Aberatii

Azi-noapte am stat cu Ira in brate si ne-am uitat cum ninge. Ora: 3.36. Felinarul din fata geamului: aprins. Pisica: treaza. Eu: la fel. Pisica+noapte+ninsoare=liniste.

***

Il stiti pe Louis de Funes? Vi-l amintiti vreodata mergand? Eu nu. Doar alergand, intrand vijelios pe usi, dand cap in cap cu alti oameni. Mereu repezit si foarte caraghios. E, cam asa se profileaza a fi Olga. Ea nu impinge suzeta afara din gura. O scuipa, o arunca la 2 metri. Aseara a plantat-o intr-o superbalta, in fata la Grigore Alexandrescu. Rezultatul a fost ca a urlat ca disperata in taxi, ca alta suzeta nu luaseram. Nu mai sta la orizontala nici cat s-o hranesc ca lumea. Apuca obiecte cu ambele maini si si le vara in gura. Pe prietenul Broasca il musca grav. Si pe noi, daca ii oferim mainile. Desi i s-a explicat ca nu are voie sa nu fie geniala, cred ca va fi, inainte de toate, un geniu al daramarii, distrugerii si alergarii. Un fel de tornada mai mica.

***

Mi se pare suspect ca nimeni nu recunoaste ca a votat cu Basescu. Parca ar fi de rusine, oameni buni! Stati asa! Chiar este!

***

Duminica am concurs la scrima. Fun! E traditional de Craciun. In rest, tot grinch sunt. Urasc iarna. Imi fute qi-ul. Nu, nu IQ-ul. Ci Qi-ul. Ciciul adica.

20 comentarii

Din categoria Uncategorized

20 de răspunsuri la „Aberatii

  1. hahaha, iti dai seama ce drama? sa te duci sa votezi cu ala, adica sa ti-o tragi singur, cum ar veni si dupa aia sa ramai in cap cu stigmatul asta toata viata, ca ti-e prea rusine sa recunosti ce bou ai fost.

    PS. eu si mai mare grinch. Iarna e doar pentru munte! in rest honolulu nene!

  2. bogdana,
    serios, eu nu cunosc pe nimeni care sa fi zis clar: Da, am votat cu Basescu! Numai de-alea cotite: Eu cu Geoana nu pot sa votez! Comunistii, dom’le! Nu, nu se mai poate cu comunistii astia! Oameni de 30 de ani sau mai putin care habar nu au ce sunt aia comunisti. Poate nici eu nu stiu exact ce sunt aia. Poate gresesc eu. Totusi, semnul de intrebare ramane: de ce dracu’ unii nu recunosc?

  3. 1. deci, clubu de grinci se extinde, da?
    sper ca nu ma lasi p’afar’ ca am vechime in a uri cu patima iarna si tot ce inseamna iarna.
    2. Olga promite serios. important e sa va tina pe voi balamalele.
    lu Pufu ii zicem din cand in cand si TAIFUNIX. cred ca iti dai seama pen’ce. nu-i sta nimic in cale. ein stare sa-si faca 2 cucuie cat oua de strut in 3 minute.
    poate le facem cunostinta. un schimb de experienta, ceva….
    3. soro, pa mine nu m-a intrebat nimeni. io nu ma sfiesc sa recunosc: l-am votatara pe taticu traian (pentru prima oara in veatza asta indelungata a mea)
    am tinut io pept la 11 oameni furiosi si pesedisti la servici, ce mai conteaza cateva huiduieli in plus ???
    zilele astea i-am linistit cu „flacara violeta” a lu hrebenciuc. nu mai zice unu pas.
    4. sa fiti voi sanatoase (matale si Ira)….ca noi la 3.36 eram in activitate. alergam, da? voiam pateuri, piscoturi, biscuitei cu sare, mar, ciocolata, pliculete cu spaidarmen, caseta cu frumaosa si bestia, suc de mere, ceai.
    cam toate odata!
    🙂

  4. Inah,
    asa soro! asa te vreau! iesi din dulap!
    bai, dar ce e cu nesomnul asta la Pufu? copilu tau se crede in Noua Zeelanda cred. traieste sufleteste la antipozi.

  5. bre, Pufu se trezeste toamna – iarna la 3.00 – 4.00 ….
    deja ne-am obisnuit, e nitel cam dificil (nu putem zice ba), suntem obositi….
    e chiar hilar. la 3.00, el e ca o racheta sol-sol….iar noi nu putem nici macar sa ne miscam.
    si sa stii ca Pufu are orelele regulamentare de somn / zi executate. doarme ca porcu cca. 3-4 ore la pranz (in timp ce noi trudim la intreprindere, evident).
    sa stii ca nici cotoiul nu-i mai rasarit…si el face ochi pe la 4.00 si incepe sa urle. nu-i e foame, nu-i e sete…urla de taNpit, altfel nu-mi explic ce are.

  6. io zic sa nu va mai culcati deloc. familia duracell cu cotoiul duracell. la noi io sunt cea mai matinala, ca ma trezesc la 9, 9 fara. ailalti… vai lor de adormiti. de copil am tras azi la 10 sa se trezeasca sa-i dau de mancare.

  7. Sincer, eu n-am intilnit pe nimeni care sa spuna ca l-a votat pe Geoana 🙂 .
    Oricum, am remarcat cu durere, pe multe siteuri, ca adeptii „votului ptr. bunul simt” ii fac pe votantii proBasescu „boi”, „cretini”, „idioti”, etc.
    Deci da, bun simt clar.

  8. in general, aia care au votat cu geoana au votat de fapt antibasescu. dar de-astia am mai auzit. au recunoscut. de fapt, mai toti au votat impotriva cuiva. asta e problema. cand o sa votam pro Cineva poate o sa fim mai relaxati

  9. Eu n-am votat, n-am mers la vot, prefer sa ma agit 4-5 ani, intre votari, decit sa ma duc sa ma imbulzesc in viata sociala doar la vot, ca asa e „trendy”, sa aratam ca ne pasa. Parca se duce lumea la mol sau la bradul de Craciun Millenium, asa merg unii la vot.
    Insa din ce am vazut direct, la comentarii, fiindca sint implicat activ cu jobul pe niste siteuri, 80% din comentariile alea de genul „daten gitu matii” ,”so sugi boule”, „mincamiai pula”, sint de la votantii Geoana spre cei Basescu.
    Oricum, de cacat.

  10. untiljune

    eu nu votat, ca la spital nu au pus urne plimbarete. dar il stampilam pe base, da.

    frumos cand ninge noaptea si pisicu toarce, da.
    e pace…

    mi se pare ca bebe e la fel de grinch ca tine, asa ca…bravo ei, te reprezinta cu succes! :))

    haida’ la noi sa impodobim bradu’!

  11. untiljune,
    pai venim! 🙂

  12. mie-mi place iarna. sunt intr-o exuberanta continua. nu stiu cand s-o sfarsi.

    bafta la concurs!

    Olga, fata draga, te pup!

  13. va urez si pe aceasta cale casa de piatra si sa fiti fericiti.

  14. Te si maritasi deci 🙂 ?

  15. Sunteti interesati sa facem schimb de link 🙂 mentionez ca am zilnic 2000-3000 de afisari si aproximativ 300 vizitatori unici http://www.wta.ro/12688stats_index

    Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu 🙂

    Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com
    Nume : Baiatul Ciudat

    Multumesc 😀

  16. Cristi,
    nu, ma! toader face glume.

  17. „sa impodobim bradul” 😀 buna asta.

  18. jim, nu te rade….ca noi l-am impodobit pe la 6 dimineata….fortati de puradel care nu mai avea rabdare.
    si fuse nenorocire belita.
    puradel a calcat pe punga cu globuri vechi ale lu ma-sa ( je – har domnului ca nu ma leg sentimental de trebi d’stea)…le-a zobit pi tate.
    p’orma s-a fixat cu distrugerea pe alea noi.
    2 ore am tot pus globuri cu winnie pooh si alte maimute in brad (ce-oi fi avut in minte anu trecut cand am luat 20.0000 de globuri…..dreaq stie)….
    zacetzi bogdaproste ca-i puradela mica….vedeti voi intrare fortata in atmosfera de sarbatori peste fro 2 ani:))

  19. Mamiţuni

    Bafta la concurs!
    (… si la capitolul suzete…)

  20. Inah,
    Pufu cel neostoit isi manifesta energia artistica la toate orele. m-am gandit cu neliniste la el azi-noapte, cand fie-mea s-a trezit de patru ori. e adevarat, de patru ori cate un minut, dar s-a trezit.
    Mamituni,
    multumesc. cu suzeta s-a dus. e favorita ei. cu groaza imi amintesc ca eu insami am dat cu biberonul pana pe la 5 ani jumate. deci, se poate 😀

Lasă un răspuns

