Nesimtirile zilei

„Daca frate-meu mai face de-astea, s-ar putea sa nu mai candidez la presedintie” – consumatorul principal, Traian Basescu. Mi se pare ca omul si-a atins culmea tupeului. A ajuns sa ma santajeze cu podoaba de frate-sau. 

X

Acum vine XXX.

Usain Bolt e the new shit. Cel mai rapid om din lume, 2 recorduri mondiale muncite degeaba de aia dinaintea lui. Arata bine si ca student strain asa. O gramada de femei or sa vrea sa faca un drive-test cu racheta. Dar eu nu, sa stiti. Daca presteaza dupa cum alearga, il prefer pe nenea ala de la 50 kilomeri mars.

Bolt

bolt

 

 

 

 

 

 

mars

kirdiapkin

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “Nesimtirile zilei

  1. am vazut eu ca jim scrie cam rar pe blog

  2. Bolt e urat rau, dar face 41 de pasi la suta de metri… l-am vazut aseara. In schimb, mai era un gagiu mulatru cu niste ochi albastri asa faaaain. Manca-l-ar mama pe el🙂 Cu ala as fi facut doua test drive-uri, chiar daca racheta lui e mai inceata…
    :))

    Intai sa rezolvi cu copila, dupa aia ne gandim daca e viteza sau mars

    :*

  3. Sper ca fratele domnului în discuţie să mai comită câteva…

  4. Iti dai seama ala de la 50 de km cate sute de metri face🙂
    500 de sute de metri? E corect🙂 ?

  5. tankistu

    jim
    esti pregatit bah ??? saptamina asta devii tata. de fata. la shmeny nu ma refer ca ea se antreneaza de 9 luni.

  6. bine, na, ca oamenii.

  7. bine, da. io mai am nitel si dau coltu’

  8. nin

    iti tin pumnii! gandeste-te cam cum e sa basculezi trei bucati si te linistesti brusc… :))

Lasă un răspuns

