Poezie, poezie…

In adolescenta preferam sa scriu poezie. Iata una produsa in mai 1993. Faeti voi calcululul, ca mie deja imi vine sa-mi rup parul din cap.

Imposibil

Atat as fi dorit sa fiu azi cu tine!

Dar multe stavile in cale mi s-au pus.

Exemplu? Ploua-n cartier la mine

Si-n mintea ta un soare a apus.

 

Atat as fi vrut: sa te vad azi pe strada

Dar peste strada umbre s-au lasat

Si-n seara cea mierie, fada

A plans un vis si-un caine a latrat.

 

Mi-ar fi placut sa te gasesc la usa

Si sa te iau, c-un gest infailibil.

Dar tu-n lumina verde, jucausa

Prevad cum ai sa spui: „E imposibil!”

 

Asta asa, pentru ca azi am intalnirea de 15 ani de la absolvirea liceului…

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Poezie, poezie…

  1. Ce frumos! 🙂 Eu nici intalnirea de 10 ani nu am avut-o 😦 Have fun diseara.

  2. anca,
    nici noi de zece ani nu am facut nimic. noroc ca acum s-a mobilizat o colega si prietena si a organizat ea de una singura practic.

  3. Hev fun, Shmenutza draga! 🙂

Lasă un răspuns

