Cu bucile in sus

Si nu, nu intr-un scop nobil…

Nu, nu sunt mereu bine dispusa si nu dau overboard de fericire zilnic pentru ca sunt gravida. Am o mie de temeri, ma plictisesc si, mai ales, ma simt in afara tuturor intamplarilor si in afara tuturor oamenilor. Lumea imi vorbeste despre bebe (apropo, ce cuvant oribil, cu familia lui cu tot – bebelica, bebica, bebelusha, bebitzica! Pentru mine BEBE inseamna un nene intre doua varste, chel, retardat si care miroase mereu a bautura) de parca a inceput si s-a sfarsit lumea cu el, iar eu in acest timp ma simt foarte singura. Eu. NU BEBE.

Sunt intr-o perioada in care imi vine sa ma ascund. Cu pisica. Am impresia ca numai o fiinta care nu intelege nimic ma poate intelege. M-as cara din Bucuresti daca nu m-as misca precum un frigider in care a incaput, cu forta, un Mercedes-Benz Clasa G. Caldura nu e o problema. Tuturor va e cald, stiu.

In plus, mi se pare ca prin ingradirile mele ii ingradesc si pe altii si asta chiar nu suport. Nu suport sa-i fac pe altii dependenti de mine. E o povara prea mare pentru mine. E la fel de grav ca atunci cand sunt eu insami dependenta de altii. Nu pot sa traiesc cu ideea ca sunt persoane care si-au schimbat programul, preferintele si orarul doar crezand ca ma satisfac pe mine. Cacat! Poate chiar sunt facuta sa traiesc de una singura, chiar daca in 99 la suta din timp ma comport ca o persoana prietenoasa si de treaba.

Ma intreb daca toata povestea asta cu maternitatea a fost scrisa pentru mine. Mi se pare un proces in care majoritatea persoanelor se implica din politete, in care toti se poarta cu manusi, imi schimba de pilda canalele la TV daca la stiri apare vreuna despre accidente infantile. Hello, sunt jurnalista! Colegii mei scriau materiale de pe cosciuge deschise, la morga. Eu insami am fost la inmormantari doar ca scriu o chestie rece (deh!) pentru ziar. Sunt sensibila, dar sunt sensibila in alte directii. Nici macar nu pot sa le numesc.

Uneori mi se pare ca nu am suflet. Adica stiu ca am, dar parca n-as avea.

Daca ma intrebi acum ce mi-as dori, iti spun pe sleau: „Dracii sa ne ia pe toti daca am cea mai vaga idee”.

41 comentarii

Din categoria Uncategorized

41 de răspunsuri la „Cu bucile in sus

  1. sanda wolf

    Oana !
    Nu esti singura niciodata ! Esti cu tine si in viitorul apropiat cu copilul tau care iti garantez ca iti va umple existenta si viata !
    Te rog sa ma crezi…… !
    Dreptate ai sa-mi dai peste 30 de ani cind copilul o sa fie mare, tare si iti va arata recunostinta si multa multa dragoste.
    Asta conteaza restul… este ca si cum nu ar exista!
    Iti doresc nastere usoara si multe bucurii de la cel mic !

  2. sarut mana, doamna sanda!
    nu sunt singura, sa stiti. sunt probabil stari de gravida isterica 🙂

  3. jimerino

    si toate astea pentru ca nu poa’ sa beie.

  4. … dar el poate…

  5. :))) las’ ma ca vine ea si bericica…

    iti inteleg starile. cateodata ma simt si eu o bitch, desi stiu ca-s om sensibil defel…

    in fine. femeile astea… la mine poate fi PMS la tine copila… exista explicatii

  6. jimerino

    da’ tu cu pmsu’ bei.

  7. Pai Jim suplineste si el pe unde poate… 😆
    Stii cum e Nu pot sa traiesc cu ideea ca sunt persoane care si-au schimbat programul, preferintele si orarul doar crezand ca ma satisfac pe mine.?!?! Ca si cum ai fi atit de trista crezind ca i-ai enervat pe altii, incit de enervezi chiar tu. It’s all in your head. Ce naiba, majoritatea oamenilor sint ca pisica: daca nu le place, nu stau.
    Cheer up! [bere simbata. Am zis!]

  8. bere sambata voi. eu nu mai sunt in stare sa stau pe scaun.
    ever,
    asta e, ca io PMS nu am. sau asa cred :))

  9. jimerino

    monica cica ajuta: „bere sambata”. pula mea, aia cu mortu’ sau spanzuratu’, cum dreacu era, nu-ti zice nimic? si oricum, spanzuratu e clar mort, da’ mortu’ nu e neaparat spanzurat. asta era silogism? ceva era.

  10. Bine, Jimi, ce voiai sa zic?! apa plata si cola simbata, in timp ce baietii poate mai iau si altceva…
    Daca ajuta, zic asa 😀

  11. s-or juca hormonii cu tine…

  12. nu apa e plata e problema, ma. si nici berea. nu mai pot sa stau pe scaun civilizat in public. ma simt najpa. de-asta cred ca ma voi pastra in casa. sambata si de sambata incolo.
    hormonii, da. si sfintii se mai joaca. si eu cu ei. ne injuram unii de altii.

  13. si Caragiu spunea „dracu sa ma ia daca inteleg ceva” dupe care a citit cronica…http://www.youtube.com/watch?v=luuGRRT62qg :)) sie sie

  14. Da-ncepe si tu de duminica… 😛

  15. ahaaaaaaaaaaaaaaaa.. am inceput de duminica. duminica, x iunie 2009.

  16. Simona

    Stai linistita, dupa ce ai sa nasti, o sa schimbi singura canalele la TV cand o sa fie despre accidente infantile. Stiu ca esti jurnalista, dar mai mult decat aia ai sa fii mama. Ai sa vezi (poti sa dai cu mine de pereti acuma, si eu am dat cu altii inainte sa am copil, asa ca nu ma supar)… Dar relax, dupa ce nasti ai sa poti sa iti schimbi singura canalele la TV si sa dai cu cine vrei de pereti, fara sa ai nevoie de ajutor, si o sa iti faca bine la psihic, n-o sa te mai simti ca frigiderul (poate doar ca mertzanu’ dinauntru, hehe :-)))))

  17. Pentru mine BEBE inseamna fosti 2 colegi din TVR. Dar nu li se potriveste descrierea ta 🙂 .

  18. Simona,
    si acum si intotdeauna pot sa dau cu cine vreau de pereti. de ce crezi ca acum nu pot? mai nasol e ca-mi vine sa dau de pamant cu mine insami. spuneam doar ca oamenii simt nevoia sa te protejeze pe o parte si nici nu le trece prin cap ca de fapt protectia e necesara pe alte parti. si cu stirile la tv, crede-ma ca nu ma schimb. nu e vb de lipsa de sensibilitate. la inceput plangeam si cand murea cate un ciclist italian. apoi m-am blindat. e un fenomen pe care l-am tot vazut chiar langa mine si nu ma mai atinge.

  19. tankistu

    bah…. intr-un G Classe un frigider intra destul de lejer. oare cum pula mea s-o fi simtit michael in cutia aia ???
    si inca o intrebare ….. dupa nastere cine da de baut ??? la tanara si fericita mamica ma refer.

  20. oops, folliculinum attack 😦
    Olguto, bea putina BRRC ca nu o faci alcoholica !!! parol 🙂
    tc, j

  21. Simona, ce bine zici. 🙂
    Oana, abia astept sa te vad, ma rog, mai degraba citesc, DUPA.
    Chiar daca n-ai sa recunosti asa din prima … treaba cu maternitatea e ca da jos niste ziduri. Care oricum nu te feresc de nimic, sunt acolo de ochii lumii. Sa-ti ascunda tie sufletul. Pe care te asigur, pe cuvant de pionier (fost jurnalist), ca-l ai. Mi-a zis mie Olga. Care mi-a dat voie si s-o alint Olguta. 🙂
    Pup u

  22. Alina,
    maternitatea da jos niste ziduri si construieste altele. Tot din dorinta de a ascunde suflete. Deja le simt cladindu-se.
    Windie,
    cu o BRRC nu se face primavara, nici vara, nici altceva. Eu trebuie sa beau 6.
    tank,
    ne concentram? G-ul tre sa intre in frigider, nu vitzavercea. Si dupa ce nasc o sa bag o sticla de whisky si o tigara de-aia de bagai tu in Plaza Catalunya.

  23. da, dar oricum-s crizata la PMS. ca beau bere, ca nu beau mi-e tot aia

    :*:*:* mamica

  24. „Esti cu tine si in viitorul apropiat cu copilul tau care iti garantez ca iti va umple existenta si viata !”

    You don’t know the half of it, dear… Sa vezi si cati pemparsi va umple, ca sa nu mai vorbim de cate nopti, uneori cu urlete. E drept, la inceput ele vor suna pentru tine precum muzica, dar, pentru ca novelty wears off si pentru ca alaptand TOT nu vei putea sa bei, vei fi in aceeasi dispozitie incantatoare ca acum si dupa ce vei inceta sa arati ca intr-un material de pe Discovery Channel.

    Te pup, si te astept la bere. I have all the time in teh world 🙂

  25. Tina,
    da, de-asta mi-e teama. de-asta ma gandeam sa sar peste alaptat macar. (stai sa vezi ce mui imi iau pentru asta :))

  26. Poor Shmeny. Ţi-aş zice-o pe aia cu „lasă, totul va fi bine, ai să vezi”, da’ de unde căcat să ştiu eu că?

  27. jimerino

    mainile in aer si striga cu mine! pula mea, am devenit fan hiq, se pare.

  28. bai, cat apreciez oamenii sinceri ca tina si hudrea.

  29. Asta era sinceră sau ne trimiteai în pizda mamii noastre de golani?

  30. nu ma, ce-ai? sincera-sincera eram! si mai sincera cand am scris postul. nu va trimiteam niciunde. chiar apreciam.

  31. jimerino

    eu zic sa avem si o dicutie despre mortalitate si conditia efemera a omului pe pamant. adica, pula mea, „ba, stim ca o sa mierlim, da? bun, hai sa punem la punct detalii, ca cine stie, azi e, maine…”. monica sta acasa ca deja a aranjat-o tac-su.

  32. nevermore

    si…? pe cand un fratior? 😀 glumeam, scuze.

    eu am avut intotdeauna dubii …. dar acum stiu sigur: voi avea un copil cand l-oi putea culege din copac sau varza.

  33. never,
    sa stii ca vorba aia „cine are sa-i traiasca / cine nu, sa nu-si doreasca” e foarteeeeeeeeeeee valabila si de bun simt.

  34. Stii cum se spune? Iti ia noua luni sa-l faci si noua luni sa-ti revii:-) O sa-ti treaca. Stiu sigur…si eu obisnuiam sa scriu „la rece”:D
    Sarcina usoara.

  35. papadie,
    multumesc!

  36. de ce vrei sa bei dupa nastere?

  37. Hm, între două vârste, chel şi retardar sunt. A băutură (alcoolică) miros frecvent. În pofida acestor evidenţe, nimeni nu-mi spune Bebe…

  38. Pai Oana, cum ziceam chiar acu 2 minuti, unei proaspete mamice, ai doua variante: dupa perioada aia criminala cu scutece nucleare, nopti albe si urlete colicoase, ori te luminezi la creier (implicit la suflet), iar zidurile le faci din caramizi de alta natura, ori te iei de mana cu depresia. La mine a fost simplu, eu-s pozitiva si pt altii … 🙂
    ps Nu confunda sinceritatea cu cinismul. Blindat, el. 🙂 De altfel, stiu cum, been there, thought likewise.

  39. toader,
    (iata-ma explicand ceva evident). pentru ca sunt o alcoolica care nu a mai baut serios de peste jumatate de an. alcoolica nu in sensul de fan dezintoxicare. alcoolica in sensul de iubitoare de alcool. imi place ca esti de acord cu drogurile, da’ cu bautura ba…
    Vania,
    esti departe de a fi retardat. te-am citit io!
    alina,
    uneori cinsimul te scoate la suprafata. si te tine acolo. un cinism adevarat face cat zece fatarnicii dragalase. si nu scutecele veninoase ma sperie, nici noptile de veghe. ci faptul ca s-ar putea ca, din partea mea, asta sa fie fatarnicia suprema…

  40. sunt impotriva drogurilor.

  41. hai ma… acolo, un drog usor-doua :)) nu lasi si tu de la tine?

Lasă un răspuns

