Scrisoare de dor

Cred ca sunt denaturata. Nu numai ca mama, dar si ca persoana in general.

Imi tot imaginez zilele asta cum o sa arate chipul fetitei noastre. Si stiti care e al doilea gand, ce vine automat si il dubleaza pe cel candid de mai inainte? Oare cum o sa arate chipul mamei ei dupa ce se va imbata prima oara dupa vreo 9-10 luni. Amandoua imaginile: priceless.

Recunosc: nu-i invidiez cel mai mult pe cei cu silueta de viespe sau pe cei care danseaza salsa fara sa atarne cu 12 kilograme fata de gabaritul lor obisnuit. Ii  gelozesc profund pe aia care isi permit sa bea cinci beri la bar sau la padure. Sau acasa. Sau pe strada. Sau la serviciu. Sau in sant. Sau la mare. Sau pe Marte. Sau in dulap.

In cateva randuri, am facut si eu urmatoarele excese: o bere plus un Campari Orange (sambata seara), doua Campari Orange (acum doua sambete). Dar deja chestiile astea devin dureroase. Ma ametesc imediat. Voi avea nevoie de o perioada de reacomodare, ca la scrima. Acolo cu siguranta la primele 5 antrenamente nu voi mai sti nimic. La fel si cu betivaneala. La prima tentativa de mucificare nu voi apuca sa beau 3 beri, ca voi fi intinsa sub vreo masa. Dar stati linistiti, talentul nativ isi va spune cuvantul. Sunt convinsa ca voi reveni la forma carciumistica de dinainte de plod, caci ceea ce este innascut nu se sterge intr-un amarat de an calendaristic. La scrima va fi mult mai greu, ca acolo nu am talent deloc.

Sambata mi-am adus aminte de sticla mea de Metaxa din care, acum vreo trei ani, beam de una singura in fiecare seara. Ah, ce relatie corecta si patimasa in acelasi timp s-a consumat atunci! Si cand spun consumat, Doamne, ce fiori de voluptate ma strapung! Dupa ce mi-am devorat supusul, mi-am luat una de Alexandrion. Nu a fost chiar la fel, dar a fost frummmos!

Salut! Ma cheama Oana si probabil ca nu sunt tocmai alcoolica, dar de-abia astept sa ma intorc sa constat cu ochii mei daca pot deveni!

18 comentarii

Din categoria Uncategorized

18 răspunsuri la „Scrisoare de dor

  1. guajirom

    Nimic nu e mai sexi pe lume decat o femeie rupta-n gura de beata. Plus ca daca-i rupta in gura de beata, vorbeste mult mai putin. E greu sa vorbesti cu gura rupta

  2. Uneori, în viaţă, intervin transformări dureroase. Nu m-aş putea cugeta despărţit de sticla de Martell!…

  3. guajirom,
    asta cu vorbitu’ nu stiu ce sa zic. cred ca ai dat doar de cazuri fericite. io ma cert. si jimerino stie asta.
    Vania,
    asa… salveaza specia!

  4. Am ris cu lacrimi! 😆

  5. Nu ştiu ce să zic.

  6. sa zici merci, hudreo, ca mai exista si oameni sinceri pe lumea asta.
    monica,
    razi de disperarea omului, ha?

  7. hehehe, eu eram femeia care ducea cel putin 3 long island si 2 jack cu red bull… acuma sunt femeia care dupa o corona adoarme… trist dom’le trist!

  8. Bogdana,
    io zic ca e doar o perioada. o sa-ti revii! chestiile astea legate de alcool nu se uita cu una-cu doua!

  9. lol….
    Please read this only if you’ve heard Mozart more than in mobile phone ring tones, soap opera and spelled.
    This is not about the happy bells of wedding, about kissing under the mistletoe, or any other practical combination between bells and kisses. And Ludwig Van is a piece of subtle humor, arising from assimilating the nobility particle “van” with a middle name, American style. He does not play for Real Madrid. Never has.
    Also, Paradise is not a word of Hawaiian origin. It comes from pairidaēza, a word in Avestan, a Persian ancient language – it means a wall around a garden. Like most walls, it is supposed to keep something in and someone out.
    :):)
    the lost paradise 😉
    i’ll be back , baby 🙂

  10. nu-i pierdut paradisul, windie. paradisul asta e reversibil.

  11. mie mi-e frică să fac bebe. pentru alea nouă luni plus (habar nu am cîte) de apă plată cu lămîie.

    te înţeleg perfect, deşi nu-s fan metaxa.

    dar o bere rece în miez de vară sau un vin fiert la sobă nu se compară cu nimic.

    chill sweety că nu se uită cum se bea. garantat!

  12. evergreestory,
    nici io nu-s fan metaxa. dar daca era pe aici prin casa, voiai sa stea sa prinda eternitati?
    pe de alta parte, noua luni trec repede cand ti-e frica de ce va sa vina 😀

  13. Mucification complete:

    http://www.rockaholic.tv/blog/2009/06/wine-is-fine-but-whiskeys-quicker/

    Si incidental, noi doo cand mai mucificam impreuna? 🙂

  14. Merci de dedicatie, Tina.
    Na imbatam cand n-oi mai fi gravida.

  15. jimerino

    coaie, voi sunteti alcolisti.

Lasă un răspuns

