Intamplari dintr-o zi de marti

Draga jurnalule,

marti, la ora 9 seara, l-am cunoscut pe cel mai enervant om din lume. Din punctul meu de vedere.

 

marti, la ora 5 dupa-amiaza, am considerat ca suntem suficient de experti in psihologie felina si infantila dintr-un foc. Stiti, la noi pisica Ira a inceput sa uzufructeze de bunurile copilului inca nenascut. Preferatul este un balansoar negru in care Ira se simte ca in rai. Doarme, se intinde, se alinta. Ne-am decis insa sa-i aratam ca nu e al ei, dupa cum nici in camera unde va dormi plodul nu mai are voie sa calce. Si cum bataia nu serveste la nimic in cazul acesteu creaturi, am recurs la varianta generozitatii. Adica i-am cumparat si ei un patut din acela rezervat animalelor in care sa doarma cat vrea.

Se pare ca nu am inteles nimic. Pisicile nu sunt facute sa doarma unde vrem noi, ci unde vor ele. Asa ca pana la ora iesirii noastre din casa (cu putin timp inainte de intalnirea cu cel mai distrus om adica) Ira impinsese cat colo patutul ei, nu colabora deloc cand o tranteam cu forta acolo si se speria de el ca de dracu’. Operatiune esuata, ne-am zis si am lasat-o balta.

Am plecat sa ne intalnim cu niste oameni misto, grup in care se strecurase, dupa cum am mai mentionat, si cel mai terminat om din lume.

Cand am revenit in casa, pe la 2:30 noaptea, Ira se odihnea in noul ei cosulet, ca un covrig triumfator si ne privea cu sfidare in ochi. Se convinsese singura ca e bine si acolo. Sper sa nu revina la patuturile copilului.

 

Marti spre miercuri, pe la ora 2:00, deci dupa ce am data nas in nas cu cel mai oligofren om din lume si inainte de a constata ca pisica a luat singura niste decizii pentru viata ei, am ajuns in fata blocului cu Jimerino. Si am observat amandoi ceea ce stiam deja: ca nu merge cheia de la interfon. In consecinta, am inceput sa facem ceea ce ne fac si noua altii: am inceput sa sunam metodic la apartamentele din cacatul meu de bloc. Din 20 de incercari nu ne-a raspuns nimeni. Nici macar sa ne futa in gura. Cu atat mai putin sa ne deschida.

Asa ca J a inceput sa traga de usa de la intrare, in ciuda protestelor mele incipiente. Apoi, cand era sa plang de nervi ca nu pot intra in propria casa, i-am acordat incuviintarea mea sa distruga usa de termopan. Ceea ce a si facut, dupa ce i-a aplicat cateva fortari spectaculoase. Nici macar atunci nu s-a trezit vreun labagiu.

Pai ce cacat? Nesimtitii nu repara interfonul, nu mai au cartele din acelea care si ele fac parte din alternativa de a patrunde in bloc, nu se trezesc sa deschida unui vecin. Noi ce sa facem, sa asteptam ora 6 dimineata pana pleaca vreun amarat la uzina sau la furat din RATB? Ia mai dati-va in pula calului! Sa nu va mai prind la usa mea, ca va si bat! De-abia astept sa zica vreunul ceva de usa de la intrare, ca ma si bat cu ei.

Sa cheme si Politia, astept cu interes.

28 comentarii

Din categoria Uncategorized

28 de răspunsuri la „Intamplari dintr-o zi de marti

  1. Cuvintele tale-s ca si cafeaua pt mine.
    Mai, ai un stil… ce sa mai? You rule!

    Socrate a avut cos, dar a preferat perna mea. Cand am gasit intrebuintare cosului i s-a sculat ca vrea acolo si se tolanea peste actele mele. I-am facut patut si s-a pisat pe noi, dar cand am ascuns patutul il cauta. Ma-sa!

    Un preten de-al nostru a spart geamul scarii din acelasi motiv… iar eu odata m’am dus la prima ora la administrator la usa aproape plangand… a zis sa intorc cheia invers (Si a mers :)))))))

    Pe mine ma suna toti la interfon. Raspuns si zic: ” va rog nu mai sunati la mine ca nu e singurul interfon din bloc”. Degeaba…
    every fucking day every fucking hour…

  2. pai evergreen,
    cu cat o sa le zici mai des sa nu sune la tine cu atat mai mult fix la tine vor suna… e de la sine inteles. oamenii sunt ca pisicile in fazele lor de maxima tampenie si rautate.
    cu cheia era insa ireparabil momentul. intrarea prin efractie in propria noastra casa era singura solutie.
    pisicile sunt niste tarfe. si in general asta m-a subjugat, dar in prima faza pe lucrurile plodului chiar nu are voie. dupa cateva luni vor dormi probabil si mai apropiate. pana atunci tre sa fac tot posibilul sa nu se intalneasca. dar pisica e mai greu de dresat chiar si decat tigrul.

  3. „pisica e mai greu de dresat chiar si decat tigrul”…hehe, mai ales pisica oanei 🙂
    Eu asteptam mai multe detalii despre oligofrenul, cel mai enervantul, etc…ce-ti facu? si de ce? venim sa-l batem?:)

  4. nu. voi pastra misterul.

  5. jimerino

    toata lumea sa seada relaxata pana aproape de a se basi pe insusi! nu batem pe nimeni (stiu, suna ciudat), usa nu este rupta, a fost doar data peste cap, s-a rezolvat intre timp, vecinii nici macar n-au observat, daramite sa mai si comenteze. cu politia…ne-om mai intalni noi, usa sau neusa.

  6. pai nu am zis ca ma bat! unde am zis? a, am zis! mai zic si io…

  7. nin

    si copilasul o sa faca la fel ca pisica: doar ce vrea el si cand vrea el si te va privi la fel de sfidator … am zis ca daca tot citesc tot ce scrii, sa-mi dau si eu cu parerea 🙂

  8. nin,
    da, stiu, toti suntem independenti pe aici. copilul, pisica, tatal copilului, eu, toti facem cam ce vrem. o sa fie destul de cetoasa perioada urmatoare.
    bine ai venit pe aici. si io va citesc familia pe net.

  9. teo

    dupa cum zicea si oana anca…ne-ai facut curiosi, cine-i handicapatul? sa te intalnesti tu cu „cel mai oligofren om din lume” e chiar formidabil !……ce sansa ai avut !….si cum ti-ai dat seama? era chiar atat de evident?
    si eu am oligofrene la munca dar nu pot sa le clasific…..
    sa nu ne povestesti tu……

  10. teo,
    nu pot, ma. nu ma lasa inima. mie mi-e mila de toata luema. nu pot sa-l fac de 2 lei. era doar un pusti teribilist. nu prost, ci foarte mandru de ce e el. adica mai nimic.

  11. teo

    pisica la capitolul incapatanare e mic „copil” fata de copil, trust me, apropo de ce a zis nin

  12. atunci sa-i uram welcome in the kingdom of stubborness. unde eu sunt regina absoluta 😉 nu s-a intrupat inca forma de viata mai incapatanata.

  13. teo

    intrebare, mai mult retorica, de unde au pustii astia bani sa iasa pe strazi si sa mai faca si pe teribilii cand ei sunt niste …hai sa zic , „vai de ei!”?
    si cui ii e mila de tine?? si de nervii tai??

  14. eh,
    poate ca a fost vorba si de chimie naspa. o sa-i mai dau o sansa. candva, in viitor.

  15. teo

    sa stea inchisi la ei acasa, cu tupeul si prostia lor si sa nu ne mai deranjeze…

  16. teo

    esti prea indulgenta, nu l-ai desfiintat, macar din vorbe?

  17. nu ma. statura mea impunatoare a grait de la sine 😀

  18. jimerino

    ba, lasati-l pe piticigratis in pace ca e tovaras. nu e baiat rau, doar nu-i incap coaiele in chiloti.

  19. untiljune

    pai nu era jimerino cel mai enervant om din lume?

  20. Lasa-l, ma, e tanar, creste. Nu-i prost deloc si e chiar talentat. Atitudinea se mai ajusteaza din cutit(maceta?) sau polizor. Mai da-i o sansa.

  21. Pisica e sefa.

    Nu stiu daca stiai, dar o pisica in casa se considera stapana pentru ca ea ne vede pe noi, oamenii, pisici…
    Mwahahah!

    Adica noi suntem niste sclavi.

  22. vai tu shmeny, dar cum sa sari la bataie cu oamenii legii?! dar e frumos ce zici tu? si asta dupa ce ai distrus avutul obstesc.
    dar ce crezi ca ar zice copilul tau cand va fi mare? dar cum se poate? iti dai seama ca esti pe cale sa comiti INCA o infractiune?

  23. avutul obstesc, pisa-m-as pe el, l-am distrus eu. si acum toata comunitatea e fericita pentru ca usa sta numai deschisa. asa ca m-am gandit sa candidez la urmatoarele alegeri pentru sef de scara sau administrator, sau cum pula mea ii zice.
    MUIE GARDA!

  24. Aşa twist spre final n-am citit nici la….

    …ăăăă ….

    … nu ştiu, că nu prea citesc.

  25. O data, am uitat cheile de la masina in contact si am incuiat usa. Eram la vreo 200 km de casa si femela a inceput sa planga, ca nu mai avem cu ce sa ne intoarcem. Eram cu Dacia, asta insemnand ca una din trei chei se potrivea la usa si o deschideam lejer, daca trecea altcineva cu Dacia pe langa noi, da’ cand am vazut-o cum plange nu i-am mai spus. Ma uitam la ea cum plangea dupa niste chei. Atunci am realizat ca femeile plang din obisnuinta, nu din sinceritate. Am asteptat mai intai sa termine de jelit si am anuntat-o dupa… Prima cheie de la niste samariteni s-a potrivit.

  26. Buna , numele meu este Bogdan, si vreau sa te rog sa facem link exchange. Blogul meu este la inceput si imi prinde bine un schimb de experienta cu alte bloguri.(Mai ales ca tu ai ceva experienta de impartit cu mine , si ai gustat deja din succes)
    Iti dau link-ul meu: http://www.chirilabogdan.wordpress.com
    Daca vrei sa facem schimbul m-as bucura, eu oricum iti multumesc pentru timpul acordat.

    Astept raspunsul tau.

    Multumesc!

  27. un admirator

    jim&jmeny THE BEST!

  28. daca te nasteai jmekera, ai fi avut o casa la parter. si puteai sa iti spargi in puii mei geamul propriu, si sa iti escaladezi balconul.
    dar, chiar si asa, la ce vecini zici ca ai, nu vad care era problema sa ii spargi geamul lui nea vasile de la parter, si sa intri prin casa pe la el, sa ii descui usa, si sa iesi pe holul blocului sa iei liftul. in pana mea, sigur-sigur nu se supara. cred ca nici nu se trezea. iar dimineata ar fi crezut ca s-a imbatat si a uitat usa descuiata, iar geamul i l-a spart furtuna (fara sa isi dea seama , ca de unde dreaq furtuna noaptea, cand azinoapte a fost soare!?)

Lasă un răspuns

