Giulgiul din Colentina si stejarul din Borzesti

Bai nene, io una nu mai vreau sa dorm cu Jimerila in acelasi pat. E dragut pana adoarme, dar dupa mi se face frica. Mai ales dimineata cand ma trezesc am senzatia ca m-am odihnit langa Tutankhamon. Asta pentru ca dansul, indiferent de numarul gradelor din incapere, se infasoara in obiectul de invelit (nu conteaza ca sunt 78 de grade si noi inca nu am renuntat la plapuma) precum o sarma ardeleneasca. Face sauna in fiecare noapte.

Acum am trecut la un cerceaf. Adica a trecut, ca io m-am invelit doar simbolic, 2 minute, cand m-am culcat. Cand m-am trezit insa, asta se facuse rulou, cu cearceaful pana peste nas si cu ochii in plin Rapid Eye Movement… A mai si scos la un moment dat un sunet asemenator cu un raget. Cred ca visa ca-i fura cineva pledul. Ma rog! De-a dreptul infricosator. Undeva intre povesti de-alea damnate cu mostenitorii giulgiului din Torino si altele mai normale, cu zombie.

Intre timp, io ma simt precum stejarul din Borzesti. Adica nu partea cu „voi razbuna sangele lui Mitrut si al sarmanei noastre Moldove”. Ci partea aceea cu „nici patru razesi strasnici nu-l puteau cuprinde”.

Mi-as dori sa mai pot dansa macar o data cum am facut-o acum doi ani, in miezul zilei, pe cacatul de plaja de la Mangalia. Mi-e teama ca nu o voi mai face niciodata.

15 comentarii

Filed under Uncategorized

15 responses to “Giulgiul din Colentina si stejarul din Borzesti

  1. si io ma invelesc. nu ca tutankhamon, dar oricum.🙂

    vei mai dansa, mamico! vei mai dansa!

  2. da, sunteti din categoria aia care nu puteti sa dormiti neinveliti. da’ zic io asa: daca tot dormiti ca valiza-n gara, mai conteaza?

  3. Tutankhamon??😆
    Eu sunt si mai „special” decat Jim: dorm invelita in ditamai patura, dar cu geamul deschis!😀

    Cum sa nu mai dansezi?? Normal ca o vei face!😉

  4. Sărmanul Jimerila! Acum îl ştie toată ţara…

  5. mara,
    tie bafta la minunatul bac.
    Vania,
    e, lasa, ca nu am zis de rau.

  6. bine ca esti tu FaraOana in zelist.

  7. ROFL.

    Că nu ştiu cum altfel să mă exprim.

    „Rulou”. Bestial!😆

  8. si mai tineti voi minte cind Jimi insusi s-a declarat pe blog la Basty „urmasul lui Dinu Paturica, adica un fel de Jim Pled? Stia el ce stia…😆

  9. BAI,
    mai tineti minte povestea cu masina de spalat naravasa? aia care mancase jar incins si a vrut s-o stearga cu priza cu tot?
    well,
    datorita ca suntem vecini cu popescu (yes, monica’s popescu) masina este acum vindecata. popescu si jim au bibilit-o aseara. am spalat, deci, rufe. a fost frumos…

  10. Reparam si prize, sa stii…😆

  11. vintagedresser

    HAINE UNICAT RETRO ȘI VINTAGE LA CELE MAI MICI PREȚURI
    ARUNCA O PRIVIRE AICI : http://vintagedresser.wordpress.com

  12. haualeu, chiar asa te simti? hai ca trece, parol! eu am uitat cum e deja! si am ajuns de ma minunez pe strada de una sau de alta cat de mari sunt :)))

  13. did

    hah, ce-am mai ras! fain scrii.

    la multi ani🙂

  14. la multi ani, did!
    bine ai venit pe aici!

Lasă un răspuns

