Stuff

Am fost la vot. Am votat doi presedinti, nu unul. Am incredere in amandoi. In mod egal.

***

In ultima vreme, aproape noapte de noapte, visez carti. Biblioteci intregi de carti si librarii enorme, din care nu stiu ce sa-mi aleg mai intai. Ce vreti, asa sunt unii, culti si-n somn!

***

Sa va zic de ce sunt relaxata cu Olga. Olga s-a nascut cu probleme. Cu forcepsul. Dupa care nu a respirat. Dupa care a facut torticolis pentru care mergem de trei ori pe saptamana la kinetoterapie, cu zeci de taximetristi, fie ca ploua, fie ca e soare. Din fericire, toate sunt bune si frumoase acum. Dar de-aia imi permit sa nu ma stresez. M-am stresat foarte mult la inceput si acum nu mai gasesc rostul stresului pentru lucruri firesti. Asta asa, pentru cine vrea sa stie.

***

Pentru o vreme o sa ma retrag din viata publica. O sa raspund selectiv la telefon si o sa ignor blogul. Mess nu, facebook nu. Multumesc pentru atentie, la revedere!

18 comentarii

Filed under Uncategorized

18 responses to “Stuff

  1. si adica de ce te retragi?

  2. Bine ma, nu ma mai retrag. dar deprimata tot sunt, sa stiti.

  3. musai

    incearca sa faci o chestie constuctiva. ori distructiva. ambele is testate cu rezultate bune anti-depresie.

  4. dacă visul cu biblioteca se repetă des nu e problemă. poţi să le iei pe toate la citit. pe rînd, nu e grabă. dar na, doar dacă se repetă.🙂

  5. fii serioasa.
    si io am fost la vot…si nu mai sunt atat de deprimata.
    te rog.
    si azi am fost persona non-grata la biuro. personalul lucrator urla ca hienele la ciclu „la revolutie…sa scapam de dictator….in piata universitatii cu totii, sa luptam” iar io molfaiam destinsa un „hai, sictir cu babuinii vostri cu tot. pupa-m-ati”.
    si m-am trezit ieri cu un castel cu cavaleri cu tot de cca. 1.5 m intins pan’ camera (achizitie Pufu)…si nu mai sunt deprimata (cu toate ca-mi vine sa-mi trag un glonte in premolari cand mai calc pe cate un cal & cavaler&tun)
    te rog frumos sa nu ne lasi de izbeliste. lumea de-afar’ e friki.
    aici e misto de tot.🙂

  6. Da’ ce-ai, dragă, de ce eşti deprimată?

    Bă Jim, ce căcat ai făcut iar?

  7. nu-i de la jim. e de la mine.

  8. hudreo, hai mai bine sa trecem peste si sa ne concentram (e mult spus, nu necesita chiar concentrare) la o invitatie care a fost lansata si careia tre’ sa-i raspundem. sau esti tot racita?

  9. Pai raspundeti, bre!🙂

  10. io nu prea am ce raspunde. tocmai ce zisei ca sunt in recluziune. nu stiu daca va incurc de data asta.

  11. Recluziune sa fie, dar pe sectoare! Si asta de fatza sa nu intre. Hai, maaaaaah…!

  12. este momentul sa te mariti cu jim la primarie si la biserica. si sa faci nunta mare.

  13. hudrea cu camilele, voi cu nunta…

  14. poate se publică…
    🙂 să ai o perioadă frumoasă, calmă şi fără depresii, da?

    şi să dureze puţin absenţa ta

  15. va urez casa de piatra.

Lasă un răspuns

