Menu adaptat si comentat

Langa Obor avem un restaurant turcesc.

Asta, ma gandesc, inseamna shaorma, pitta si alte sarmale de-astea. Sugiuc. Iatagan. Papuc.

Pe geam un afis.

Pe afis: „Organizam parastase si botezuri”.

Si mai jos, alte doua afise – unul cu menu parastas, altul cu menu botez. Preparate coplesitor romanesti. What the…? Adica la parastas nu am voie sa iau menu-ul de botez? Daca vreau tort de bezea in loc de coliva, se supara careva? Mortul se supara din cauza desertului? Nu cred. Viii atunci? Petrecaretii de botez se intoxica daca mananca hrana dedicata chefliului de parastas? Nu se pot mixa cele doua menu-uri?

Eu una, cand am implinit 30 de ani, am vrut sa-mi fac si tortul miresei, si coliva, si turta de copil, sa le rezolv pe toate dintr-un foc. Sa nu aud pretentii mai tarziu. Am vrut sa fac asa si am gresit ca nu mi-am dus dorinta la indeplinire. Daca executam efortul de a-mi serba ziua de nastere, maritisul, botezul copilului si decesul (ultimele trei inexistente la momentul respectiv) in aceeasi zi, acum scapam de replici de genul: „Da’ stii ca trebuie sa botezi copilul cat mai repede, da?” (Da’ de ce sa-l botez cat mai repede, fuge copilul de acasa pe geam si se inroleaza la scientologi?), „Acum ca vine un copil, trebuie sa te mariti si tu, sa te asezi la casa ta!” (Multumesc, traditionalisti mici ce sunteti, dar eu sunt la casa mea. Da, a mea, nu stam cu chirie! Multumim de grija!), „Cat planuiti sa dati pe menu, ca sa stiu cati bani pun deoparte?” (Puneti cate 12.000 de euro de persoana, ca fac la Burj Al Arab. Si puteti sa mi-i dati de pe acum, daca nu va deranjeaza. A, cum? M-am scapat ca nu fac botez cu dar? Deja? A plecat porumbelul? Pai atunci de ce mai intrebi? Sa ma verifici? Nu esti, ma, prieten, esti o javra!)

24 comentarii

Filed under Uncategorized

24 responses to “Menu adaptat si comentat

  1. untiljune

    ho, olguto, te’ai lovit la cap?!?….
    ideea e ca…party sa fie, ca stim noi pt ce si ce fel te vom sarbatori….
    tu vezi-ti de nasteri alea alea acolo….

  2. Subscriu pozitiv. Noi punem dar la orice. Nuntă cu dar, botez cu dar, parastas cu dar.

    Oana, nu te mărita, nu boteza copilul (ce? de ce trebuie botezaţi copii? de ce tre’ să-i aleg eu copilului religia de la 7 zile? să-şi aleagă el ce vrea când o avea 18 ani. sau să nu-şi aleagă nimic), sau dacă o faci, nu chema decât 10 oameni apropiaţi. Be my hero.

  3. party o sa fie, untiljune.
    pe de alta parte, Hudrea, don’t tempt me…😀

  4. musik pisik

    daca il faci la Burj Al Arab eu cu mai spun mazeltov?

  5. jimerino

    e sa fie al dreacu ala de l-oi prinde eu ca vine cu palma-n cur!

  6. pisik,
    mazel tov zici la tine la templu. la mine zici shanti-shanti!
    jim,
    ba, ce faci? nu am zis ca nu le luam bani? vrei sa-i sperii? gata, facem doo boteze. unu cu bani, unu fara bani. tu nu vii la al meu, io nu vin la al tau, ca mi-e rusine sa-mi dea lumea plicuri.

  7. musik pisik

    ok. zic si shanti-shanti daca e moka !!!

  8. jimerino

    ba, de cand pula mea ati invatat voi ca dar inseamna bani? n-aveti in pula mea dex prin casa? vine si omu’ cu cele trebuincioase traiului si mai ales bairamului: hudrea aduce 2-3 litri de palinca d-aia buna, altu’ aduce o uncie de ceva, altu’ niste vin d-ala negru, de tara, o slanina afumata si trasa prin usturoi, chestii ba. bani, bani, zici ca sunteti disperati.

  9. la the jack’s slanina? bai nene… noi chiar trebuie sa avem o discutie serioasa.

  10. Bă! Io vă sugerez să vă desemnaţi un purtător de cuvând în familia aia ca să nu mai transmiteţi mesaje contradictorii.

  11. bine, io desemnez pisica ira.

  12. jimerino

    bravo, desemneaz-o, sa vina lumea cu puli in dar. jack’s? la 15 lei sucu’ sa faci botez cu bobi paunescu, ba! e contrar principiilor mele. adica sunt chitra.

  13. Io nu ma refer la tema generala, ci la restaurantul de care zici. Daca e ala de linga Gima, e belea, se maninca tare bine rau acolo🙂 .

  14. cristi,
    da, ala e. am auzit si io ca e bun.
    jimerino draga,
    daca tu crezi ca fac la cantina din colt cu sarmale, peste si lautari, inseamna ca ma confunzi. eu vreau la fitze. uite, vreau sa am basini.

  15. jimerino

    slanina e in fata! e fita maxima, da mucu’ la icre d-alea negre si la branze mucegaite. mama si niste carnati…

  16. slanina si carnati acasa sau la sports. la botez doar bautura si muzica.

  17. jimerino

    eu cred ca dupa discutie ne si smardoim un pic.

  18. da, ar fi pacat sa nu…

  19. Nu la turcesc… La pizzeria aia de vizavi de statie, din Tei. Trebuie incercata…😆

  20. monica,
    aia e superincercata. sunt buni aia. mie imi plac. dar nu neaparat pizza. alte feluri de haleala. totusi, aia acolo parastasuri (parastase, cum kilu’ lu’ geta s-o spune) nu organizeaza.

  21. papabun

    incetati dracului odata ca mi s-a facut o pofta de-mi vine sa-mi mananc shnautzeru’!

  22. cronicaru'

    io n-am vazut atata muie data tuturor de cand m-am lasat io de tigari. te-ai lua in gura cu toata lumea, asa-i? dar ai prefera mai degraba sa te ia ei si sa ramai tu datoare nu?🙂 mai ai vreo doua luni, daca vei pati ca mine. incearca si cu guma de mestecat🙂
    auzi, apropo de restaurantu turcesc (o fi cacofonie?) la parastas nu vine si popa sa citeasca haleul si coliva? in casa paganilor de turci? sarmale din ce fac aia? fara pork? sau spurca restaurantu? auzi? da veceu, veceu e dala turcesc la restaurantu ala?

  23. cronicaru’
    e adevarat, m-as lua in gura. da’ nu cu toata lumea. am io cativa clienti restransi.
    nu am intrat sa vaz de closet. da’ uite, cu prima ocazie…

  24. untiljune

    da’ la Genin, la shaorma nu merge? se poate Pisico? te rog te rog, te roooooooooooog!!!!

Lasă un răspuns

