Aveti rabdare, va rog! Sau „Drame cu minge si natura moarta”

Fara introduceri prelungi. Discutie-monolog intre mine si un amic stelist

Amicu: ti-am povestit ce am patzit cu mache?

Oana Olga: nu

Amicu: pai cum stateam eu cuminte joi seara la meciul Stelei la terasa la mare, cu berea de gat, vine telefonul lui anghel

Amicu: „baaaa, am primit un sms alarmant de la mache”

Amicu: eu clipesc des si ii zic „stai calm ca probabil s-a certat cu Delma”

Amicu: asa ca inchid. Peste 10 minute suna telefonul. Ma uit… Romela

Amicu: „Salut, amicu, stii ceva de mache?” Io raspund ca nu stiu nimic.

Amicu: Ea zice: „Hai sa mergem pana acolo pt ca am primit un sms, ceva de genul „imi pare rau pt tot”…

Amicu:  Ii zic romelei sa stea calma, ca probabil mache s-a certat cu delma

Amicu: Romela zice: „daca se sinucide Mache?”

Amicu: Io zic: „…pai daca se sinucide..moare…”

Amicu: Inchid cu romela, il sun pe mache

Amicu: Ala facea pe beatu’ la telefon. Ii zic „auzi ma? imi bag pula in dramoletele tale ieftine cu sms-uri la prieteni si cu crizele tale existentiale….ai in pula mea coaie si ia-ti viata in serios

Amicu: mache pauza. Dupa o vreme: „Da am vrut sa-i trimit delmei sms-urile”

Amicu:  Io – „aha, de-asta au ajuns la anghel si romela”. Imi promite ca nu mai face cacaturi si inchide

Amicu: La o ora dupa, imi suna telefonul. raspund…era 1-0 pt scotieni

Amicu: „Alo, buna, sunt delma” 

Amicu: Alo in pula mea, ma lasati si pe mine sa  ma uit la meci?

Amicu: ea incepe sa planga si-mi spune ca prostu s-a taiat pe maini. „vene ceva?” – „nu, pe langa ele” – „a, ok. dar de ce?” – „pai asa ca ne-am certat”

Eu: mache trebuie batut

Amicu: delma spune: „sa stii ca eu il parasesc ca nu pot sa-l las sa ma santajeze cu asa ceva”. asa bravo, fa-o! si apoi mi-a povestit ce faze ii face mache si a inchis ca a venit prostu acasa

Amicu: Asa ca…

Amicu: poti sa-mi spui si mie…

Amicu: A fost sau nu penalty??????????????????????????

Eu: AMICE, PUTEAI SA MA INTREBI DIRECT!

12 comentarii

Din categoria Uncategorized

12 răspunsuri la „Aveti rabdare, va rog! Sau „Drame cu minge si natura moarta”

  1. 😆 Nu se poate!!!

  2. Unbelievable!!! Mi-e mila de mache ca e cu capul…

  3. surf

    ma, bine ca ne-am calificat.
    si mache?

  4. copii, despre mache se poate povesti la infinit. e un personaj suta la suta.

  5. pai io mai vreau despre mache. cand ai tu chef…

  6. Dacă steliştii au aşa amici, ce să mai zic de rapidişti?…

  7. Ăsta e tot ăla de care-mi ziceaţi şi mie, nu? Şi e vorba de acelaşi episod, n-a comis-o a doua oară, NU?

  8. ba, culmea, nu e acelasi. fapt pentru care nici n-a comis-o din nou.

  9. sa mor daca am cea mai vaga idee despre cine vorbiti…

  10. tankistu

    jim
    eu tot betiv….. tu ?? esti bine ???

  11. jimerino

    taaaaaaank! tocmai intreba lumea de tine, se pregatea o potera etc.
    si eu.

  12. tankistu

    care intreaba bah ??? si unde ??? si mai ales de ce ??? am plecat de pe undeva fara sa platesc ??’ atunci nu m-ai vazut, nu stii nimic de mine !.

Lasă un răspuns

