Superfunny! :)

Noi inca nu am aflat daca o sa avem un baiat sau o fetita. O sa mai facem marti o incercare de a-l face pe plod sa-si craceasca picioarele pentru a vedea misterul ce-l ascunde. Recunosc ca, de fapt, nici nu sunt asa de nerabdatoare sa aflu asta, dar m-am distrat la maximum vazand ca si site-ul pregnancy-calendars.net, care este destul de bine documentat, propovaduieste cateva superstitii care bantuie si pe la noi. Ia sa vad ce port cu mine in punguta, conform textului „Guess the sex of your baby”🙂.

O sa aveti baiat daca:

nu ati avut greturi dimineata – nu am avut asa ceva nici macar o data

– bataile inimii sunt sub 140 pe minut – ultima data erau 141, se cam incadreaza

– toata grasimea s-a dus pe burta – pe burta si numai pe burta (!)

– burta seamana cu o minge de baschet – foarte umflata, as zice eu, gata de Euroliga!

– tanjesti dupa mancare sarata sau acra – nu prea!

– tanjesti dupa proteine: carne sau branza – carne nu, branza mai degraba

– parul de pe picioare iti creste mai repede decat inainte – come on, nu-l las sa creasca atat incat sa-l si masor

– mainile iti sunt foarte uscate – nope!

– iti indrepti perna inspre nord cand dormi – !!!!!!!!!!! mama Omida

– viitorul tatic se ingrasa si el – el asa sustine

– arati foarte bine in timpul sarcinii – arat, dar am vazut si femei care au nascut fete si care au aratat la fel de bine

– iti curge nasul – o, da, ma trezeste in fiecare dimineata pentru ca e infundat si curgator

– daca iti atarni verigheta deasupra burtii se misca in cercuri – verigheta cui?

– ai dureri de cap – deloc

– aduni luna in care ai ramas insarcinata (12) cu varsta de atunci (32) si iti da un numar par (44) – well… la noi era vorba invers!

O sa aveti fata daca:

– ai avut greturi matinale – jamais de la vie!

– te-ai ingrasat pe soduri, picioare si fund – nem!

– parul ti-a capatat reflexe rosiatice – sunt blonda vopsita de 10 ani!

– burta iti arata ca un pepene verde – nup, mai repede mingea de mai sus

– poftesti dulciuri – da, sa stii!

– poftesti suc de portocale – Fanta se pune?

– nu arati asa de bine in timpul sarcinii – arat bine

– esti mai uracioasa decat in mod obisnuit – sunt uracioasa oricum, nu stiu ce sa raspund la asta

– iti apar mai multe bube pe fata decat in mod obisnuit – dimpotriva

– refuzi sa mananci colt de paine – asta e o gluma, nu? mananc colt de paine de cand ma stiu

– sanii ti-au explodat – asta pare a fi parerea generala. mie mi se pareau destul de explodati si inainte

Dupa cum vedeti, scorul este coplesitor in favoarea unui plod cu pulica.

19 comentarii

Filed under Uncategorized

19 responses to “Superfunny! :)

  1. Phew! Am scăpat de-o grijă, ha Jim ?

  2. bai, fiti atenti! basty si jim au o grija legata de sexul copilului lor!

  3. sunt alaturi de voi si va urez succes. dar fiti atenti ca prorocul din mine mi a atras atentia ca veti avea gemeni😀 muhaha. byebye tuborg si altele atunci. repet: muhahaha.
    sa ne tii la curent, shmen.

  4. prorocul din tine, codrule, este beat, defect sau nebun. e un singur produs de conceptie. doar ca nu stim daca va da iama in fetele de varsta lui sau va fi alergata de ta-su cu maceta in mana. asta pe la 12 ani😀

  5. My dear watson textul alora e plin de bullshit, asa ca renunta. Eu sunt living proof ca nu-i asa. Mai multe spun mai tarziu ca acum postez de pe telefon ca sunt la balet cu fii-mea. Dau detalii diseara de acasa. Iar cu ce ai zis la mine pe blog, unde telefonul asta nu ma lasa sa comentez, nu inteleg de ce atatea griji. Faptul ca acuma stiu despre ce e vorba e ca sunt la burta cu nr 2. Hai pa si detaliez diseara.

  6. bogdana,
    normal ca e plin de bullshit, de-asta m-am si distrat traducand la el si comparand.
    in cealalta privinta, nu pot decat sa ma bucur ca ne incurajam reciproc.

  7. Popestii incurajeaza fata. Hai, Margaretaaaaa! Ma rog, Popescu n-ar dori sa zica altfel…😛

  8. deci, cu fii-mea am fost ca o floare, nu m-am umflat, nu am avut pofte, nu am vomat nu mi-a fost rau, ba mai mult, ca o viitoare mama denaturata am fumat pana am plecat la spital sa nasc.

    cu EL, aveam greturi 12 ore pe zi, cu sedinte de vomat, simteam mirosurile de la kilometri distanta, am ramas fara parfumuri, ca nu mai privindu-le mi se facea rau, m-am umflat ca o balena, am simtit nevoia sa mananc iute, foarte iute, mustar mult si acru mult (fara sa devina un must!)

    treaba cu verigheta, aia sa stii ca e adevarata. a ta (daca ai asa ceva), daca nu merge a oricui. sa mor eu daca inteleg cum vine treaba, dar am vazut de atatea ori functionand, ca am renunta sa ma mai intreb.

  9. Bogdana,
    mie mi s-a taiat cheful de fumat. la mine mergea foarte bine cu berea si vinul de weekend. la job nu prea mai fumam oricum ca nu-mi placea sa ies, dar nici asa, ca stau acasa, nu mai simt nevoia.
    radeam si eu de superstitiile astea, ma distreaza. nimic nu e aplicabil suta la suta.
    si am observat ca sarcinile nu seamana intre ele. nu stiu cum si de ce. una poate sa fie lejera si sa nu te doara nici capul, alta poate sa te darame. la mine asta e norocoasa. daca mai fac si alti plozi, nu stiu daca se va intampla la fel.

  10. sten

    sa-l cheme si ION!

  11. sten,
    multumim pentru originala sugestie😀

  12. Cică se numeşte sympathy weight ce i se întâmplă lui Jim.

  13. Sympathy.. for the devil ? Hihi ?

  14. j m-a somat sa dezmint informatia conform careia s-ar fi ingrasat. domnilor, j nu s-a ingrasat, a slabit. deci e fata!

  15. Olguto, cadoul de la Craciunul trecut ..;) se deschide dupa noua luni si face:… ..OAaa, OAaa, oaNA, oaNA 🙂

  16. windie,
    si e fata🙂

  17. plodu e ploada?????

    super tare🙂 sa stapanesti sanatoasa pasarica🙂

  18. Bogdana,
    sarut mana. sa-i fie si ai tai sanatosi si norocosi.

  19. wow, it’s a girl :):) congras
    vai de taticu’ jim… pazitor la iepuri ar fi fost mai bine 😉

Lasă un răspuns

