It’s me again

Ora 13:si ceva. Peisaj domestic. Copil plecat la bunica, Jimmy in pat, eu agitata ca de obicei si trezita la 8 dimineata. Soneria se aude violent. Stiti, la mine soneria nu suna, ci ciripaie. Cand un bou isi uita degetul in buton, mii de stoluri care falseaza ma fac sa-mi doresc surzenia, macar pe aia temporara. Sigur, o intrebare buna ar fi „de ce nu o schimbi?” Zic in sinea mea „Colindatorilor, mars si veniti de Pasti”. Cu voce tare zic „Cine cacat suna ca disperatul?” M-am gandit o fractiune de secunda ca poate sunt vecinele mele babe care se bat in fiecare weekend.

Da’ nu ca suna, fratie!. Bate in usa cu furie. Si apoi iar suna ciripitor. Si iar bate cu nerv.

Ghiciti cine era? Cine era violentul care imi forta usa si rabdarea sambata la pranz. Cine era nehalitul si insistentul…

Taica popa venit sa faca bani de Sarbatori.

Am vrut sa ies sa ii zic cateva rugaciuni de Sf. Ma-sa. Dar m-a tinut Jim. Cred ca daca l-as fi agresat as fi fost primul infractor urmarit de Politie SI de Patriarhie. As fi fost data in anatema generala prin Interpol!

Bai bine, padre, io asa intru la tine in casa? Dau cu copitele sa daram biserica?

***

Ca sa ma enerveze, mai pe seara, fie-mea a vorbit juma de ora cu niste icoane.

***

Si mai pe seara, am flambat vinul pus la fiert! Jimmy a zis dupa aceea ca asa ceva nu se poate. Cam ca ardeleanul cand a vazut girafa….

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “It’s me again

  1. ooooooo, de cand n-a mai vazut apartamentu meu taica popa si fii-su (diacon – popa si el)…sa fie fro 25 de anisori.
    mie imi place de mor…ca popa pune anunturi pe usa blocului :”maine, poimaine …vine popa cu strochitu si alte trebi d’astea. sa fiti acasa”
    ahaaaaam. sunt acasa, ma aude foaaaaaaaarte bine…si asta e tot.
    am observat anu trecut ca mai toate babele din bloc (si nu-s putine, soro) i-au dat cu flit lu taica popa.
    „vremi grele, mamaie…….de un’sa-i dau lu nenorocitu asta 500 de mii? ca daca-i dau 100….tipa la mine si ma afuriseste”.
    p.s. cu flambashi, bre, vinu?

  2. pai nu am vrut sa-l flambez. io doar l-am pus la fiert. cand m-am dus la el sa vaz ce face, era tot o valvataie. dar a fost bun, sa stii.

  3. la isaia dantuieste, care e punctul culminant al nuntii, sa va ganditi ca sunteti impreuna si la bine si la rau.
    copilul stie el ce stie cand gangureste la icoane.
    casa de piatra si multa fericire.

  4. pai draga…avea plan de facut….si stia ca esti acasa ….ca astia vin la pont….am intelegere cu babele de pe scara….eu l-as fi luat de sutana si-l dadeam afara…ii mai dadeam si doua palme…mama lui de betiv si curvar…dar noi sa fim sanatosi ca astia isi fac veacul de 2000 ani….deh banul ochiul fratelui…🙂

  5. habar nu am care-i treaba cu ardeleanul si girafa, dar cu popa stiu.

    al nostru nu a vrut bani, mi-a varat o icoana sub nas s-o pup, eu de emotie am tras o pupatura de s-a auzit pana la parter si a plecat. l-a pus pe pustiu ceva in consiliul bisericii. pffff.

    am zis ca da cu apa sfintita ca zice de noroc si d’alea. nimic. canta mai mult pe scara. ceea ce e nasol ca la noi s-a spart o teava si pute

    din acelasi motiv refuz sa fierb vin sau tuica

  6. asta cu teava e surpriza de Craciun.
    bancul cu ardealeanul
    „Stii ce zice ardeleanul la Gradina Zoologica atunci cand vede girafa?” – „No, asa ceva nu se poate!”
    O ardeleanca mi l-a spus. Asta asa, sa nu se supere careva.

  7. Să fie de vină faptul că am început să beau şi eu vin fiert de mi-e dat să văd la tot pasu’ oamenii care beau aşa ceva? Că-s peste tot! Sau pur şi simplu este o nouă modă?

  8. Sarbatori fericite!🙂

Lasă un răspuns

