„Best” shit ever!

Berea – 5 RON paharelul.

Distributia – mai slaba ca anul trecut (editie la care am fost) si cu muuuuult mai slaba decat acum doi ani (editie la care nu am fost, dar a fost suficient sa-mi arunc ochii pe lista participantilor).

Ziua 0 din program – adica miercuri, 1 iulie – zi degeaba in calindar, deoarece cele patru trupe rasfirate puteau fi usor intercalate in celelalte trei zile.

Am vazut reprezentatiile Patrice si The Killers. Au fost chiar bune.

A plouat cu spume. Asta chiar nu e vina nimanui. Am fost pana acasa dupa umbrele. Cu umbrela chiar se poate rezista.

Azi insa, surprise! Organizatorii isi fac morala singuri pe prima pagina a site-ului festivalului, in limba engleza, de altfel, ca sa dea evenimentului o umbra de cosmopolitism, ca „au gresit cand au lasat publicul sa intre cu umbrele” – aceste obiecte, dupa parerea lor, periculoase si nenorocite, care impung, inteapa, scot ochii. Ce mai, sunt malefice. S-or fi trosnit trei prosti care nu stiu sa manevreze un bat.

Azi e Moby. Biletele sunt vandute toate. Daca ar mai fi fost bilete de vanzare, genul 1.000-2.000 asa, ar mai fi aparut regula umbrelei?

UPDATE: Niste tampiti ii lauda pe organizatori pentru masura cu umbrelele. Probabil sunt cei trei tampiti care s-au lovit cu ele deunazi.

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „„Best” shit ever!

  1. :)))) eu am alergat după o pelerină. şi ce să vezi? n-a plouat, mă! n-a plouat

    m-am revoltat cînd am auzit că nu ne lasă cu umbrele… şi-aşa nu vezi decît dacă stai în nasul ăluia de pe scenă. şi bătaia cu umbrele e faină.

    in fine. seara mea a trecut. moby fu şi se du

  2. evergreen,
    vezi, pt ca scena e intrucat elevata fata de nivelul spectatorului. eu oricum nimeresc mereu in fata celui mai inalt om sau in spatele unuia care isi tine copilul in carca.

  3. the judge

    revoltator!!!! 5 lei paharelul? 😀 cred ca spumele erau de la jim….

Lasă un răspuns

