Caut bona permanenta!

Pentru copil nenascut!  Sau pentru mine… Nici eu nu sunt sigura.

Azi am reusit sa spal o tona de haine, la masina, laolalta cu un ruj care se afla intr-o pereche de pantaloni. Rezultatele nu sunt chiar dezastruoase – cateva pete pe sosetele lui Jim (deci nimic care sa ma afecteze la modul direct) si tot rujul intins pe cauciucul acela care imbraca acel cerc din fata HUBLOUL masinii de spalat.  Intrebarile care se ridica de aici sunt insa cele care ma deranjeaza.

De pilda: Daca in loc sa uit rujul in haine, voi uita, sa zicem, pruncul in hainele bagate la spalat? Si stiti ca masinile astea noi sunt smechere, nu prea poti sa le opresti asa, in procesul creatiei, sa le reduci la tacere, ca sa salvezi continutul. Trebuie sa le lasi sa-si desfasoare treaba completa, astfel se supara.

Sau: Daca eu nu sunt in stare sa bag niste amarate de haine la sucit/invartit/muiat/muit/spalat/limpezit/stors, atat, niste rufe care nici macar foarte jegoase nu puteau pretinde a fi, cum pot eu hrani/spala/culca/plimba un bot de carne unineuronal, care depinde 85 la suta de mine si 15 la suta, vai noua!, de taica-sau?

Eu cred ca nu tuturor ar trebui sa ni se permita sa facem copii. Inainte sa ne futem neprotejat ar trebui sa iasa un ochi ultratehnologizat din perete si sa ne evalueze capacitatile de virtuali parinti. Eu una as fi picat cu siguranta.

De aceea revin si intreb: are cineva o persoana de incredere care sa se converteasca in bona permanenta? Sunt dispusa sa fac pasul in spate si sa imi cresc vlastarul-porc precum odraslele regesti, cu doica si lacheu, daca as sti ca acestia stiu mai bine decat noi ce sa faca. De la mine, plodul va avea asigurate lectii de pictura, lectura, sculptura, cat mai multe sporturi si instrumente muzicale (ca sa stea cat mai putin pe acasa), tabere in Africa, excursii in the outer space si cursuri avansate de criminalistica si ecologie. Asa, sa nu ziceti ca nu ma preocupa desavarsirea porcului ca persoana educata si deschisa lumii.

Despre parintii lui, porcul va avea de spus atat: „Tata si mama erau niste meseriasi. Au baut si o sticla intreaga de whisky ca sa ma faca pe mine. Niste legende!”

25 comentarii

Filed under Uncategorized

25 responses to “Caut bona permanenta!

  1. jimerino

    sa-mi cumperi sosete ca sa nu bag la urmatoarea spalare armani code (sau ce pizdeli de parfumurimai ai) in loc de cocolino! si se poate opri din program invartind de rotita pana o aduci la 0.
    tu nu cu maternitatea ai o problema, cu treburile casnice in schimb… 😀

  2. vezi, la noi totul se reduce la sosetele tale si parfumurile mele :)) sa nu te atingi de ele!

  3. aha.. şi dacă rujul ăla nu era al tău şi nu se găsea pe ciorapii lui după spălat ci pe gulerul cămeşii înainte mai căutai bonă pt copil sau pt jim?

  4. cronicar,
    pentru niciunul. ii dadeam lui jim copilul sa se duca impreuna la noua bona rujata🙂

  5. Oana , pune-o pe Catalina sa traga cablul din priza :):) permanent stop🙂
    Jimy boy , se poarta sosete colorarete baltat🙂 do not worry !!
    xxx take care ! j.

  6. „vai noua!”😆

    Nu sunteţi normali, râd ca prostul p-acilea.

  7. tankistu

    doar o sticla ? putin. foarte putin.

  8. putin in general, tankistu, da’ cand vrei sa faci copii e cat se poate de suficient. caci nu-ti permiti sa nu ti se trezeasca. adica chefu’.
    hudrea,
    oare o sa mai razi tu cand o sa-ti lasam copilul 2-3 zile? m-am gandit la tine, ca ai aer conditionat😉

  9. it’s called pregnancy brains. deci trece.🙂

  10. alina,
    tind sa te cred. in viata mea nu am scapat obiectele din maini cam le-am scapat in timpul sarcinii. exista si pregnancy reflexes too?

  11. un admirator

    descrii asa de bine diferitele faze ale sarcinii incit ne obligi sa iti dorim raul tie si vlastarului-porc …ca sa scrii pe blog desigur ca da!!🙂 despre jimel nu ne facem probleme, iti va bea armani code si viata lui va fi rozeta…cum de altfel si pare.
    sunteti blogarii mei preferati!!! doar ca io o sa imi bag prezervativ si pe limba de cate ori o sa simt nevoia de porc😀

    astept cu interes

    (ma pozitionez in postura celor dupa care tinjiti voi doi cu advarat si care simtem intens dorul vostru neostenit. alta explicatie logica nu gasesc pentru incapatinarea cu care vreti sa ne convingeti ca nu aia, nu ailalta. scuze daca suna prea de rahati vesnic plutitori in deriva. nu asta am vrut sa spun😦 )

  12. o, tu, admiratorule!
    (numai cuvantul asta, admirator, ma face sa vibrez din toate membranele. am mai zis ca sufar de faima)..
    vlastarul va veni pe lume si noi il vom primi cu dragoste, mancare, pampers, injuraturi si cu speranta ca, in combinatie cu noi, genialii lui parinti, va oferi momente vesele acestui blog si aceluia al lui jimel, pentru ca tu, admiratorule, precum si ceilalti doi admiratori secunzi, sa fiti multumiti.

  13. untiljune

    eu vad treaba un felul urmator:
    mai bine ca voi, asa…usor dementi, usor haotici, usor iresponsabili, pentru ca stim cu totii, inclusiv bebe, la ce sa ne asteptam, si suntem pregatiti sa intervenim/ajutam, in forta, ori de cate ori va fi nevoie.
    da, mai bine asa, decat sa ai senzatia ca te poti baza pe un tata-barbat model, si sa constati la momentu’ al dracu’ de critic, ca, de fapt, e un cacacios fricos, care isi ia picioarele la spinare si se cara la ma’sa acasa…
    surpizele nu’s funny…

  14. untiljune,
    am vazut si de-astea, la barbati trecuti de 35 de ani. dar noi nu parasim plodul, ne-am hotarat😀 si fii atenta ca te-ai oferit sa vii sa ne salvezi. un bun parinte nu uita asa ceva! :d

  15. untiljune

    olguto, spre dezechilibrul meu psihic, marturisesc ca am vazut d’astea la niste unii pana in 30 de ani, asa ca…don’t panic, shit happens all the time…bleah!
    si da, vin, desi plozii nu prea imi plac, da’ al lu’ jim o sa iasa haos…ha!
    jim, sa vin cu lada de bere, cand vin?

  16. Abia astept sa citeasca plodul ce scrii tu aici :)))))))

    Mno, nici eu n-o ard fericit nici cu spalatul nici cu calcatul nici cu gatitul. Si nici nu-s gravida.

    :*:*

  17. untiljune,
    ma, tu esti suparata! nici noua nu ne plac plozii, sa stii :))
    evergreen,
    cine imi zice ca o arde fericit cu spalatul sau calcatul, o sugizeaza. pe-aia cu gatitul ii mai cred ca le place, pe restul nu.
    pupam gagici.

  18. eu, 3500 de euro pe luna. desigur, voi dirija educatia copilului prin internet.

  19. delliana

    :o) nu stiu daca am printre cunostinte persoane cu aptitudinile necesare, nici noi nu suntem perfecti in (:OP)) gospodarie. iar eu spal periodic continutul din buzunare.😦

  20. tankistu

    shmeny
    mie imi place sa gatesc. cred ca se si observa. dupa chip.
    jim
    abia astept sa-mi povestesti daca se agata mai usor cind iesi cu plodul in parc. (sa-mi bag pula. cum am evitat cacofonia)

  21. elena

    am ras, da, pentru ca am incercat sa-mi amintesc momentele cand purtam copilul, dar n-as fi putut descrie mai usor starile respective. stii de ce? pentru ca vin atatea alte stari ca le uiti pe cele urate si-ti amintesti doar cele frumoase. pentru ca in fiecare zi copilul iti aduce ceva nou si daca stii sa te bucuri atunci viata ti-e plina.
    o sa fie un copil fericit pentru ca are parinti „inspirati”
    pe cand data nasterii?

  22. elena

    p.s. da, mi-am luat bona din luna 3. e super recomandat, dar sa stii ca o sa-ti cultivi un simt deosebit, cel de mama, zi de zi fara sa-ti dai seama. depresie nu cred ca o sa faci pentru ca pari totusi responsabila

  23. elena,
    iti multumesc pentru vorbele bune. iti dai seama ca mai exagerez si io pe aici. de-abia astept sa am copila. stiu ca o sa ne distram impreuna. am vazut oameni de trei ori mai aiuriti ca noi care au crescut copii. noi privim situatia asa: o sa mai avem un tovaras. un tovaras e mereu ceva bun.

  24. elena,
    cica la sfaristul lunii vine maimuta pe lume.

  25. Am solutia perfecta pentru tine (CautaMenajera.ro) si pentru copil, cand se va naste (CautaBona.ro). Zau ca nu stiu ce te faceai fara mine :)). Noroc ca am trecut pe aici!

Lasă un răspuns

