Despre Melbourne si Teiul Doamnei

Nu stiu ce ma fac cand se va termina Australian Open. Olga mi se uita in fiecare dimineata la tenis. Nimic nu este mai interesant decat tenisul. Ii cearta pe jucatori, ii incurajeaza, tine cu Tommy Haas (ma rog, tinea cu Tommy Haas, ca asta nu mai e in turneu, urla la el si-l sustinea sincer, la recomandarea mea, la fel de sincera). Dar sper sa se reorienteze. La surorile Williams, de pilda. Sau la Hewitt macar. Ca are nevoie, joaca impotriva lui Federer-nesuferitul.

***

Voi stiti ca plozii urla, bazaie, plang? E parte din dezvoltarea lor de copii aiuriti. Fie-mea caraie, tipa, rage, se oftica, rade. In fine, scoate sunete. E un omulet in devenire, deci SCOATE SUNETE din cele mai felurite. E ceva normal. Buuuuun!

Vecina de sus, care e tanara si asistenta medicala cica pe deasupra, este scandalizata ca o aude pe Olga manifestandu-si, in pula calului, personalitatea. Ca mai plange (rrraaaarrrr de tot!), ca tipa, ca ne cearta, ca gangureste, vecina de sus sustine ca Olga o trezeste din somn si ca, lucru care m-a scos din minti, ca ii e mila de ea. „Imi vine sa cobor sa vad daca e bine”, zice vecina de sus.

In primul rand – vita incaltata trage cu urechea. Va jur pe capul lui Elvis ca eu nu aud NIMIC din ceea ce fac vecinii mei din bloc. Nu le aud plozii, nu ii aud cand se cearta, cand se fut, cand se impaca, cand beau zgomotos sau cand sforaie. Si asta dintr-un singur motiv: nu ma intereseaza ce fac ei. Ei insa sunt geana si timpan pe tot ce se petrece in casele altora. Cand nu vrei sa auzi chestii, nu le auzi. Daca un plod cuminte ca Olga ajunge sa te deranjeze, du-te la spital! Esti bolnava de nervi!

Randul doi – printr-un miracol probabil, proasta e gravida. Mai are nitel si naste un baietel. Sa-i fie sanatos ii urez, dar sper sa fie mai rau decat cele 7 plagi ale Egiptului. Sa-i urle zi si noapte, s-o aduca in pragul nesomnului etern si sa-i faca figuri peste figuri, pentru ca imbecila sa realizeze, intr-un final inecat in lacrimi de nervi, ce este aceea un copil plangacios si cum se utilizeaza un astfel de specimen. Sa ma duc la ea la usa si sa-i zic: „Vai, Alina, vrei sa-l adoptam noi pe micut? Ca e asa de ignorat, saracutul, ca am crezut initial ca nici nu are parinti!”

Intr-un fel, de-abia astept sa ma mut de aici, din blocul asta de tarani teleportati din sate de distrusi! In altul, nu ma imaginez in alta casa. Nu stiu de ce!

19 comentarii

Filed under Uncategorized

19 responses to “Despre Melbourne si Teiul Doamnei

  1. 😆

    Rupe-i fâşu’, mama ei de proastă!

  2. multumesc, barbati neinfricati!😀
    s-ar fi bagat si jim, dar ii e mila de ea ca e gravida

  3. cata ura domn`e….. :)…viata la bloc deh..

  4. auzi si poate o sa faca vreun mutalau de nu scoate un sunet, sa se streseze ca e copilul bolnav ca tace prea mult. oricum e bine….iar tu poti sa trimiti protectia copilului sa zici ca ai auzit ca ii da votca in lapte ca sa doarma

  5. maria,
    prefer sa faca un crizel. de-ala sa nu-l poata stapani 3 oameni bine crescuti😀 e o dorinta personala

  6. vodca-n lapte…ce idee buna. mai ales cu cola in loc de lapte, ca sa pot trai cu mine in camera.

  7. bei, ce idei diabolice pe voi…
    las-o, Shmenozelle, ca-i burtoasa si are hormonashii in toate partile corpului… si nu-si da seama ce zice/face.
    orishicum, nu scapa ea cu una cu doua. o sa-i dea al de sus un puradel….de o sa fiti nevoiti sa chemati politia, gardienii, jandarmii, protectia cetateanului…
    o sa vedeti.
    nah
    p.s. adecatelea, conitza Olga se uita deja dupe atleti??????????

  8. jimerino,
    nu, nu e o idee buna. nici prima, nici a doua…
    inahinah,
    draga mea, tu es trop gentile cand te gandesti la hormonasi. imi zicea asa dinainte sa ramana grea.
    si da, olga se uita foarteeeeeeee atenta la jucatorii de tenis. si de azi se ridica singura in fund. evident, cade curand intr-o parte. totusi, progresul e evident

  9. si tac’su lu Olga ce zice ca lu fii-sa ii fug ochii dupe barbati bronzati si musculosi de la o varsta atat de frageda?
    p.s. felicitari pentru ridicat in poponet.
    ai, ca mai aveti nitel si o luati copacel-copacel pan’ casa.

  10. ginap

    shmeny
    Stai linistita, la fel se intampla daca stai la casa. Vecini la poarta, pe dupa poarta, privind printre crapaturi🙂. Stiu pe cineva care vrand sa-i linisteasca claxona de fiecare data cand ajungea acasa🙂

  11. Simona

    M-am tocit de ras imaginandu-mi cum era daca vecina ta era din greseala vecina cu mine cand era plodul meu cel mare bebelus… Si eu eram rea de gura in perioada aia, ca o mama care se respecta, fara urma de somn prestat cateva zile la rand pentru ca nu stiam unde e butonul de „stop” la copil… Asa ca nu m-as fi sfiit sa-i zic de dulce daca avea neclaritati… Dar lasa, poate o sa aiba ea bafta de asemenea copil, crede-ma, imi pare rau ca am judecat pe oricine inainte sa fiu mama, cred ca m-au prins blestemele lor :-)))) Eh, acu-mi da mana sa vorbesc ca a trecut potopul :-))))

  12. ginap,
    da, sunt convinsa ca e la fel. in romania. in alte locuri nici nu se uita la tine. acolo e pe dos. mori si nu te baga in seama.
    Simona,
    eu sunt de obicei rea de gura, dar cu asta nu sunt. nu stiu de ce. cred ca intr-un fel ma gandesc ca fie-mea chiar o deranjeaza. pana sa ma dezmeticesc ca trebuia s-o injur de familie, a trecut momentul. uneori sunt foarte blocata.

  13. http://tusitenisul.wordpress.com

    hai sa dezbatem fiecare partida de la australian open. pas cu pas.

    imi cer mii de scuze pentru deranj . Va multumesc , la revedere!

  14. christian,
    nu m-ai deranjat. mi-ar placea sa dezbat si eu, doar ca ma iau cu altele…

  15. Ellie

    Mai bine fara plozi urlatori. E mai frumos sa traiesti in liniste.😀

  16. Ellie,
    atunci ia calul meu si du-te!

  17. Ellie

    de unde atata indignare cand cineva isi exprima o parere care nu e in acord cu marea masa? just saying…

  18. ioana

    Mi se pare o mare nesimtire sa deranjezi pe altii si tot tu sa te enervezi

Lasă un răspuns

