Hâzii

De mult timp voiam sa fac o lista a personajelor care apar la TV si care ma fac sa-mi vina sa sparg respectivul obiect.

1. Floriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Calinescuuuuuuuuuuuuuu. In viata lui nu mi-a smuls un zambet. Pentru ca imi venea sa vomit cand aparea si asta imi taia cheful de ras vreo 3 zile. Pentru mine, Calinescu este sinonim cu vulgaritatea ce nu ma amuza (da, mai sunt momente vulgare pe care le apreciez!), cu nesimtirea, cu jignirile pe banda rulanta, cu a aparea beat la TV. De cand mai este si politician si-l mai sustine si pe Basescu, imi este si mai antipatic.

2. Cuplul Realitatea TV Prelipceanu-Chiriac. Cu ei, ti se face rusine de acasa de ceea ce emit dumnealor la TV. Acum cateva minute, de pilda, Laura Chiriac zice: „Valeria Stoica. Valeriu Stoica, ma scuzati. Ma gandeam la sotia domnului Stoica, nu stiu daca o cheama Valeria”. What the fuck? Astia au voie sa se drogheze la Realitatea? Asta a fost doar un exemplu. In rest, pe Prelipceanu l-a mintit cineva ca e expert in toate domeniile. Spune tampenii si intreaba cretinatati cu natureletea cu care alti oameni beau apa si cu inversunarea cu care alti oameni isi cravaseaza magarii. La ei doi, ineptiile se tin lant la modul cel mai enervant. Tot asa, fara sa te faca sa razi.

3. Mircea M. Stoian. Are privirea unui libidinos de profesie care ar fute si becurile din studioul lui Capatos. Se bate pe burta ca un boschetar cu tot felul de personaje stravezii precum Sexy Braileanca si se crede supersmecher. De asemenea, ofera niste vulgaritati pe care nu le gust. Si rade singur ca boul de ce spune. Eu cred ca Stoian santajeaza pe cineva de la Antene cu ceva. Ca astfel nu-mi explic cum l-au angajat.

4. Nikita. La inceput ma fascina. Acum gata, perioada romantica a trecut. Cantitatea de prostie care pare sa se autoproduca la nemurire nu mi se mai pare haioasa. De asemenea, nici vorbitul in versuri care are rolul de a scoate in evidenta, pe langa calitatea de poeta, si alte interminabile calitati ale acestei celebritati de balta: „Foaia verde de bibani / Nikita are multi bani”. Si cand-colo Nikita mananca de prin parcari.

Daca imi mai aduc aminte de careva, updatez postul. Intre timp, dati si voi cu ciomagul aici, ca nu citeste nici dracu’.

9 comentarii

Din categoria Uncategorized

9 răspunsuri la „Hâzii

  1. nin

    De acord cu nominalizarea lui Calinescu. As spune, in plus, ca este de-a dreptul gretos, cred ca nici un om de … cultura, ca sa zic asa, nu s-a facut mai tare de ras ca asta, dupa ce s-a prins ca din rahatul de afaceri in care s-a bagat nu-l poate scoate decat unul mai rahatit decat el. Cat despre politicianul din el, aiurea! Trebuie sa aiba cui sa-i dea cu saru-mana, la o adica.
    Pe cei doi de la Realitatea (dar nu numai) ii poti opri punandu-le pe furis, inainte de emisiune, distonocalm in bautura.
    Pe nr. 3 nu-l stiu deloc si deduc ca nu trebuie sa-mi para rau … 🙂
    Si brrrrr! femeia(???) aceasta? Mie mi-e frica de ea. Sincer! Dar nu ca m-ar putea bate sau jigni, ci doamne fereste! ca m-at putea speria ireversibil.

    Zi-ne ceva si despre Oana Stancu, tot de la Realitatea, daca la ora aia te mai uiti pe la ei.

  2. sunt multi la teve la care poti face lejer indigestie…
    eu am o problema teribila cu dana grecu (fac puseu de tensiune numai cand ii vad coafura aia de papadie retarda, pan’ sa apuce sa urle, am mutat pe animal planet.).
    ar mai fi badea, dani, florin nu stiu cum (condurateanu? wtf), medelin ionescu, dan neeeeeeeeeeeeeeeeegru…
    cred ca majoritatea-s naspa.
    sau ne-am saturat noi de ei si orice ar face/spune…tot cu metoclopramid se duce.

  3. Pai ar dura prea mult spune tu unu’ care nu e de kkt.

  4. unu care nu e de cacat?
    imi plac multi dintre moderatorii de la televiziunile sportive.
    pe mine de exemplu badea nu ma enerveaza, dar ii pot intelege pe unii pe care ii scoate din minti.
    si imi plac in continuare huidu-gainusa.

  5. Eu ca sa nu ma manifest precum ai spus in prima fraza. Am ales sa renunt la tv.
    Sunt ok aia de care ai spus tu dar pana la urma nimeni nu e inspirat asa la comanda. Asa ca pentru o sclipire trebuie sa privesti mult rahat fad.
    Mai bine citesc un blog, sau o carte, macar acolo scrie fiecare cand are ceva de spus, cand nu mai ia si pauza.
    Plus ca fara tv ai mai mult timp sa te manifesti „material” in lumea reala :)).

    Fuck Tv.

  6. mai sunt personaje la care schimb postul, dar care nu ma enerveaza intr-atat.

  7. Şi eu mi-am pus un vas pentru vomitat prin preajmă când nimeresc cu zappingul peste câte un personaj din cele pomenite de tine.
    Cuplul Laura C – Cosmin P mă distrează însă. Nu aşa de mult ca Divertis.

  8. I-ai uitat pe Tzociu si Palade. Number one for me.

  9. porcusorule radioctiv,
    astia doi sunt din categoria care ma face sa schimb postul. nu-mi vine chiar sa-i bat cu usa de la telegondola.

Lasă un răspuns

