A nu se trai asa!

Cum ii promiteam lui Hudrea (caruia atmosfera de aici i se pare profundamente feminina), scriu un post la marginea tristetii masculine la incrucisarea cu nervii pe care oricine ii resimte in urmatoarea situatie:

INCEPE ZUGRAVEALA!

Ba nu, chiar a inceput! Eu intre timp sunt bolnava, tusesc zdranganind copilul asta amarat de l-am dat cu capul de toti peretii, sinuzita mi s-a lasat in dinti (si de-aici imi vine in cap poezia Dragi parinti/Futu-va-n dinti/Dati-mi bani/Nu fiti tarani!) si sunt la fel de bine dispusa precum o cobra atatata de vreo 12 plozi cu 15 bete in maini. Ma reped la toata lumea cu ineficienta, pentru ca nu musc pe nimeni, ba chiar ii las pe toti sa ma atace. Ma las batuta. Vreau in White Horse.

Cea mai grea parte a zugravitului mi se pare mutatul de acasa. In afara de vacante, orice alt domiciliu provizoriu ma sinucide incet, cu otravuri felurite, chiar daca amfitrionii sunt plini de mancaruri gustoase si vorbe placute. Nu sunt o gazda buna, decat in masura in care vrei sa vii si sa atarni luandu-ti singur suc sau bere din frigider si neavand pretentia de a ma vedea data jos din varful patului. Deci nici nu cer altora sa-mi fie gazde in general. Imi place sa ies in oras la nesfarsit. Sa stau in diverse casute uitandu-ma la diverse ecrane TV sau monitoare ma calca pe nervi la modul grav. Ma apuca somnul. Si chiar dorm. Not polite, I know!

Apoi, nimic din ce ocupa un loc oarecare la mine in casa nu mai este acolo. Chilotii saracii, cu ei ce-ati avut? Salteaua sprijina biblioteca, iar de masuta ai toate sansele sa te impiedici, asa, ca bonus, in mijlocul sufrageriei.  Credeam ca pisica va face haos si ca se va speria. Ea este singurul element stabil: doarme in pat.

Asa, inca un ceai fierbinte. Cica e foarte cald pentru luna mai. O fi, dar eu sunt racita. Nu ma atinge canicula. Am picioarele bocna. Vreau sa se termine astea mai repede pe aici.

Sefa de santier e mama. Care este nu doar cea mai inimoasa, dar si cea mai enervanta fiinta din lume. De departe. Imi face cu forta ceai de catina. Eu il arunc pe geam, fara prea mare forta, si fac ceai de altceva. Si ceaiul de ciorapi nestinsi e mai bun decat ala de catina. Beti voi ceai de catina daca va tin ouale! Hai, Hudrea, te bagi la o chestie tare? Masculii ailalti florari? Nu? Bere ziceti? Bere nu avem…

36 comentarii

Filed under Uncategorized

36 responses to “A nu se trai asa!

  1. Ce vorbeşti, cătina e bună. Are gust de salcie. Delicioasă. :))

  2. who’s the weakest side of the moon now?

  3. I was being ironic, cătina e greţoasă.😉

  4. nici nu stiu daca e gretoasa. cine dracu a gustat-o? numai mirosul te trimite la bellu.

  5. jimerino

    bellu e cu doi l? abia acum aflu.

  6. jim,
    nici nu ar trebui sa conteze. mai cunosc si un papagal pe care il chema bellu. de la porumbelu. bellutzu. a murit saracu!

  7. jimerino

    a murit si tu tot il mai cunosti? de laika mai stii ceva?

  8. si de national velvet.

  9. Fie-i penele usoare!

    Doar o saptamina. Hang on! …adica nu, asta nu e bine. Indurare placuta! [oare exista asfel de urare?].
    Masculii vor sa-ti ceara ceai de hamei, dar nu stiu cum sa-ti spuna. Da’ chiar asa, Jim trebuia sa fie floare de malț. De ce nu s-a respectat adevarul?!

  10. floare de mina…

  11. floare de mina anti-personal

  12. Cunosc niste baieti care mi-au zugravit mie garsoniera, trei luni de zile! Si mi-au pus faianta din baie stramb. Daca aveti nevoie, nu ezitati sa ma intrebati.

    Pe aceasta cale, imi reinoiesc oferta de a cunoaste domnisoare/doamne/batrane pentru o relatie de amicitie cu mine. Nu eu cu mine, eu cu ele. Important sa aiba suflet bun si sa nu fie mincinoase… rau. krakilla este id-ul la care ati tanjit toata viata. Nu spuneti „NU” fericirii!

    Daca o tin tot asa, ma angajeaza Monica la firma lor de advertising…

  13. Mhm. Te dau in echipa Zapei. Te vad dup-aia cum urli „NU” la fericire, din toate puterile tale!!!😆

    Cit de batrine sa fie duduile de pe shortlist?
    A, si pisica? La cine ramine pisica? Stiu ca era si o pisica la mijloc sau prin laterale, nu mai retin.

  14. Nu conteaza varsta, conteaza sufletul! Vreau o relatie de prietenie, nimic altceva. Important este sa nu depaseasca 35 de ani si sa arate foarte bine.

  15. jimerino

    stati! eu sunt baiat asa, de felul meu, dar simt cateodata ca trebuie sa intervin. krakilla are pisica?

  16. pisica are krakilla…

  17. Jim, da’ parcă şi tu aveai pisică. Şi n-o băga pe aia cu „nu e a mea, e a Oanei”, nu ţine. Pisicile e animale mişto.

  18. Pisica are Jim si Oana. Pisica lui Hudrea nu stiu daca are ceva…😆

  19. jimerino

    ba, eu am caine, nu stiu ce credeti voi. de muscat musca, de mieunat nu miauna, il strigi andrei si se mai uita… bine, pula mea, se uita si daca-l strigi fanta mangobit sau falafel.

  20. ia sa nu-ti bati tu joc de pisica minunata. a stat foarte frumos la zugravit.

  21. Si? Culorile i-au ramas aceleasi?😛

  22. acum e galbena cu mustati albastre.

  23. e mai bine asa. io cu Tzu ne-am jurat ca nu mai zugravim stand in casa. daca mai tineam vocseala inca 10 zile deveneam aironmen. eram tare ca betonul. vai plamanii mei. Si zici ca matza a stat la zugraveala ? Poate incercam o ceramica din mana mesterului Manolo !?!?

  24. o zidim in perete.sacrificiul animal face casa mai solida.

  25. Da’ nu vreti voi sa incercati cu papagalul Bellu? Macar ala e gata sacrificat🙂

  26. pfoai, la white horse? coaste cu cartofi prajiti si un death by chocolate? miaaaaaaam!

  27. Bogdana,
    iata cum rezoneaza mintile infratite. da, soro, white horse si numai horse mi-ar putea tine de cald acum, in aceste grele vremuri de zidareala. si gujoane de pui si campari orange autentic. cred ca tanjesc dupa niste lux. de-aci din papucii mei ruptaciosi si din pantalonii negri care in curand vor deveni albi. de var.
    monica,
    papagalul bellu nu ne-a apartinut in timpul vietii. tot de aceea cred ca nu ne apartien nici in stare de plasma.

  28. @jim

    S-o schimbat situatia radical! Shmeny stie!😀

  29. maro,
    cainele lui jim e pisica mea. dupa cum fetita este baiat in capul lui si tenisul ar trebui sa fie fotbal.

  30. jimerino

    in felul asta putem spune ca toti barbatii sunt infratiti. in afara de ala de o arde in cafenele pizdite. altfel…o bere la offside sau la sports suna excelent oricand. da’ nu numai la astea doua. si pe bordura. ne infratim cum o fi, unde o fi.

  31. Bă, ce dor mi-e de-o bere pe bordură, la 3 dimineaţa.

  32. jimerino

    vino pe la 3 la shell. care shell e petromv da’ il gasesti tu.

  33. tu vino hudreo ca jimerino doarme…

  34. Am fost. Nu era nimeni. N-ai cu cine, dom’le, n-ai cu cine.

  35. pai nu ai. ca la 2 azi-noapte i-am tusit in cap vreo juma de ora si a dormit. bine ca nu s-a trezit!

  36. jimerino

    ce ziceti? a tusit cineva ceva?

Lasă un răspuns

