Intentii

Astazi, maica-mea  a intrat in camera Olgai si a gasit urmatorul peisaj: pisica Ira statea in fund pe canapea si se uita in patut la copilul care dormea.

Acum… ca se uita pofticios… ca se uita agresiv…ca se uita invidios… ca se uita iubitor… mama nu a putut preciza.

Cert este ca Ira, care traieste de o luna cu durerea ca i-am rechizitionat camera de refugiu, sparge baricada de cate ori are ocazia si intra peste copil. Nu se duce calare pe el, se baga sub pat si apoi se sperie de noi care urlam ca o ceata de salbatici: „Iesi, Ira, pleaca de-acolo, lasa copilul”. Da urechile pe spate si pleaca. Biata pisica!

Aici probabil ca e momentul ca unul dintre voi sa cheme Protectia Animalelor.

Olga a fost ieri regina nervilor. A stat treaza vreo opt ore, dintre care pe 6 le-a bocit. (Acum e momentul ca unul dintre voi sa cheme Protectia Copilului). Nu voia decat in brate, si nu oricum, ci doar plimbata, nu voia lapte, nu voia nici pe ma-sa, nici pe ta-su. Era o invitatie miscatoare la injuraturi. As spune ca si la azvarlit pe balcon, but, then again, Protectia Copilului. As scrie multe aici despre experienta parenthood-ului, dar… Protectia Copilului… Imi aduc aminte ca acum vreo 2-3 ani o femeie din Germania, exasperata de tipetele pruncului, a explodat si ea pe net si l-a scos pe borac la licitatie. O gluma care s-a terminat la Protectia Copilului. De-asta ma abtin…Potentialul meu de infractoare trebuie tinut sub control…

De ce nu exista si Protectia Parintilor? Ca as suna uneori pe la 2-3 in-the-morning, cu Jimmy alaturi: „Alo, sa stiti ca Olgutza ne bate si ne abuzeaza!” „Am vrea sa stim mai intai ce varsta are aceasta Olgutza!” „O luna, dar este foarte ambitioasa. Plange pana cand plangem si noi. E care pe care”. 

Oricum sunt sigura ca daca Protectia Parintilor ar exista si ar veni urgent la apelul nostru, Olgutza – ticaloasa mica – ar tacea si s-ar culca. Ca asa face, parsiva! Cand vine cineva e floare de pus in geam. Zici ca e muta. Doarme si, cand se trezeste, se uita rabdatoare pe pereti. Nu ne crede nimeni ca dormim in casa cu tigrul Malaieziei. Cum pleaca vizitatorii, deschide ochii precum Chuckie si baga vinilul cu Scream. Ice MC, nu Michael si Janeta.

http://www.youtube.com/watch?v=GyCcFrSZxG0

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Intentii

  1. hahahahaaaa…. zi si tu ceva nou… asta-i fumata de mult… recomand casti sau dopuri dupa caz si cand nu mai merg, ramane eternul „si maine e o zi”

    sa traiti bine si in armonie!

  2. well, daca o las sa planga mai mult de 5 minute, vecina de sus imi spune ca ii e mila de copilul meu :))

  3. am avut zile in care am suportat plans, adunat, de 7-8 ore. si nesomn de 12.
    ideea e ca trec. zilele astea urate.
    rabdare si sanatate sa fie.

  4. socio

    Sa vezi cand o sa inceapa sa planga „cu vorbe” cum e🙂

  5. Zu

    Stiu pe cineva cu o fetita adorabila, o papusa, zau… mda, ei stau la etajul 7 si s-au trezit cu vecina de la 5 la usa, amenintand cu Protectia Copiilor :-)) i-au zis sa cheme mai bine Protectia Parintilor…😀

  6. 😆😆

    Poze cu cremenala?

  7. Pai daca Olgutza doarme cu vizitatori, programati-i in asa fel incat sa aveti in permanenta. Mno, nu va mai puteti bucura de intimitate, dar va alegeti cu un somn binefacator. Asta daca explicati „vizitatorilor” care e scopul vizitei, si sa nu astepte de la voi sa-i „intretineti”. Eventual sa vina cate doi, sa vorbeasca intre ei😀

  8. am un coleg al carui copil doarme numa’ prin mall-uri si carrefour-uri. si de nu se plimbau oamenii la greu prin aceste locuri pline de cultura….altfel, ador incurajarile de genul asta. mai aveti? iar pisica, a mea plange la usa inchisa a viitoarei camere a smarandei de parca am ascuns acolo comoara secreta

  9. io ador vecinii care stiu ei ca la un anumit apartament e un copil care se chinuieste. plange, atata tot. caci asta fac boracutzii. plang.
    si a mea doarme lemn afara. dar ce sa-i fac, s-o tin numai pe strada? sau la kaufland?
    si nu, nu am poze, ca nu am aparat. s-a busit anul trecut la barcelona, asta fiind motivul pt care nici de acolo nu am multe poze.
    vizitatorii sunt o specie curioasa. ori vin 6 in acelasi timp, ori nu prinzi nici picior de vizitator cu zilele.
    stati asta, s-o reabilitez pe maimuta. luni spre marti a fost exemplara.

  10. nin

    Fază cu Cristian: l-am ţinut în braţe foarte mult, taică-su îl legăna în braţe ca să adoarmă (oarecum scuzabil, noua ne-a murit primul copil cu 8 luni înainte de a se naşte Cristi) etc. La un moment dat nu am mai rezistat, pentru că rămâneam singură cu el acasă şi mai aveam şi de spălat şi fiert scutece (era in ’86 şi nu aveam nici maşină de spălat), aşa ca l-am lasat să …urle. Şi a urlat, a adormit, s-a trezit, a urlat din nou, în succesiunea asta, în vreo trei serii. La un moment dat, vazând că nu se mai aude copilu’ m-am urcat pe un scaun să-l vad pe geamlâcul de deasupra uşii … ei bine, era o poezie! Se juca, îşi morfolea pantalonii pe care şi-i scosese de pe el (e drept, avea deja şase luni). De atunci s-a învăţat minte şi nu mă mai bâzâia dacă era sătul şi … mă rog, uscat în zona inferioară a corpului.
    Să nu te îndoieşti că sunt destul de şmecheri oricât a fi de mici; pentru asta ar putea fi reclamaţi, dar nu prea ştiu unde🙂

  11. :)))) Io rîd că nu ştiu cum e…

    Olguţa micuţa… parşivă, ai?

    O avea colici. Nu ştiu.

    Aşa era şi eu. Nu aveam nici pe dracu, eram doar foarte rea. Am exasperat-o pe maică-mea şi m-a blestemat să am măcar un plod ca mine…

    sper să nu se lege.

  12. Greu si cu pitica si cu pisica…

  13. nin,
    nu stiam ca ati avut un astfel de necaz. imi pare rau.
    asta nu urla urat decat noaptea. ziua mai sta treaza, dar e cuminte. de-asta nu prea pot s-o las sa urle, ca face spume in puterea noptii si trezeste tot cartierul.
    eer,
    sa stii ca se va lega. asa m-a blestemat si pe mine mama. si iata!
    delliana,
    pisica e chiar cuminte, sa stii. ma asteptam sa fie mult mai turbata si mai geloasa…

  14. ati incercat gimnastica inaintea somnului de noapte??;)

Lasă un răspuns

