Ca bou-n Enciclopedie

Se vede treaba ca am inceput sa ma uit la televizor precum curca in stinghii.

Privesc cu respect finala de tenis de la Varsovia, dintre romanca Alexandra Dulgheru si ucraineanca Alona Bondarenko, unde a noastra ii da sa cante in decisiv de ailalta plange pe teren. 1-0, 2-0, 3-0. Pe la 3-0 si jumatate, impresionata de performanta romancei, simt nevoia s-o futizez la cap pe colega si prietena Roxana, care e la munca.

Oana Olga: ce face dulgheru
Oana Olga: acu imi pare rau ca nu a jucat cu sharapova
Roxana F: s-a terminat meciu tu
Oana Olga: a, da?
Roxana F: dada
Oana Olga: vai sunt buza 2
Roxana F: i-a dat 6-0

Da, m-am uitat la inregistrare cu senzatia ca urmaresc live-ul. M-am comparat cu colegul Buza caci numai el, in nemarginita-i neatentie, mai facea de-astea pe la Mondialele de atletism. Venea cate unul la el si-i zicea: „La pariu ca cioara asta alearga suta in 9,81?” Buza se baga la pariu. A naibii cioara, 9,81 scotea. Dupa ce tuna si fulgera, se gasea un binevoitor sa-i precizeze ca finala la suta de metri avusese loc in noaptea precedenta, nu in timpul pariului.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „Ca bou-n Enciclopedie

  1. Am vazut si eu acum inregistrarea! Foarte fain a jucat turneul asta Alexandra! Sa speram ca va continua asa! Pare „mai de perspectiva” decat celelalte, cel putin psihic! 😉

  2. sten

    daca te cheama Olga inseamna ca e misto.

  3. Tu la mine-n mess de ce nu apari oana olga 🙂 ?
    Ia sa te pun sa apari carmela_o’gigi.

  4. cristi,
    carmela ma? da’ cu ce ti-am gresit? :(( ca o’gigi mai merge…

  5. salut shmen, am vazut si eu primul set din finala (apoi am plecat la o nunta prin pitesti). e tare tipa, vorba iubitorului de sport „o sa mai auzim de ea” 🙂

    ps: si mireasa era buna 😉

  6. salut, Maro. Whats shakin’ ?

  7. jimerino

    stevens.

  8. the judge

    pe Buza asta, tare as vrea sa-l intalnesc intr-o zi. 8) pariaza si sume mai mari? 😀

  9. the judge,
    nu mai stiu. dar merita incercarea.
    codrule,
    sper sa nu se dezumfle.

  10. Măcar că la bătrâneţe, am învăţat să pariez!

    Oare vecinul de la 18 ştia ceva când a pus pariu că Barcelona va câştiga cu 2-0? Eu am pariat pe Manchaster, abia aştept meciul!

  11. Vania,
    😀 superb

Lasă un răspuns

