Noapte plina

Am visat ceva foarte tulburator.

Eram la Barcelona, langa La Pedrera. O terasa amenajata acolo. Era soare si multa lume, ma simteam relaxata si fericita.

Pana cand in fata mea s-a asezat un baietel de vreo 6-7 ani, blond, cu ochii foarte albastri. Care mi-a luat mana si mi-a spus, atat de serios ca am inghetat: „Esti cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata. As vrea sa te cunosc mai bine, sa fiu mai mult in preajma ta, pentru ca esti sexi si fermecatoare”.

Apoi am auzit cum il striga cineva: „Matteo, vino!” Si Matteo s-a dus.

Inspre dimineata am visat cum traversam un lac inghetat cu un smart. Si dormeam intr-o tabara imensa de refugiati, un dormitor comun de dimensiunile unui judet. Ca intr-un film de Bunuel. Mai apoi am ajuns pe un vapor (vis extrem de recurent in ultima vreme, ce dracu o fi asta?). Si pe un submarin. Ningea. Veeeeeeeeeeery strange!

24 comentarii

Din categoria Uncategorized

24 de răspunsuri la „Noapte plina

  1. jimerino

    broscari. libidinosi de mici.

  2. pai are sanse sa fie blond cu ochi albastri, nu? 🙂 ala micu’ din burtica…

  3. Yooooooouuuuu’re heeeeeeeeeeeeeere…. there’s noooooothing i feaaaaaaaar….. Aaaaaaaaaaaand I know that my heaaaaaaart will gooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooon…….

  4. bai, faceti-va testul de pe http://www.personaldna.com. este marfa. io am iesit dynamic visionary si v-as fi pus si widget, daca m-ar fi lasat wordpressul.

  5. update la comment
    am reusit. pentru ca sunt desteapta 🙂 si pentru ca m-a ajutat si leo dicaprio. m-a ajutat asa pe jumatate. ca dupa aia am putut singura…

  6. jimerino

    e, acum ca a aparut si curcubeul….bastiene, mai baga o strofa. somwhere over the rainbow, ceva.

  7. comment la update
    nu pot sa-l las pentru ca nu-mi mai arata blogrollul. il scot…

  8. cronicaru'

    ningea pe submarin? veeerrrryyy strange. chiar, der f. o visa frumos cand aude cuvantul submarin? :))

  9. untiljune

    poate il nasti p’ala mic si blond al vostru, fix la Barcelona pe terasa de la La Pedrera…vedeti pe unde o ardeti spre sfarsitul verii. :))
    restu’ nu stiu…nu ma bag…stie Jim, poate?

  10. cronicaru’
    pai cred ca din cauza fuhrerului am visat submarine.
    untiljune,
    trebuie mai intai sa deschidem terasa langa Pedrera, ca nu e niciuna :))

  11. haidi mah, ca decat visul meu in care iesea al meu din dormitor cu piciorul lui fii-mea taiat de la glezna si imi spunea nonsalant :”Si l-a taiat”, ale tale sunt de printesa inocenta :))))

    nici acum nu mi-am revenit dupa visul ala, si au trecut vreo cinci luni…

    asa ca zi mersi de barcelona si de matteo… pedofilo!

  12. Bogdana,
    vai ce mai visezi si tu 😦
    si da, m-am simtit putin pedofila, desi nu sunt. sau sunt? after all, jim este cu 4 ani jumate mai tanar decat mine :))

  13. untiljune

    eh, e si jim asta un barbat mic cu idealuri mari si fumuri in cap…

  14. jimerino

    barbat mic sa-i zici lu’ borhotu’ ala al tau. care, apropo, zice „hai ca te sun in juma’ de ora sa mergem la bere” si iaca se face saptamana. hali-mi-ar pula.
    tu, ailalto, e terasa femeie langa pedrera. ma rog, dupa colt. e terasa oriunde, mahmur rupt sa nu fii.

  15. Ce tare-s fost bastele. 😆

  16. brrr,
    daca visai ca alergi marathonul …te trezeai obosita 😉
    take care ! both
    xxj.

  17. the judge

    bai schmenoico, tu n-ai arhive la blogu-tzi? pentru ca-n afara de faptul ca vreau sa aflu ce inseamna cartea pentru tine 😀 ar mai fi ceva discutii scrise care ma intereseaza…

  18. the judge

    *shmenoaico!
    😐

  19. au.
    cum nu am arhive?

  20. the judge

    daca ai arhive, atunci unde este? 😀 sau mai bine zis, care este? 😯 😀

  21. the judge,
    da, se pare ca nu am 😦
    zi daca te pot ajuta cu ceva.

  22. Adrian Puica

    cum ningea soro pe submarin? 🙂
    vezi, ai probleme…eu daca nu am fost la Barcelona nu pot sa visez chestii din astea langa nu stiu ce fantana/piata

  23. ningea ma. nu stiu cum, dar ningea.

  24. the judge

    shmen,

    am rezolvat, multumesc. dar nu crezi ca e pacat sa pierzi anumite chestii scrise pe-aici? eu zic ca ar trebui sa pastrezi cumva toate astea…

Lasă un răspuns

