People are strange…

Doors ziceau bine cand ziceau. Io as adauga ca nu sunt doar ciudati, ci si idioti pe alocuri. De pilda:

– este 6 octombrie, corect? Corect! Afara sunt mai multe grade decat in casa. Adica 26-27. Io una ies afara in papuci si in maieu. E vara. E supervreme. Cu toate acestea, faptul ca in calendar e aproape mijlocul toamnei ii impinge pe unii sa deschida dulapul la hainele groase si sa se incotosmaneze cu toate jachetele, puloverele, taioarele, ciorapii, pantofii pe care ii gasesc la indemana. Se pare ca (viergula) capatana joaca un rol mai important decat imi imaginam in viata ciudateilor. Pac-pac, iti imaginezi ca e gerul Bobotezei si chiar se intampla. La noapte o sa-mi inchipui ca maimuta urlatoare, vecina din camera cealalta sau tembelozaurul, cum o alintam noi, parintii ei, nu urla. Sa vedem, merge?

– maica-mea mi-a mancat ficatii, un rinichi si e pe cale sa mi-l manance si pe al doilea. Imi vine sa i-o fac pe nepoata-sa cadou, sa se duce amandoua pe drumul lor. Sunt cea mai naspa mama din lume, in viziunea maica-mii. Nu fac nimic bine. Nu am rabdare, nu ragai copilul cum scrie la carte, nu o plimb cum trebuie, unde trebuie, din cauza mea copilul se caca fluturi de mai si in timpul celui de-al Doilea Razboi ghiciti cine a fost responsabila pentru Holocaust… Mereu i se pare cate o catastrofa. Acu’, de exemplu, ma intreaba de ce doarme copilul. Nici nu stiu care e raspunsul corect la aceasta intrebare. M-am blocat. De ce dormi, fa? Compune si tu o opera rock. Dati-mi un pistol. Mai repede, va rog!

– am inceput sa ma duc la aerobic. Ma simt ca elefantul in vitrina cu portelan a bunicii. Nu doar ca sunt mai inalta (oh yeah!) si mai… puternica, sa zicem, decat fufisoarele de pe acolo, dar e clar ca rugina depusa pe oasele mele in timpul sarcinii nu s-a dus. Cu toate acestea, ieri seara am rezistat eroic si am lucrat mai mult decat as fi crezut. Mai urmeaza sa ma intorc la scrima si gata, sunt ca noua!

– s-a dat liber la sex! Asa a zis azi doctorita mea, ca pot sa ma apuc de facut iar copii. In replica, i-am cerut o reteta pentru anticonceptionale.

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “People are strange…

  1. Codru

    😀 good one. replica finala trebuia ambientata cu un pumn in gura doctoritei, urmat de intrebarea „nu i asa ca n ai copii, panaramo?”🙂
    sunt sigur ca te descurci excelent. mama ta iti vrea binele, de aia te critica🙂

  2. Anna

    Si eu am participat la concursul „cea mai buna mama din lume” cot la cot cu maica-mea. Nu c-as fi tinut neaparat. Iar „obectul” concursului era, evident, copilul meu.

    Nu stiu nici o tipa independenta care sa nu se fi certat cu muma-sa pe teme de crescut copil, imediat ce-a facut-o bunica. Mancatul, imbracatul si dormitul sunt temele forte. Abordarea e de tipul „ba, tu iar n-ai basca!” Te-a prins cu garda jos? Te arde.

    Opreste-o. Chiar daca pe loc o dai pe gluma si nu te consumi. Daca dai timpul cu 2-3 ani inainte, iti dai seama de ce…

  3. Prospero

    Cucoană, poate o să-ţi vină greu a-ţi imagina, la mintea ta, dar unii oameni se mai îmbracă şi în funcţie de nevoi, nu doar de climă. Şi când zic nevoi, nu mă refer la cele financiare, ci la probleme de sănătate (alergii, eczeme etc.), defecte fizice ş.a. .
    Sugestie pentru viitor: cugetă de zece ori înainte de a scrie o dată.

  4. Tanti, mie chiar imi e FRIG, frate! Mai ales seara cand iesim de pe tarla sa mai fumam cate una … e cancer rau. Merg cu masina la munca, e adevarat … cald bine … da’ tot ma ia cu frig seara:/ Gandeam si eu fix ca tine, pana mai alaltaieri, si-acum ma tratez cu ceaiuri fierbinti si coldrexuri😀

    Cat despre concurs … sper sa nu ma futa si pe mine maica-mea la icre cand o veni ala micu’ :)) Nu de alta, da-i si ea o mamoasa! Si daca nu faci ca ea .. s-a stricat prietenia.

  5. codrule,
    are si ea doua bucati acasa, credea ca ma mai prinde de pacienta curand. dar nu!
    anna,
    ai expus foarte bine povestea. cu mentiunea ca te arde si cand tii garda sus. te arde oricum. dovada ca tot ce e mult strica. inclusiv dragostea si grija.
    alexule,
    io vorbesc de ziua in amiaza mare, cand SUNT 26-27 de grade, nu seara, cand lucrati voi, liliecilor. si da, si pe tine o sa te innebuneasca maica-ta, asa ca profitati de timpul liber pe care il mai aveti si relaxati-va.

    si favoritul meu, prospero
    chiar crezi ca toti au eczeme si defecte fizice? eu zic ca e doar un romanism traditional: e octombrie, imi trag laibarul.
    sugestie pentru viitor: vezi ca la mine vorba e „intai trag cu pusca si apoi pun intrebari”

  6. prospero are şi eczemă şi defect fizic? Şi şi alergie?

  7. jimerino

    la ce pula mea sa mai iesi din casa? vorba lu’ mama:”pai acum, pe vremea voastra, vin si uratii in discoteca?”.

  8. jimerino,
    tu trebuia sa reactionezi la ultimul punct.

  9. Hudrea

    Deşteptule!

  10. toader

    hai ma ca jim e bun de pus la rama.

Lasă un răspuns

