Pariul s-a încheiat

Asta e! L-am pierdut!

Cartea „Urechile pisicii Olga” nu s-a publicat, iar eu mi-am pierdut increderea si rabdarea cu ea. Asa ca voi ati castigat. Ati castigat cartea, publicata integral pe net la http://urechilepisiciiolga.wordpress.com

Este a voastra. Imi doresc s-o cititi si sper sa va placa. Ar fi o consolare imensa. Nu va grabiti s-o parcurgeti dintr-odata. Acolo va ramane, stati linistiti! Nu consider defel ca am irosit-o.

Aici o sa ne vedem in continuare cu porcarioarele zilnice.

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Pariul s-a încheiat

  1. Fugi cu pluta pe Dunare. Chit ca o tiparim cu bani stransi de peste tot in 100 exemplare, macar pentru prieteni, si tot o punem pe hartie.

Lasă un răspuns

