La multi ani, 2010! Si Posta Romana 1787!

Pe prima ati priceput-o, sper, ca nu am chef sa dau cu urari, ca nu ma pot gandi asa de dimineata la unele neconventionale.

***

Pe a doua…

Bai, correct me if I’m wrong! De ce zicea nebunul ala mic de Basescu ca a privatiza Posta Romana e aproape un sex crime? Oare el a mai fost de curand la Posta? Oare voi ati fost?

Eu am fost ieri. De patru ori. Plus una alaltaieri. Pentru o recomandata.

O data – functionara coplesita de zecile de clienti se certa cu unul, caruia i-am retinut si numele de pe buletin, ca l-au tot repetat, si care in timp ce se ce lua de gat cu femeia aia ma sorbea pe mine din ochi. De data asta, surprinzator, era de vina chiar nenea care venise dupa alocatia copilasului de 17 ani. Jumate de ora. Am plecat.

De doua ori am revenit, dar o data era pauza de pranz si a doua oara eram cu J si cu O si nu i-am tinut si pe ei ca pe prosti.

A patra oara m-am intors singura, decisa sa rabd orice. De data asta, un nene care avea scris pe mandat numele gresit, adresa gresita, aia nu gasea nimic in registrele alea scrise de mana cu piciorul, calculatoarele, fireste, se blocasera, pentru ca nu mai suporta nici ele sa traiasca din 1992, o alta angajata vorbea la telefon cu cordaciul, probabil, iar eu si inca 8 cetateni bateam fiorosi din picior, si concluzia a sunat normala – factorul postal de teren e de vina.

Ca sa ma descarc, l-am sunat pe Jimmy. I-am suduit nitel pe cei de la PTTR si m-am mai calmat.

Am luat recomandata. Era de la Administratia Financiara pe 2008. Nu am nimic de platit si nimic de primit. 0 0 0 pe toata coloana. Atunci de ce pula lui Brad Pitt mi-au mai scris?

Revin. De ce e rau sa se privatizeze mamutul ala imposibil de Posta? E obiectiv al Armatei de nu avem voie sa-l privatizam? Oricine l-ar lua l-ar imbunatati un strop. Computere noi, aer conditionat, disparitia registrelor scrise cu pixul, cu numere de inregistrare care se repeta, colete care pleaca inapoi. Si eu daca as prelua PTTR-ul l-as face mai fain. Este ultimul sistem care era obosit si care a ramas obosit. Cand o sa se strice si ultimul calculator o sa aduca porumbeii cu scrisoarea in cioc. Si postalionul.

6 comentarii

Filed under Uncategorized

6 responses to “La multi ani, 2010! Si Posta Romana 1787!

  1. eu aproape de fiecare data ma iau la ciondaneala cu idioatele de la posta. pentru a plati 3 facturi stau 40 de minute minim.

    la multi ani! poate in 2010 se intampla lucruri mai misto

    pupici la Olguta

  2. Am expediat pe 17 decembrie din Dublin niste felicitari, unele pentru Tulcea, unele pentru Bucuresti si una pentru Italia.
    La Tulcea au ajuns pe 20 decembrie, in Italia pe 21 decembrie, in Bucuresti inca nu🙂.

  3. Cristi,
    dar este foarte normal. posta romana e din secolul 18.
    ever,
    la multi ani si voua!🙂

  4. tankistu

    cristi
    bah tu de a cui din tulcea esti ??

    oana
    La multi ani…precum si celelalte urari care se fac de sarbatori. si sper sa tina movu pana in martie.

  5. scantei

    si Tulcea tot in Romania îi..

  6. Zu

    🙂 am primit si eu hartia cu 0 lei, la mine insa a venit singura la cutia postala… oricum, am avut o reactie similara: de ce s-au mai chinuit sa mi-o trimita???

Lasă un răspuns

