Manii

Pisica Ira fie are o creativitate speciala, fie a citit Marile Sperante.

Tineti minte personajul in varsta care isi astepta inca iubitul in rochie de mireasa, dupa zeci de ani? Well, Ira, de la o vreme, imi aminteste de femeia aia batrana. Se infasoara in perdea ca intr-o saorma. E ca o zana misterioasa asa. Numai ochii i se mai zaresc de dupa perdea. Isi foloseste elasticitatea trupului de sarpe felin, vorba cantecului, si acapareaza perdeaua, se inveleste in ea ritualic cand se asaza pe pat. Tot perdeaua a devenit principala jucarie de cand nu mai are voie sa intre in camera locatarei Olga. O bate pe biata perdea si trage de ea si topaie in jurul ei. Daca ii tragi perdeaua, ai sanse sa te muste si sa te zgarie.

Azi-noapte, a reusit sa traga jumatate de perdea pe calorifer si a imbinat in mod imaginativ cele doua obiecte atat de pretioase pentru ea: si-a construit un cuib. Si a dormit pe el.

O banuiam uneori de prostie. Dar acum stiu sigur ca e desteapta. 
***
With Jim, you cannot elope to Vegas!
Intr-un elan de dragosteala, i-am propus acum vreo trei zile sa ne casatorim, asa, in secret. Sa nu ne stie nimeni, decat doua perechi de tovarasi, si aia asa, doar ca ne trebuie martori. Cand colo, Jim a inceput sa se vaicareasca: „Ca mama, ca ma-ta, ca ce-o sa zica…” Cine te-o mai cere pe tine de barbat! Cu atitudinea asta, ramai „nemaritat”.

31 comentarii

Filed under Uncategorized

31 responses to “Manii

  1. Vai doamne adica el a refuzat o nunta fara complicatii?
    Ciudat, ciudat…

  2. hmmm, deci chiar trebuie sa intru la idei….

  3. musai

    mamele rulez. am si eu una si stiu🙂
    trebuia sa-l iei prin invaluire, vorbeai cu mama jimului first😉

  4. gata, io nu-l mai cer

  5. musai

    cere-l ma, probabil l-ai prins nepregatit si a fost o ezitare… firesc barbateasca la acest gen de provocari😀

  6. da’ pula mea, cand am cerut-o eu, cu inel si tot si a zis da si dupa aia ca „ba nu, ca eu nu cred in astfel de conventii” si dupa aia iar ca da si dupa aia iar ca nu ca „^$#%^&*%%#$UG)&*^&^” si….
    acum eu am zis ca da, doar ca un taxi in plus nu mi se pare mare inghesuiala si da-o-n pula mea, iar analize?

  7. musai

    aha, un fel de competitie „cine pe cine cere acum”, am inteles😉

    jim,
    si ce, ba, te fac pe tine niste analize?

  8. INEL? ce inel, ma, demagogule? IAR analize? cam cate analize ai facut tu, sa zicem asa, in ultimul an? si io ultima data cand m-ai cerut am zis ca ma marit cu tine, dar tu vrei balul Armatei la tine la nunta, ceea ce momentan e penurie mare si nu se poate, asa ca io venisem cu o solutie discreta, dar tu nu, nu, ca nu se poate. e, ciuciu atunci!
    de ira nu va intereseaza deloc…
    ce va mai place can-can-ul…

  9. musai

    pai e mai can-can aia cu ira.
    plus ca e doar intro-ul: perdea, mireasa, cuib… he, he😀

  10. musai, tu, freud mic…

  11. nu ti-am dat ma d-ala din hartie d-aia lucioasa, care inveleste tigarile? in expirat. hai, comenteaza tu, ca stii ca sar la bataie.

  12. Eu cred că era rost de două posturi diferite. Nu de alta, dar sigur ar fi avut şi Ira momentul ei de celebritate. Aşa, stă în perdea… şi n-o vede nimeni…

  13. 100 de motive pe care Jim ar trebui să le ia în considerare, înainte de a refuza cererea în căsătorie:

    100. E criză economică. Nimeni nu mai face nunţi grandioase şi nimeni nu mai se duce la ele.
    99. Year 2012 it’s around the corner. The end is near!
    98. Frumuseţea e trecătoare, Jim, nu conta pe ea prea multă vreme de acum încolo.
    97. Nici un preşedinte ales al României nu a fost necăsătorit. Comunist da.
    96. Vei avea garantat subiecte pentru blog cel puţin două luni după nuntă.

    Continuaţi voi…

  14. frumusetea ei sau a mea?

  15. vezi, de aia e bine ca ai fata. niciodata nu se va gandi ca mama, ca ma-ta…cand o cere-0 unul de-i place

  16. jimerino

    fiind tu persoana publica, imi permiti sa-ti spun, delicat, ca te joci cu derriere-ul la cocoselul invartosat?😀 merci. a, si tu tot fata? acum mi s-a spus. a, atunci se ocupa barbac-tu cu bagarea mintilor in cap.

  17. are dreptate jim in ceea ce priveste nunta.

  18. adica ori te insori ori nu. una din doua.

  19. mah, nu va incaierati….luati-va.
    fiti originali.
    – Jim, analizele nu se fac, se cumpara, da? (50 de lei, ce naiba)
    se faceau pe vremea cand l-am luat io pe al meu (acu cca. 17 ani).
    – Shmeny, un drum pan’ la starea civila la premaria de sector, insotiti de 2 martori. simplu.
    certefecat.
    fara bairam, fara balu armatei….
    eventual o pizza sau un mc fish.
    poate un happy meal, sa se simta si copkila aia frumoasa invitata.
    p.s. sa nu inceapa copkila aia cu intrebari (ca copkiii de afara, de la gradi sau de la scoala-s sadici, da?
    si insistenti.
    p.s.’ Ira e o matza cuminte. care a inteles mesajul cu „nu-i voie, stai la locul tau” rezonabil de repede.
    Rossini al meu a trecut razant pe langa un deces violent cand a incercat sa sara noaptea in patutul lui Pufu. de atunci, domiciliaza in bucatarie.
    iar in casa e ok. am scapat de blana (e birmanez flocos), de perdele rupte, de canapele si fotolii sfasiate, de covoare pishate.

  20. Inah,
    Ira a inteles pentru ca ea nu e o pisica afectuoasa. E mai distanta si ma iubeste numai pe mine. de-asta ne-a fost mai usor. oricum, bine ca l-ai pastrat pe motanas. e de la capitolul fapte bune. si noi am restrictionat-o pe camera fetei.
    inainte sa intrebe copiii, o sa intrebe maimuta asta. si happy meal mai peste vreo 4 ani asa.

  21. Socrate mi-a rupt perdelele si jaluzele in bucati, dar de rautate nu pentru ca se simte misterios in vreun fel.

    Cat despre nunta… pffffiu, Las Vegas suna misto. Am o pretena de s-a maritat si a dat nunta online. Deci se poate sa asiste si mamele

    L-a avut pe Elvis la nunta. Nu-i fain, a?

    :*

  22. ever,
    ba da ma e misto sa faci misto de tine asa lejer. asta e distractie, nu pirostrii si stres si restaurant si plicuri si jene de-astea. spontan si romantic. si sa razi de momentul ala, chiar si peste 30 de ani, cand il urasti pe cel de langa tine. asta mi se pare cu adevarat marfa.

  23. Ira rules. Şi mama avea o pisică ce trăgea cu dinţii cuvertura pe ea înaintă să doarmă. Se învelea singură. Durere.

    Jim, bă, ce faţă palidă eşti. Ia-o, mă, nu fi prost.

  24. tatal smarandei sustine ca dupa ce il castreaza pe primul n-o sa mai fie probleme. in fine…nu vreau sa-l contrazic de pe acum, il las sa creada

  25. Maria,
    toti tatii strang bani de flinte pentru curtezanii fiicelor.
    e boala grea.
    :))
    p.s. le trece. daca amorezu e suficient de destept…
    poate tine cu aceeasi echipa de fotbal….poate bea aceeasi marca de whisky….
    se rezolva.

  26. are dreptate jim in ceea ce priveste nunta
    adica ori te insori ori nu. una din doua

  27. toader,
    am sesizat repetitia. stai linstit. nu se insoara.

  28. mirmen

    scumpa ira, pup-u-i lăbuţele, foloseşte perdeaua ca să-şi oblojească egocentrismul de cînd e surghiunită departe de cuibul ocupat în centrul universului de-o vietate la fel de mică, slujită cu devotament de cea pe care conta🙂 are o serioasă problemă de indentitate: oare nu mai e zeu /:)😀

  29. mirmen,
    exact! incearca sa puna totusi stapanire pe ceva, in afara de jim si de mine, pe care ne calareste cu voiosie, mai ales la ora somnului.

Lasă un răspuns

