Solutii pentru problemele omenirii

New Year’s Resolutions:

1. sa fiu blonda din nou

2. sa ajung macar 7 zile intr-un concediu

3. sa mi se publice laba aia de carte (asta e totodata si Old Year’s Resolution)

4. ma mai gandesc…

***

Azi mergem cu Olga la vaccin si la cantarirea de 4 luni. Sper sa nu faca precum toate visele rele. Trebuie sa-mi iau si carnetel, ca o sa ne zica doctorul cum sa-i diversificam mancarea. Banuiesc ca o sa fiu plina de morcovi si mere din cap pana in picioare.

***

Mie anul asta mi-a trecut precum cometa. Imi vine sa injur pe cineva cand imi dau seama ca e 28 decembrie. Mi-a placut anul asta. Ma intristez insa cand vad ca imbatranesc. Cand fetita mea va avea 12 ani, eu voi avea 45. Ce-o sa mai fac eu la 45 de ani? Nu sunt facuta sa imbatranesc. Nu pot sa fiu batrana. Eu cred ca la 50 de ani, femeile ar trebui sa devina barbati. Pe bune! Barbatii au viata mai lunga. Mai fut, mai beau, se mai distreaza, mai agata, mai fac sport. Femeile se ingrasa si se deprima. De aceea, montarea unei puli la 50 de ani ar rezolva mai multe cazuri: 1. ii prelungim femeii traiul fericit; 2. vede si ea viata de la capatul celalalt al problemei. Asa mi-as dori sa fac. O sa realizez un studiu de fezabilitate.

21 comentarii

Filed under Uncategorized

21 responses to “Solutii pentru problemele omenirii

  1. nin

    nope! total gresit! da’ nu pot spune de fata cu toata (ma rog, multa) lumea unele chestii. si sa stii ca la 50 de ani femeile pot mai mult decat multi barbati la aceeasi varsta (daca asta e problema).
    ma rog, nu stiu cum o sa fie la 50, dar azi, la 46 si cateva luni este bine. asta, daca facem „abstractiune” de problema cu p… si celelalte. deocamdata sunt altele care compenseaza, gen sa fiu cu ochii in patru la copii sa nu se … sau sa agate, bea, distreze etc. glumesc, sa faca ce-or vrea, dar e amuzant sa fiu cu ochii …mai mult dupa decat pe ei. da, e bine, iti spun eu!

    iti doresc sa ai parul blond din nou, sa pleci in concediu 10 zile, cine nu vrea sa-ti publice cartea sa-i cada … ce vrei tu; in sfarsit, sa-i placa Olgai noutatile pe care va trebui sa i le introduci in meniu (ca asta e o problema pt unii plozi, fiica-mea nu a luat nimic in greutate doua luni, dupa ce am inceput sa-i bag diverse pe langa lapte). si anul care vine – sa-ti placa si asta, nu?

  2. nin,
    eu iti urez sa ai mereu un an mai bun decat cel dinainte.
    am aflat acum ca Olgai trebuie sa-i bag supa de legume de la 4 luni jumate. sper sa-i placa. si sa-si faca singura. ca eu supa nu am facut in viata mea

  3. da, si pe mine ma deprima momentul. nu mai ai nicio sansa ca femeie atunci. dispari asa, din zi in zi. si acum imi dau seama ca atunci cand fi-mea o sa inceapa sa iasa la distractie, eu o sa am peste 45. vezi, asa se adevereste vorba cu e bine sa faci copii de tanara, sa mai apuci si tu sa te distrezi cu ei

  4. Marie, sterge comentul, ca o sa sara toate alea care te stresau pana acum sa faci copil si o sa zica „ti-am zis eu!”. Auzi mah, dar caree pb? Niste botox si o sa aratam ca de 25 din nou !

    Ps: fii-mea o sa aiba 17🙂 sic sic……

    Oana, fa-t blonda m rpd odata ca ma deprimi, si eu nici macar nu te-am vazut!

    Si ma bag si eu la studiu!

  5. bogdana,
    da, chitzi e facuta mai la tinerete. o sa mergeti impreuna la club.
    si pana ma fac io blonda la loc o sa-mi cada tot parul. imi vine sa ma tund, jur!
    maria,
    o sa fim mereu cu gura pe ele. exact ce nu ne place acum la parintii nostri

  6. ai ba jim, daca nici tu nu ma sustii… ma las pagubas.

  7. daca zic ca sunt „in spatele tau” 100%, cum ti se pare?

  8. bogdana, pai nu il sterg, ca imi asum. ma deprima ideea de 45 oricum, iar pe copil sunt invidioasa.

  9. femeia la 45 de ani

    O sa vezi ce tanara o sa te simti la 45 cu o teenagera nabadaioasa prin casa. Chiar o sa te tina in forma. Fizicul ne mai tradeaza, da’ exista remedii. Important e sa nu te ingrasi, ca asta merge mana-n mana cu depresia.
    Nu ca nu mi-ar placea sa vad cum e si la capatul celalalt al problemei…da’ copilul are nevoie de mama si dupa aia si ce te faci?
    Si o sa faci muulte alte chestii, nu numai supa. Curaj!

  10. blonda da…si la multi ani!🙂

  11. Shmenozelle, tu sa fii sanatoasa….
    apropo de diversificare….sa vezi teorii si teoreme si sfaturi.
    pe mine m-au capiat….si sa stii ca dupa 5 luni juma i-am diversificat laptele ala praf pe care functiona ceas.
    suc de portocale nu i-am dat (ca am avut 4 luni juma colici, multumesc, nu).
    am inceput cu pireuri de la hipp / nestle (da, bre…borcanele, sa-i traiasca familia lu ala de le-o inventat).
    de mere.
    mere coapte pasate cu biscuitei de la nestle (cacumash in ei, btw…ca tari mai sunt…)…
    cu branzica de casa am dat-o in bara. numa producatori geniali de branza am in familie (si retete pe masura)….n-a iesit nici un fir.
    am luat in final neste branza de vaci nemteasca….n-a fost pasionat de asa ceva, mai repede iaurturile alea speciale cu fructe pentru bebelusi. cu biscuitei in ele.
    deci, incepe nebuneala.
    iar supa aia…nici la dujmani sa n-o dai. fara sare, fara ulei, o zeama luuuuuuunga, in care o sa pui si ceva fasii de piept de pui.
    aaaaaaaa, si ficatelul de pui fiert in lapte (asta al meu l-o mancat numa la gratar, geaba am imputit io apartamentu fierband mizeria aia de ficat de zburatoare).
    durere de mama.
    bietii copkii:))

  12. inah,
    in timp ce olga se uita la stirile protv, eu iti salut noul blog.
    eu presimt ca exact acum, cand o dadusem pe brazda cu laptele ala nenorocit, acum o sa se supere iar pe noi cu diversificarea

  13. shmenozelle, draga mea…nu te grabi cu diversificarea. tu esti singura care simte cand e momentul potrivit. daca mananca ok laptele si baga grame ca la carte, nu te baga inca pe morcov si suc de portocale. sa n-o superi si sa-i zapacesti alimentatia.
    Pufen a functionat foaaaaaaarte bine cu milumilu ala….si le-am lasat pe toate asistentele si doftoritele si rudele isterice sa macane…
    si, dupa cum iti spuneam si ma repet, ca o roza ce sunt, am inceput cu mar copt (ala crud produce gaze si naiba mai stie ce nelinisti pe la burtile lor si-asa amarate de colici….).
    suc de la nestle/hipp (ala de mar a fost favoritul), piureuri din borcanele….
    incetisor.
    da, mi-am tras blog roz.
    :))

  14. Mamiţuni

    Zici tu ca-mbatranesti? hm…

    Cu vopsitu’: aha, deci nu sunt singura🙂
    Am comis-o acum 2 luni.
    Doar ca eu n-am iesit mov, ci blond-pai-lucios. Si nu-mi doream. Planuisem cu totu’ altceva, da’ dac’ te crezi mare alchimist, nu te uiti ce-amesteci (de altfel foarte omogen!) si trantesti, desi n-ar fi cazul, oxidant…
    M-am revopsit dupa 20 de minute (de racnete). E minune divina (si masca/masaj cu vitamina A uleioasa, ulei de cocos si nu mai stiu ce alte smacuri mirobolante) ca nu mi-a cazut instant tot parul! (nu incurajez pe nimeni sa repete…)

  15. Mamituni,
    da ma! nu stiu de unde aceasta incredere neconditionata in talentul nostru de a amesteca vopselele de par.eu acum nu am ce-i face decat sa se decoloreze de la spalat. ma simt ca o gaina mov-roscata.

  16. tankistu

    jim
    mama la copilu tau are parul mov. esti gay in pula mea. 🙂 🙂 🙂 🙂

  17. ba, eu pa shmeny n-o prea conduc (decat cand e beata. in general eu. sunt beat) da’ tu pe partz-mobilu’ ala a trebuit sa-l convingi sa te aduca de la madrid la barcelona. daca-l mai aveai iti recomandam carnavalul de la sitges. umple-te-ar bendeac in dos!

  18. hai ca asta a lui tank a fost cea mai tare :)) o astepta de un an :))
    pt cine nu stie: tank avea un volvo mov, motiv pentru care jim l-a declarat gayul etern.

  19. 1. Blonda: oh, da.
    2. Blonda: oh, da.
    3. Blonda: oh, da, da, da.

    =))

Lasă un răspuns

