Adevarurile mele. 2009

* Cel mai frumos lucru din lume mi s-a intamplat deja. Olga. Aproape ca ma intristez la gandul ca de aici incolo nimic nu mai poate egala feelingul.

* Dupa patru luni recunosc public ca pentru mine alaptatul a fost un cosmar. Stiu, stiu, sunt o mama rea. La fel spun ca daca o sa mai am am vreun copil, nici macar nu o sa mai incerc sa-l alaptez. Pentru mine a fost un film horror la care, in sfarsit, m-am speriat. Cu sechele. Cu vise nasoale si acum.

* M-am simtit de foarte multe ori lasata balta si dezavantajata. Poate e doar o psihoza. Either way, in 2010 aceste lucruri nu se vor repeta. Voi avea grija.

* Ma simt grasa. Tot anul m-am simtit. Si chiar sunt.

* Nu am mai scris nimic in afara blogului, pe fondul unei stari sufletesti dezamagitoare. Si din cauza faptului ca Urechile… tot nu s-au publicat.

* Am citit mai mult decat in 2008, de pilda, ceea ce ma bucura.

(Per total, noroc cu Olga, ca altfel cam de porc anul asta).

* De-abia astept sa treaca si ziua de 31 decembrie pe care, cu exceptia momentelor cand sunt plecata din Bucuresti, o urasc din toata inima.

* As vrea sa depasesc cumva sentimentul de deriva in care plutesc si din care nu ma pot trezi. Mi-e lene sa schimb ceva. Uneori am chef sa merg la munca, de exemplu, iar dupa 3 ore dispare si acesta. Mi-e teama sa nu raman blocata in aceasta lipsa de reactie si sa devin, cu anii, o persoana blazata si resemnata. Si mai batrana decat ii e varsta.

* Cacat, in 2010 vreau sa traiesc.

La multi ani!

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Adevarurile mele. 2009

  1. La multi ani!
    Sa va bucurati de Olga pentru ca de acum incolo o sa aveti parte de noi sentimente si de noi experiente, in mare masura amuzante, dar importante in felul lor!😉
    Si nu, nu vei fi niciodata batrana, nici macar fizic! Si nici pe departe grasa!

  2. draga mea, iti doresc sa ai un an bun si vesel….cu bucurii multe (mici si dese, cum zice iepurashu).
    Olga sa fie sanatoasa si vioaie, Jim sa fie haios si de baza….toti din jur in putere si saritori.
    p.s. io am „alaptat” cca. o saptamana (horror e putin spus, da?), Pufu a zis intr-o zi „bleaugh”, io am zis „bogdaproste, Pufen , sa-ti traiasca neamu, pot si io sa mananc, sa fumez, sa respir”…
    p.s.’ cam aceleasi senzatii….insa trece. cand te vei intoarce in campia muncii, cand va urma acel diabolic „servici – casa”…si mici chestii care ti se vor parea tradari curate (coafor, tratament, shopping….)…..
    totul va fi ok.

  3. ma inscriu si eu in fan clubul alaptarii. mai sunt locuri?

  4. Mamiţuni

    Nu cred ca esti o mama rea daca n-ai alaptat. Cel putin la primul copil, primele saptamani sunt, de obicei, usor sinistre. Daca n-are cine te sfatui si cine sa te incurajeze „pe limba ta”, sansele sa nu abandonezi sunt extrem de mici.
    Doar daca reusesti sa treci cu bine de aceste faimoase prime saptamani (care dureaza mii de ani)… ti se poate schimba parerea.
    Lasa visele urate, maternitatea nu se rezuma la alaptare.
    Subscriu la lasatul balta, deriva, deruta. Da’ trec.
    La mine, lipsa de reactie a disparut progresiv, pe masura ce incepea copilul sa fie din ce in ce mai comunicativ… (asa ca n-o sa te mai tina mult).

    Sa fie Olga sanatoasa, sa accepte lin diversificarea (oricand are sa inceapa si asta….), si sa doarma toata noaptea. Si lucrurile se vor simplifica.

    Spor la trait in 2010 :))
    La multi ani.

  5. Maria,
    tot ca maggie simpson?
    a fost totala expresia aia, parol:))
    La multi ani si toate cele bune!
    ps cred ca mai sunt locuri. importanta e sinceritatea.

  6. tot ca maggie simpson, dar una mai puturoasa.

  7. la multi ani, dragele mele!
    revin mai incolo

  8. Io cred ca o sa traiesti 2010 mai ceva decat ti-ai propus. Urechile se vor publica… zic io. Fac previziuni.

    Am un feeling ca o sa fie un an misto…

  9. La multi ani si un an vesel!

Lasă un răspuns

