Cum sa urasti un obiect

Stiam eu ce stiam cand spuneam ca masina de spalat e enervanta. Mi se pare ca te leaga de glie, trebuie s-o mosesti pana isi termina programele; e ca o piatra de moara. Inseamna familie si casnic si electrocasnic si chiloti si tricouri… :(( Mancatoare de independenta la cel mai parsiv mod. „Da, iti spal, am grija de tine, dar trebuie sa ma adapostesti, sa-ti ocup o gramada de loc si sa fac si figuri”. Mi-e si sila!

O urasc. Am urat-o de la bun inceput. Dinainte s-o am.

Aseara am pus-o in functiune. Pisica Ira, care s-a dovedit a fi curajoasa, a scuipat-o si a atacat-o vitejeste. S-a ciucit in fata usii monstrului si, pe cat era de curioasa in fata rufelor care se roteau in toate directiile, pe atat de iritata se arata cand venea vorba de zgomote. Mi-a parut sincer rau ca nu am avut cu ce s-o filmez.

Am pandit-o sa vad daca baga detergent. Pana acolo s-a comportat bine.

A luat-o razna total cand a venit insa vorba despre centrifugare, care nici macar nu stiu ce dracu’ inseamna cu exactitate. Dar, pe scurt, asa cum mie nu-mi place masina de spalat, nici ei nu i-a placut de noi. Banuiesc asta pentru ca, daca ar fi avut copite, masina noastra de spalat creiere ar fi luat-o aseara complet prin zid, pe la vecini. S-a rasculat si a plecat singura spre usa de la intrare, luand cu ea si priza care o tinea ostatica. A smuls-o din perete cu zgomot si salbaticie in doar cateva secunde. 

Noroc ca am reusit sa-i facem botezul cu cateva tricouri de-ale lui Jimmy.

Rezultatul e ca acum iar nu avem cum sa spalam la masina, ca nu mai avem priza. Pe undeva ma bucur…

38 comentarii

Filed under Uncategorized

38 responses to “Cum sa urasti un obiect

  1. surf

    am citit de doua ori pana m-am prins ca masina trebuia sa bage detergent iar nu pisica Ira 🙂

  2. Echilibrati-o!!!! De aia face asa. Are doua picioruse cu filet. Alea trebuie rasucite pina nu mai duduie cind centrifugheaza. Adica stoarce.🙂

  3. frate, ira e caine de lupta, sa moara carapicho! nimic n-o sperie. in afara de muste. si papuci flocosi. si maslinele, oarecum. si oamenii straini. si sarpele de plus de la ikea. da’ na, diftai boa, pe cine n-ar speria. da’ cum vedea ea masina de spalat, ca pe calaretul in flacari din marele lebowski, atacand-o si nu dadea inapoi nici moarta. cand a vazut ca stapanii se retrag a venit si ea. si cand a inceput sarja de final a fost prima care a sarit sa apere castelul.
    atac, ira!

  4. jimerino,
    piciorusele, ai auzit? echilibreaza-ne.

  5. echilibram, sa traiti! la oameni la fel e? ca si eu uneori am niste dificultati de deplasare.

  6. Bai, nu cred, ca-n cazul asta nu e problema de picioarele din fata mai scurte…😆

  7. guajirom

    a ramas ca ma angajezi bona.stii..pentru un supliment de 150 de ron pe luna, pot io sa va spal hainele. mama se intelege bine cu masina ei de spalat

  8. guajirom,
    ti-am zis din prima ca esti angajat. macar vede copilul numai modele sucite in jurul ei si intelege ca asa e normal. atata vreme cat nu-i dai sa se joace cu papusi, este perfect.

  9. daca nu incetati cu experimentele pe fi-mea s-ar putea sa va fut in cur cu un buda de bronz.

  10. o, da. prima oara cand i-am dat drumul masinii mele am stat si am pandit-o precum IRa. la centrifugare m-am pus pe ea sa nu plece.

    eu sunt o farama de om. iti dai seama cum aratam

    :))

  11. ever,
    farama oi fi, dar curajoasa. noi am fugit ca potarnichile.

  12. frate, daca ma curenteaza. ca zice si in prospect sa nu o atingi in timp ce….face ceva. sau zice ca nu cu mana uda?

  13. surf

    jim,
    sunt doo variante:
    1. daca te curenteaza, inseamna ca n-are impamantare priza, ceea ce ar trebui astfel de rezolvat;
    2. o solutie de urgenta (cand vrei sa speli rufele acum si acum nu ai de unde lua priza ai cu impamantare) ar fi sa schimbi polaritatea la alimentare. adica intorci fisa (stecherul) in priza.
    simplu si gratis😀

  14. bah jimbreivhart, poate iti pui kiltu\’ si duci cosu\’ de rufe jos pe raul Colentina sa le bati de ciment. a draq lene. e simplu, rotesti piciorusele alea de jos la fel cum rotesti capacu\’ de la sticla de bere. asa

  15. Şi eu am crezut că Ira trebuia să bage detergent. Maşina mea de spălat mai are puţin şi-şi ia zborul. Sau cel puţin aşa sună de parcă.

  16. manolo, cand ai vazut tu ca invart eu capacu’ de bere?
    si ba, ca zboara masina prin casa n-ar fi bai, ca ne ferim cumva. da’ sa lase in pula mea priza. nu chiar in pula mea, da’ oarecum.

  17. Ia la ei! Pai barbati si nu stiti sa echilibrati o masina de spalat?! Contra unei sume modice platibila in capace si cheite, eu si Popescu ne putem deplasa la domiciliile in cauza pentru a echilibra. Eu invirt si Popescu sta pe ea, sa nu zboare. De fapt, trebuie invers…😆

  18. surf

    monica,
    aaa, ce mai fac sigurantele? cum care sigurante? alea de la tablou, da😛

  19. Ma, tu esti electrician undercover…😛

  20. mama avea o masina de spalat in care cineva inventiv varase o bucata zdravana de ciment.

  21. shmenaroasa mica, toate masinile de spalat au cate un bolovan in ele…asa de echilibru🙂

  22. Păi polaritatea nu alternează la prizdă? Ce rezolvi dacă întorci ştecherul?

    Întreb şi eu, să ştiu data viitoare cum bag deştele încât să fie şi ceva eficienţă.

  23. surf

    explicatia nu te-ar ajuta in cazul in care te incapatanezi sa bagi degetele.

  24. Nu mă încăpăţânez, sunt doar evenimente aleatoare şi de care nu mă pot feri.

    N-ai păţit niceodată? Să vrei de exemplu să răspunzi la telefon, somnoros şi zvâc! deştele în priză?

  25. Mano,
    bucata din masina aia nu era pe gen caramida, era pe gen pilon de sustinere stalp rezistenta zgarie-nor.

  26. basteo, e bine ca nu te trezesti somnoros sa-ti faci o cafea, zvac! pula-n ibric si da-i la foc. sa vezi distractie.

  27. surf

    si asta ar fi destul de aleator.

  28. Eu am evoluat de la ibric, am o maşina diavolului de aia de vâră cu forţa apa prin ceva ţuşpac umplut cu cafea şi face fîssss, şi hoaaarc.

    Măcar iese cafeaua bună.

    Da’mi plac fetişurile matale, să-mi povesteşti cum a fost.

  29. Macar masina ta are centrifugare! A mea, proaspat cumparata, nu stoarce rufele! Made in China + service romanesc = succes garantat

  30. despre orice s-ar scrie, pe orice blog, vine recurent vorba despre pula lui jimerino care face nu stiu ce…

  31. LZ

    Am citit o secventa dintr-un film de comedie amara; deci, cum ramane pana la urma?! tot fara masina, fara priza?

  32. LZ,
    tot asa. lenea este nemarginita intre acesti pereti🙂

  33. Nu, ma, ca initial era a lu’ Basty…😆

  34. jimerino

    monico, deci marti rezolvam masina, da? 😀 a, pardon, bere, bere!

  35. nu marti, bivolare! mai curand…

  36. VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  37. hello mamaoana!!!!
    garantat ” Gorilla glue ” acolo intepeneste🙂

  38. windie,
    sarut mana de sugestie!
    CIRSTEA FLORIN cu capitals,
    tie iti duceam dorul pe aici…

Lasă un răspuns

