Baaaaaaaaa, stiti ce tare e anorexia?

Sambata mi s-a facut rau din ala cu strigaturi. „Aoleu, mama mea, glia mea, poporul meu”.

 
Colica biliara, careia i se mai spune si veziculara sau hepatica, este destul de frecvent intalnita si se caracterizeaza printr-o durere acuta, violenta, localizata in partea dreapta a abdomenului, imediat sub coaste.Nu, violent este un cuvant subestimat. Iti vine sa-ti mananci blugii de durere. M-am zvarcolit ca un peste pe uscat vreme de cateva ore, timp in care, nefiind doctor-profesor, nu stiam ce mi se intampla. Am chemat salvarea Puls. A venit 1n 10 minute, si asta pt ca sunt localizati la mine pe strada, au pus un diagnostic savant – colica renala – au facut o injectie cu laba-boului, au luat 3 milioane si s-au carat.

Asa ca vaicareala a reinceput instantaneu. Nu-mi gaseam locul, ma durea de ma ardea. Asa ca am chemat salvarea Alina Manolescu, sa ne duca la spital. Ne-a dus acolo, acolo injectie-cocktail cu nospa, algocalmin, scobutil si diazepam. Pentru ca nu-mi trecea, mi-au dat si drogul minune, zis mialgin. Dupa ala m-am dus in Lalaland si am dormt vreo 4 ore. Dupa Lalaland, pe la 3 noaptea, am luat taxiul si ne-am intors la spital. Unde am si ramas.

Criza propriu-zisa m-a mai tinuat cam pana luni asa. Timp in care m-am drogat cu diazepam. Statul in spital pana miercuri, timp in care m-am imprietenit cu fetele din salon si m-am certat cu o asistenta care cica de ce mi-am scos singura branula. Uite ca asa a vrut pula calului lu’ tata! Dupa asta m-am cerut acasa, ca acasa pot sa tresuiesc lumea mai bine. Culmea, m-au lasat sa plec, dar probabil ma intorc saptamana viitoare sa nasc porcul, care probabil este si sursa durerii mele de bila si are deja 3,6 kile. (Toata lumea este practic ingrozita de aceste dimensiuni, zici ca vine Godzilla).

Dar concluzia este alta: nu pot sa mananc NIMIC. Pai nu pica bine anorexia asta in alte vremuri? De 6 zile sa nu bagi decat compot basit si supa ametita – eh, doamnelor, cate nu va doriti sa fiti in stare de asta? Si vomit, pe bune, exact ca acele fete cu eating disorders. Si ma tin de perechi de pereti cand merg. Si de cele mai multe ori ma spala altcinva. Si ma sperie mancarea de la chinezi. Daca nu as avea porcul in burta, as fi foarteeeeeeeeeeeeee skinny.

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Baaaaaaaaa, stiti ce tare e anorexia?

  1. Sa fim optimiste, poate mai faci o d-asta biliara si dupa ce nasti :)) Si lasand glumele sadice, pentru ca nu te-am mai vazut online, am crezut ca ai nascut si aveam un text frumos pregatit. Il salvez pentru saptamana viitoare!

  2. Tot e bine! Ai ajuns in Lalaland si ai dormit, ceea ce nu se poate spune ca practicam multi dintre noi (astia cu prasitul, cositul …).

    In alta ordine de idei: hai cu bebelul fataaaaa!😀 Stiu, nu-l nasc eu … da’ tot tre’ sa iasa🙂

  3. 3 kile si 600 de grame???? saraca bila ta…

    :*:*:*:* sa te faci bine! ca o sa fi mama… si atunci sa vezi ca ramai si fara bila si fara nas…

  4. da cat mai ai madame? ca tine sarcina asta la tine parca la fel ca la un elefant! ce mama ei de treaba ca am eu 4 luni de cand am nascut!

  5. @all
    io cred ca va fi saptamana viitoare. desi cu fortele pe care le detin acum, o nastere naturala nu mi-ar sta in puteri, iar la o cezariana m-ar omori, probabil, anestezia.

  6. Hai că poţi! Hai că poţi!

  7. auzi, sa notezi toate rautatile astea, sa nu le uiti. ca pe urma ce-i mai reprosezi?

  8. ever,
    Yes I can! azi am spart meniul. fii antena. un iaurt cu fructe. apoi un cartof fiert si branza. si limonada.
    maria,
    cand vine, primul lucru pe care il primeste cadou va fi un sut in cur.

  9. hai sanatate! chiar ca te-a chinuit.🙂 ba sa nu-i reprosezi, ce-ai cu bietul copil, ti-e clar ca tu ai fost cu defectul, nu? :))

  10. Adrian Puică

    Sa i se spuna…BebZilla!
    Nastere usoara, draga noastra! Va asteptam pe la sala, sa mai dam cu sabia😉

  11. Adrian,
    la sala m-a luat raul. poate e un semn sa ma las.

Lasă un răspuns

