Leapsa de la Evergreena reloaded

Buna dimineata!

Evergreen mi-a pasat placuta misiune de a alege dintre amintirile fotografiate una haioasa si una de suflet.

Amandoua sunt haioase si amandoua sunt de suflet, de fapt 🙂

haioasa

Din poza de mai sus, remarcam obsesia taranului roman, in acest caz eu, pentru porcarii. Asa ca de la Opatija am pozat indicatorul catre Pula. Mai sus de Pula, daca va concentrati, vedeti si Putza, dar si pe Carmen. Cert este ca in acesta vacanta petrecuta de nebuna prin Croatia in 2007 nu am ajuns la Pula. Am ratat Pula.

mai putinhaioasa

Asta e plaja din Barcelona. Si lucruri care nu se mai pot repeta.

Dau leapsa mai departe la Maria Coman, Jimerino, Manolo, Cronicaru’ si MeTheDevil. Cand o sa invat sa pun si linkuri, o sa ne bucuram cu totii.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Leapsa de la Evergreena reloaded

  1. Jim şi-n somn are o bere-n mână?

  2. mmm, eu am laptopul cu multe poze fara incarcator. trebuie sa caut prin asta, dar sunt putine asa ca nu promit

  3. Uf, ca e exasperant deja cum te tot plangi. 😆
    Cand iti da ragaz a mica 10 minute, treci pe messenger si te scot experta la pus linkuri. 😉

  4. e foarte usor sa pui link-uri. cand editezi textul te selectezi un cuvant apoi te duci in icon-ul de sus care arata asa ca un infinit si apesi pe el. Selectezi site-ul si dai save.
    bafta!

  5. pin,
    pana sa ma bag io in vorba cu tine m-a luminat pietricel. multumesc, pietricel, asa e, e foarte usor, numai mie imi intrase in dovleac ca e brain surgery.

Lasă un răspuns

