Măi, șchelete, stai că nu-ți dau drumul…

Cand ma intristez, imi scot scheletii din dulap. Ii fardez violent si ii imbrac cu hainele mele. Hainele le-au ramas mari, pentru ca si scheletii au ramas mici… Dansez  cu ei prin camera friguroasa. Valseaza fara talent, dar corect, si ma paseaza de la unul la altul, invartindu-ma si ridicandu-ma elegant.

Scheletii pastreaza pe sirile spinarilor uitarea sau neuitarea. Depinde cu care dansez.

Conversatii pe care le tin minte perfect, desi le-am avut acum zece ani. Interlocutorul a murit, discutia e mai vie ca atunci.

Lumini plapande care ascund fete necunoscute. Si niciodata nu mai deslusesc cine sta acolo, pitulat la adapostul unei lumini.

Degete care chinuie un pian… Rasete insotind opera, zboara si ele in sus precum notele.

Uneori mi-e frig pentru ca ma simt singura. Iar scheletii din dulap ma tin treaza noaptea, ca sa-mi sune in creier povestile lor care, poate, se cuveneau ingropate. Uneori mi-e frig si cand ar trebui sa-mi fie cald.

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Măi, șchelete, stai că nu-ți dau drumul…

  1. Eh, ce ti-e si cu scheletii astia… la mine e deja inghesuiala maaaare, de abia mai reusesc sa-i inghesui prin dulapuri, pe sub pat, am mai bagat vreo doi si-n frigider, ca si asa statea gol saracu’… Ma gandesc serios sa ma mut si sa le las lor resedinta🙂
    Cand iti e frig tine-te in brate…

  2. Bacovian. Sau mai degraba baudelaire-ian. Frumos.

  3. io pe-ai mei i-am speriat la un moment dat atat de tare, incat au dat bir cu fugitii si nici chip sa mai vina in vizita. i-am speriat cu cea mai cea arma anti-schelet-de-dulap: IGNORAREA.🙂

  4. sorina

    shmeny, draga mea, scheletii ne sunt dati impreuna cu zilele, insa nu s-a inventat masina uitarii ce va sa ne scape de ei…pana mai an, cand ii mai luam si eu la vals, ma mai ajutau posturile tale, girl next door…te citeam si parca dansam mai cu foc, ii strangeam si mai tare in brate, saracii scheleti…i-am deformat insa tot ai mei sunt, devotati si cu oasele strambe…unde mai gasesc eu posturile tale? nu vreau sa rascolesc nimic, vreau doar sa mai citesc o data ce ai scris acolo….please!

  5. Asa-i cu noi.

    Dar cand ti-e frig ia scheletii la vals

  6. sorina,
    nu mai am ce am scris acolo
    ever, alina, adriana,
    scheletii isi au si ei rostul lor
    hudrinho,
    baudelaire si-ar manca blugii de invidie

  7. salut sunt mihai de la radio whisper am vrea un parteneriat adauga id infowhisper sa vorbim bafta

  8. Der F.

    Salutari mai draga!

    Te citesc rar, dar atunci cind te citesc ma intreb de ce naiba nu o fac mai des!
    Desi am fost cumva dezamagit de cartea nepublicata, nu atit de carte cit de subiectul indigerabil pentru un macho dur ca mine (sensibilitatea feminina fata de o mita fandosita), pot spune ca sint uneori fascinat de posturile tale. Ma poti considera un admirator!

    Girl next door nu trebuia sters, trebuia lasat sa putrezeasca…

  9. hank moody

    merci pentru comment. pana acum doar prietenii mi-au citit randurile. esti prima necunoscuta care le citeste, recunosc am alergat pana la frate-mio in bucatarie urland ca cineva imi citeste blogul si il apreciaza.🙂. eu de obicei te citesc cand sunt la birou🙂. esti foarte amuzanta, profunda,sensibila. asta e postul meu preferat. mi-ar placea sa-ti citesc cartea.

  10. hank moody,
    dupa cum ti-am spus, te citesc des. doar ca posturile tale sunt asa de personale incat cu greu le poti comenta. cartea cica trebuie sa apara. o sa te tin la curent. sa ai o duminica frumoasa!

  11. hank moody

    multumesc, am avut!
    o saptamana lipsita de banal!

Lasă un răspuns

