Numai primul…

Dintre toate saruturile din lume, numai primul este inocent.

Numai atunci avem voie sa ne gasim scuze pentru trairile furnicacioase din talpi sau din fundul stomacului. Apoi, toate saruturile vin din turbarea de a afla ceva nou, de a invata ceva nou, de a ne corupe putin cate putin, de a seduce, de a ne lasa sedusi.

Doar prima data nu stim la ce sa ne asteptam. Adica stiam ca exista sarut, il vedeam prin filme sau pe strada, la persoane mai coapte decat noi, il ravneam, dar nu stiam cum sa apucam cu buzele, nu stiam cu cine ne vom intovarasi in acest cel dintai sarut de la care vor pleca, mai apoi, toate saruturile, justificate sau nu, autentice sau mincinoase, de apropiere sau de despartire.

Dupa asta, fiecare sarut se strica, desi poate ne pricepem mai bine la el. Pe nimeni nu o sa mai privim asa, ca pe primul sarutat din viata noastra, chiar daca astazi am uitat cine a fost. Personajul o sa dispara indarat, or sa i se stearga numele si chipul, ba chiar si buzele or sa i se estompeze, si nimeni altcineva, nici cel mai iubit dintre iubitii care vor fi sa vina, nu va primi vreodata aceeasi atingere.

Dintre toate saruturile din lume, primul sarut este cel mai valoros. Ca o mica piatra nestemata unicat care se risipeste apoi in sapte vanturi si nicio vraja nu ti-o mai aduce inapoi.

16 comentarii

Din categoria Uncategorized

16 răspunsuri la „Numai primul…

  1. Îndrăznesc să nu fiu de acord. Pe mine mă bântuie un sărut care a fost departe rău de primul, ca să zic aşa. Pe care primul nu mi-l mai amintesc. Nici cu cine, nici alte detalii.

  2. nu am spus, hudreo, ca dupa aia toate saruturile sunt de cacat. am zis ca ala e primul si e nevinovat asa.

  3. „Dupa asta, fiecare sarut se strica, desi poate ne pricepem mai bine la el.”

  4. hudreo,
    citeste printre randuri si printre litere. simbol, nu valoare adevarata.

  5. Misto e ca la fiecare pupatura sa te simti ca la primul sarut… 😳 Cine obtine chestia asta e al mai mare fericit de pe planeta Pamint.

  6. Aştept episodul despre primul pârţ propriu care te-a trezit din somn.

  7. bastien! te-ai trezit cu zenul la cearceaf?
    monix, dar oare se intampla asa?

  8. Mai, speranta moare ultima 😆

  9. tankistu

    bai intre arestarile din lumea fotbalului si intrarea ta in concediu prrenatal e vreo legatura ??? ca ceva imi pare suspect.

  10. Mie primul sarut nu mi-a placut. Sincer.

  11. 🙂 mie mi-a placut!

  12. untiljune

    auzi, pisico, treaba e ca fiecare prim sarut cu altcineva are ceva special… Eu as da mult in momentul asta sa ma intorc la primul sarut cu cineva, care sarut a venit la vreo 12 ani distanta de la acel „primul” de care vorbesti tu si care, apropo, a fost un esec total si apoi luni de zile nu m’am mai pupat cu nimeni…

  13. primul meu sarut a fost ingrozitor…de aceea ma gandesc cu mai mult drag la al doilea (pentru ca a cuprins artificii si emotii unice)

  14. gagici,
    eu nu spuneam ca primul sarut e frumos sau urat. spuneam ca are o cantitate de emotie care nu se poate egala si care nu se poate repeta.

  15. Ba se poate, ca să citez un optimist în viaţă.

  16. egala nu cred, depăşii : CU SIGURANŢĂ.

Lasă un răspuns

