windwhisperer,
    chiar asa, femeile de ce nu se duc la masaj din asta? io propun sa-i zica masaj italian si sa fie animat de niste bruneti. stai linistit, j, mie imi plac blonzii.

Lasă un răspuns

