Echipa mea castigatoare

Spiritul meu iubitor de sport, de pariuri si de curse de melci ma indeamna sa vreau sa tin mereu partea cuiva. Da, sa fiu partinitoare. Caracteristica inhibata in mod corect si salvator de meserie, dar mereu prezenta.

De aceea, eu nu pot privi un meci intre doua echipe de fotbal din divizia a 3-a juniori fara sa-mi aleg o preferata. De aceea, in relatii, nu inteleg neutralitatea. Este sinonima fie cu nepasarea, fie cu frica. Nu spun sa te bagi intre doi prieteni care se cearta (am facut-o si pe asta, nu a fost o idee prea buna), dar trebuie sa recunosti, in sufletul sufletului tau, ca tii mai mult cu unul decat cu celalalt. Nu neaparat pe criterii reale. Pe criterii de feeling.

Nu tin cu tot dinadinsul ca intr-un conflict sa fiu jumatatea sustinuta si careia i se da dreptate. Ba chiar ma motiveaza sa tin eu cu mine, ceea ce, pana  la urma, mi se pare cea mai corecta forma de partinire. Si cea care te poate mobiliza cel mai constructiv. Uneori ma testez si ma asez pe o pozitie usor absurda, ca sa vad cate eforturi pot face ca sa ma justific si, mai important, sa vad cine mi se baga in galerie. De obicei, putini. Fraierii sunt multi la numar, pentru ca, de obicei, se intampla ceva care ma transforma din underdog in winner. Nu se invata minte, micutii!

Am personaje favorite in scandaluri. Chiar daca nu au dreptate. De exemplu, pisica va beneficia mereu de protectia mea, chiar daca ne trage dulapul in cap. Maica-mea ma enerveaza, in viata de toate zilele, clasa I. Dar daca se ia de gat cu careva, ma bag pentru ea, chiar daca, sarmana, nu stie ce face si e total gresita si impulsiva. De mentionat insa ca mama nu tine cu mine decat intr-un caz dintr-o suta. In rest, toti sunt mai politicosi, mai de treaba, mai civilizati si au mai multa dreptate decat mine.

Inainte-vreme, nu tineam cu mine deloc. Cea mai mare iroseala din viata cuiva… Nu eram nici macar neutra, ma sabotam si jucam impotriva mea. Acum m-am mai trezit. M-am transferat in echipa buna…

8 comentarii

Filed under Uncategorized

8 responses to “Echipa mea castigatoare

  1. Bine-ai venit in echipa buna. Cea care mereu va castiga😉

  2. Într-adevăr, dacă nu ţii partea cuiva, totul cade în banal. De pildă, rar asist la câte-o bătaie fără să intervin de partea unuia dintre beligeranţi…

  3. E chiar mişto să susţii cele mai mari tâmpenii, cu înverşunare chiar şi să vezi ce reacţie au ceilalţi.

  4. iaca altu’! pula mea cu luna voastra si toate tampeniile. si cica eu sunt scandalagiu.

  5. cred ca asta e primul comentariu serios pe care l-a bagat jimerino vreodata in viata lui

  6. 😆 da, dar oare de cind incearca?😆

  7. Io mereu ma bag in certuri si discutii si fac misto de omii care se cearta sau explic clar cine cred eu ca are dreptate. Am noroc ca nu-mi trag antipatii.

    Numa’ bine ca ti-ai dat seama care-i spilu’ cu echipa aia buna🙂.

    Oricum nu cred ca e om care sa nu se fi sapat macar o data singur

    :*

  8. Ce bine e ca nu-s microbist🙂

Lasă un răspuns

