Am fost concediati!

Acum daca fac pe cineva tigan, o sa va suparati pe mine…

Cu toate acestea, vecinul meu nea Gheorghita este tigan. Un tigan betiv, trecut bine de prima tinerete, din ale carui insiruiri de cuvinte nu pricepi nimic si care o altoieste sistematic pe nevasta-sa, tanti Dida, trecand peste faptul ca baba e diabetica si, in consecinta, oarba. Apoi ii face de mancare… Ma rog, fiecare cu partile lui bune!

De cateva luni, din cauza unei boli misterioase care, intre timp am descoperit, poarta numele „lene”, l-am insarcinat pe nea Gheorghe sa ne plateasca intretinerea. Adica, din banii nostri, nu ca-l exploatam pe om sau ceva. In schimbul contravalorii unei beri, atat trebuia sa faca: sa duca bani la contabila si sa aduca, nu-i asa?, chitanta. Lucruri care s-au dovedit prea complicate pentru nea Gheorghita.

Omul ba uita, ba intra in banii mei si mai dura o saptamana pana ii punea la loc, ba uita chitanta la femeia cu incasarile… Na, bautura isi cere tributul, mai ales dupa o varsta incolo… Ultima data a lasat chitanta in plata Domnului. Si noi, oameni haini, nu l-am crezut. Asa ca mama l-a cam luat la puli.

Asa ca omul a venit sa se disculpe. Numai ca nea Gheorghe nu vine ca orice vinovat sau macar pe jumatate vinovat sa explice o situatie. El vine la usa cu scandal. Suna, apoi, nelasandu-ti timp sa-i deschizi, incepe sa bata cu pumnii in usa, precum in Cretacic. Ii deschizi, deja nervos, ca stii cine e si ce vrea. „Buna ziua” este exclus din start. Si incepe un dialog intre el si mama, din care se intelege doar ce zice ea. Pe scurt,  el tipa cat poate ca a dat banii, dar casierita nu i-a dat chitanta si ca daca nu-l credem sa intrebam vecinii. Vecinii, culmea, confirma ce zice Gheorghe. Doar ca Gheorghe era prea beat ca sa-si aminteasca sa ridice si chitanta.

Azi, Gheorghe, cel pe care il hranim ocazional cu diverse alimente, bauturi, haine, a venit iar la usa si ne-a zis sa ne platim singuri intretinerea. NE-A CONCEDIAT NEA GHEORGHE! Nu mai are nevoie de noi si de serviciile noastre, pe vremurile astea de criza. Asa ne trebuie, daca l-am stresat pe ganditor!

Oana Olga: iar a venit nea gheorghita
Jimmy: ce mai vrea?
Oana Olga: sa aduca chitanta
Oana Olga: si sa ne anunte ca nu ne mai plateste intretinerea
Oana Olga: ne-a concediat
Jimmy: madar ciot
Jimmy: ce facem?
Jimmy: ai un plan de rezerva?
Oana Olga: daca ii mai da mama vreo ceva de mancare, o bat
Jimmy: de ce ma? saracu. un betiv si el…
Oana Olga: vine cu scandal
Oana Olga: bate in usa cu pumnii
Jimmy: ii dam un capac?
Oana Olga: nu
Oana Olga: gata
Jimmy: il atentionam? ii dam galben?
Oana Olga: scriu de el
Jimmy: aa
Jimmy: oke, asta o sa-l doara

17 comentarii

Din categoria Uncategorized

17 răspunsuri la „Am fost concediati!

  1. Mi-a plăcut aia cu „nu-i asa?”. 🙂

  2. o sa-l doara rau de tot! pun pariu ca se imbata de suparare :))))))

  3. culmea e ca mi-e mila de sarac acu’

  4. :))))) hai că am rîs cu nea Gheorghe al tău. ce vorbeşti? are şi omul demnitatea lui, da?

    dialogul este savuros.
    şi tu

  5. Pingback: Am fost concediati! < It’s all about the trends

  6. ever,
    nu ma face sa rosesc
    canalizati-va mai bine atentia catre site-ul de mai sus, care este in combinatie cu ejobs si care m-a linkuit doar pentru ca am folosit cuvantul „concediati” in titlu! m-am nelinistit, am crezut ca ma semnaleaza careva ca vorbesc discriminatoriu. dar nu…
    it’s all about the trends. and the trends say „concedierile are cool”.

  7. jimerino

    mie mi-e lene sa dau clickuri si asa ca intreb pentru ca vreau sa stiu (oarecum) (nu neaparat) (nu chiar) (da’ daca nu va e cu banat…) : evergreen e acelsi lucru cu evergreenstory?

  8. da, una si aceeasi. si poti sa dai click cu incredere, ca ne place ce vedem la ea

  9. auzi, ce ai tu in cap?
    nu pot sa imi dau seama.
    e o casca?
    si daca e casca, de ce e mov?

  10. toader,
    eu in cap am multe chestii. din pacate, cam confuze zilele astea.
    PE cap in schimb am o masca. de scrima. poza este prelucrata si a fost facuta de un mare maestru al fotografiei, Cristi Preda, la un concurs de-al meu de amatori. in aer liber.

  11. Pingback: Ruşinea blogosferei – III « Ioan Usca

  12. untiljune

    io zic sa il invite jim pe nea gheorghita la o bere, sa va impacati. jim se pricepe sa linisteasca omu’…e bun de pus la rana de la inima…

  13. the judge

    1. asa va trebuie, exploatatorilor de betivi ! 😀

    shomerilor!

    2. Jimmy: „de ce ma? saracu. un betiv si el…”

    genial! 😀 🙂

  14. untiljune,
    gata, zi drept cati bani ti-a dat jim sa zici ultima propozitie. si dupa aia cati ti-a dat el sa… lasa!

  15. the judge,
    da, mila solidara e ceva cunoscut.

  16. untiljune

    Iisuse Christoase, cum as mai vrea io sa-mi dea cineva bani, doar ca sa scriu lucruri frumoase… In general, oricum, fac si spun lucruri frumoase… si degeaba…
    da’ nu e cazu’ la jim. nu are, deci nu mi-a dat. apoi, chiar am vorbit serios. pana mea…

  17. gime, am descoperit ca poti fi student fruntas. si tu si kraki. am gasit universitatea care v-ar tine doar la tablou’ de honoare.

Lasă un răspuns

