Leapsa care aduce cartea. Sau invers

Am preluat o leapsa de la DayDie, fara a fi nominalizata, dar cu mare placere.

1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti paginile ?

Recunosc. Indoi foile, la las deschise cu coperta sus, uneori rupeam colturile paginilor. Le maltratez. In ultima vreme am inceput sa tin minte pagina la care raman. Semn de carte – niciodata. Alea sunt pentru scobit intre dinti.

2.Ati primit in ultimul timp o carte drept cadou, si daca da, care a fost aceasta ?

Nici nu mai tin minte ultima data cand am primit cadou o carte. Mi-am cumparat insa. Traiasca Kilipirim!

3.Cititi in baie ?

Sigur. Din copilarie.

4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte, si daca da, care ar fi fost aceasta ?

Am scris o carte. Se numeste „Urechile pisicii Olga”.

5.Ce credeti despre colectiile de carte de la noi ?

Cred ca orice colectie de carte este o idee buna.

6.Care este cartea preferata ?

„Rosu ucigas”. De Jeroen Brouwers.

7.Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea ?

Sigur ca da. Acum recitesc „De veghe in lanul de secara”. Din cauza, sigur, ca s-a stins Salinger de curand.

8.Ce parere ati avea de o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

Probabil ca nu as fi in stare sa le spun nimic, sau poate doar le-as multumi ca mi-au facut viata mai frumoasa.

9.Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine ?

Cand mergeam la birou, favoritele mele erau Lumi si Roxana. Acum, nu prea mai vorbesc cu nimeni.

10.Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi ?

Nu stiu ce criterii sa bag mai intai. Autor, notorietate, recomandari, atractie personala fata de cartea respectiva?

11.Care credeti ca este o lectura „obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca ?

Poate ar fi mult si pretentios din partea mea sa spun: Toate cartile ar trebui sa fie lectura obligatorie. De aceea o sa ma multumesc sa zic: Orice carte ar trebui sa fie lectura obligatorie.

12.Care este locul preferat pentru lectura ?

Oriunde.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste ?

Uneori merge chiar televizorul, alteori in liniste.

14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic ?

Nu. Pentru ca nu am avut ocazia si nu mi-am pus problema. Nu am nimic impotriva cartilor in format electronic, dar inca le prefer pe cele fosnitoare.

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate ?

Ambele.

16.O carte este pentru mine… Cum ati descrie o carte ?

Depinde de carte. Unele sunt viata, altele – imaginatia. Unele sunt frumosul, altele – minciuna. Cuvintele, insa, sunt mereu cele care conteaza.

Dau aceasta leapsa la Roxana, Lumi, Maria, Mira si Inah. Si tuturor celor care isi doresc s-o preia.

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Leapsa care aduce cartea. Sau invers

  1. misiune indeplinita, ma’am.🙂

  2. eu as fi pus o intrebare mult mult mai direct: dragi iubitori ai cartii, cititi dimineata pe buda?

Lasă un răspuns

