Leapsa de la evergreena

Evergreena zice sa zic primele 10 chestii care nu-mi plac.

Asadar

Top 10 chestii care nu-mi plac

10. Urasc sa nu mi se raspunda la telefon, Mai ales cand o sun pe doctorita cu care trebuie sa nasc sau pe manicurista care este la fel de importanta🙂

9. Persoanele care maltrateaza animalele

8. Oamenii care, dincolo de faptul ca nu iubesc sportul (ceea ce nu este o crima), vorbesc cu dispret si superioritate despre atleti si despre performanta sportiva

7. Minciuna. Cand o primesc si cand o comit

6. Detest tiganismele – gen manele in RATB. Tiganii autentici insa imi sunt simpatici

5. Cartile proaste

4. Muzica romaneasca actuala

3. Albinele. Le tin mai degraba frica decat sa le urasc. Mi-e mai teama de intepatura de albina sau de viespe decat de muscatura de tigru

2. Accesele de sefie

1. Mersul cu avionul. Balcoanele. Muntii. Orice aparitie de-a mea la orice inaltime de peste 5 metri.

Nu este un top ca atare. este mai degraba o insiruire.

3 comentarii

Filed under Uncategorized

3 responses to “Leapsa de la evergreena

  1. ţ

    Vezi să nu vadă tolo punctul 2 :))

Lasă un răspuns

