Catre Ira

Am primit tema de la Jimerino sa scriu aici ce i-as spune pisicii Ira daca m-ar intelege pret de 5 minute.

I-as spune ca mie asa imi place de ea exact asa cum e, rea si salbatica si neprimitoare cum este. Ca nu mi-as fi dorit niciodata sa se transforme intr-o matza de biblioteca, intr-un animal de casa cu maniere si staif.

Ca o iubesc mai tare decat pe multi oameni pe care i-am cunoscut. Ca e mai buna si mai inteleapta decat ei.

I-as spune ca mereu va fi copilul meu cel mare.

Ca nu vreau sa-mi imaginez ca o sa treaca timpul si ca pisicile nu traiesc cat noi.

Ca as vrea uneori s-o scot la plimbare, dar nu in lesa, ci asa, langa mine, libera, ca o prietena cu care ma duc la shopping. As vrea sa mergem in vizite impreuna si sa bem cafele cu aroma de pastrama.

I-as spune ca imi vine sa rad in hohote cand se infasoara in perdea sau cand alearga vreo maslina prin sufragerie sau cand facem amandoua numarul cu saritura pe usa.

I-as spune bancuri ca sa vad daca rade. Pentru ca o banuiesc ca nu prea are simtul umorului.

I-as spune cat ma enerveaza Olga ca nu mananca destul. Olga e sora ei mai mica, i-as spune, si trebuie sa aiba grija de ea si s-o protejeze.

Ca poate e anormal sa iubesti atat de mult o pisica.

Ca imi pare rau ca nu am lasat-o sa faca pui.

I-as spune ca nu-mi imaginez noptile fara s-o simt pe mine. Si apoi as lua-o in brate.

Stati asa! Chiar asa ii spun Irei, fie ca ma intelege sau nu.

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Catre Ira

  1. ce frumos. sa stii ca eu cred ca oamenii care pot iubi animalele asa cum o faci tu sunt speciali.

    si eu il iubesc pe Socrate (mult de tot) si vorbesc cu el asa cum vorbesc cu un om. poate mai mult. si cateodata am senzatia ca ma intelege…

    nici el nu e manierat si nu vine sa ma giugiuleasca, dar il giugiulesc eu pentru amandoi.

  2. sa-i spui si sa se limiteze la 2-3 minute de batut cacatu’, ca 10 minute mi se pare exagerat. e doar un cacat…

  3. „facem amandoua numarul cu saritura pe usa” ??

    do tell

  4. ever
    oamenii care iubesc asa de mult animalele sunt speciali. si putin dilii
    jim,
    i-am zis
    hudrea
    nu e de povestit. e de vizionat😀

  5. greta

    sa ai grija de ira si sa-i faci toate poftele, ca singura nu poate sa se imbete cand e suparata sau sa se uite la filme toata ziua cand e emo:) d-aia, si nu numai, sunt de iubit cam de o mie de ori mai mult decat pe oameni.

  6. guajirom

    Da nu v-ati gandit si ce i-ai zice lu aia mica daca ar intelege?🙂 chiar asa…e mai important dialogu cu pisica?!!

  7. guajirom,
    ne-am gandit. dar dupa aia ne-am razgandit. toate dialogurile sunt importante. mai ales cel cu pisica.

  8. eu ma intreb cum ii voi explica pisicii ca pe langa marsavul caine mai vine si un copil

  9. si socrate bate la fel. peste 10 minute. si ma apuca nervii pentru ca toate se intampla la sapte dimineata…

  10. maria
    cand vii de la maternitate cu smaranda, prezinta-i-o lui stuart. da-i-o nitel la mirosit. asa va intelege ca nu a venit in casa un dusman
    ever
    la noi se intampla la toate orele

Lasă un răspuns

