Nimic

Un om are mai multe vieti.

Una dintr-ale mele de-abia si-a dat duhul, dupa zeci de tentative de resuscitare. Exitus. Alta sta sa inceapa, dar ii e teama sa faca primii pasi, pentru ca stie ca dupa orice colt ameninta neimpacat esecul.

Depresie, nebunie, plictiseala. Nu merit nimic mai bun. Si-atunci, cum as putea sa cer ceva?

Acum doua nopti, m-am visat plina de cancer. „Metastaza”, spunea un doctor. Cancerul meu nu e unul fizic. Trupul meu nu este bolnav. Mintea si sufletul meu sunt in pragul unei goliciuni vecine cu o boala letala, accelerata. Mi-e frica de oameni. Odinioara ii iubeam. Niciodata nu voi mai iubi pe nimeni.

Sper sa ma trezesc maine si sa constat ca totul s-a imbunatatit dintr-odata. Sper sa ma tin in brate pana ma incalzesc, pentru ca acum sunt rece si doar eu singura ma mai pot dezgheta.

Viata mea a trecut dureros si impiedicat, aruncandu-ma cu capul de pietre.

De-acum nu mai visez decat o plaja si un suc de ananas. Cu novocaina.

20 comentarii

Din categoria Uncategorized

20 de răspunsuri la „Nimic

  1. nevermore

    Bai, ce-ai ma? termina-te cu prostiile astea… stiu ca nu e treaba mea sa-ti zic da’ esti tanara, desteapta, frumoasa si mai ales sanatoasa! Am zis sanatoasa? sigur? mai zic o data?
    Nu prea inteleg eu subtilitatile ca nu ma duce capu’ asa ca n-am inteles ce zici in text dar atata timp cat esti sanatoasa nu vad de ce te intristezi. Crede-ma, sunt oameni de-a dreptul tristi, nefericiti, bolnavi vai mama lor pe lume care reusesc totusi sa zambeasca si nu stiu cum tu poti sa te plangi de o simpla plictiseala… sau ce e ca n-am inteles…

  2. oamenii mai au voie sa fie tristi si daca sunt sanatosi 🙂

  3. musai

    si eu as vrea sa fiu vampir cateodata.

    p.s.
    scuze daca-s offtopic.

  4. nevermore

    da stiu, dar parca pierzi clipe pretioase din viata asta si-asa destul de scurta, plina de cacat si chinuri si sange peste tot si bucatele de organe imprastiate in aer…
    multumesc, stiu! mi se spune des ca ma pricep sa ridic moralul oamenilor 🙂 (dat parul pe spate cu mana)
    (nu mai e nevoie, am deja par pe spate)

  5. eu sper sa te dezgheti pana vine martie. aia e o luna care merita traita. cu totul 🙂 parca se deschid si porii pentru lumina

    mi-a placut ideea cu mai multe vieti… si da, avem. o mie de incercari si de esecuri, dar merita!
    :*

  6. cateodata nu se mai deschide nimic. nici in martie, nici in iulie, nici in luna plina. luna plina e goala.

  7. a voir…
    imi plac vampirii.

  8. musik pisik

    iarna este de vina… statul acasa…lipsa de activitate 😉
    demisia, demisia !!

  9. 1. „… si un suc de ananas. Cu novocaina.”

    Ooo, da! 🙂

    2. Alooo! Nenea?!? Pai ce faci acolo? Ia fata (recent devenita mama?) in brate si fa-o sa uite. Acum!

  10. capul sus, vorba frizerului.

  11. ‘ai bă şmeny, bă. nu poci să cred că ţi-e aşa rău… 😦

  12. Si culmea e ca tot in oameni sta raspunsul, nu in tine. Ei te vor incalzi, numai sa le dai voie.

  13. Poate nu in felul in care se sfarseste o viata sta semnificatia, ci in povestea ei, in drumul pe care l-a purtat.

  14. sau poate nimic din toate astea…

  15. nin

    … nimic din toate astea!

  16. bah, omii sunt nashpa. da’ copkiii si pisicili sunt totali.
    crede-ma.
    :))
    (mai ales cand se scoala amandoi la 3.00 a.m.)
    p.s. soro, io te inteleg bini di tat. cat am stat acas’, am trecut prin toate starile psihice posibile. daca aveam o flinta, fix in dinti imi trageam, parol de nu.
    esti epuizat, parasit, neinteles, n-ai cu cine, n-ai cu ce, copkilu ala nu pricepe bietul de el, el are nevoi.

  17. untiljune

    pisic trist… 😦

  18. inahinah,
    e, aici e ceva mai mult. ca fie-mea e cuminte, pisica nici nu o simti…
    untiljune,
    deh, ce sa-i faci?

  19. Mi-e frica de oameni. Odinioara ii iubeam. Niciodata nu voi mai iubi pe nimeni.

    sunt de acord cu primele doua propozitii.
    dar reusesc sa ma indragostesc nebuneste din te miri ce…asa ca nu pot sa mai zic „niciodata…” desi imi vine si mie sa cred asta chiar azi!

  20. Lara Mar

    ihmmm. parca as fi scris eu asta 😦 o fi de la vreme? de la planete? ce naiba se-ntimpla?

Lasă un răspuns

