My friend, the freak

Daca esti macar 10 la suta ciudatel,  ai toate sansele sa ma indragostesc de tine fara a te mai lasa vreodata din brate. De-asta sper asa, putin, ca si Olga sa fie macar nitel freakish. Ma rog, nu intru in detalii, ca daca e sa fie freak, o sa stie ce cai sa urmeze si o sa fie weird in stilul ei.

Aseara m-am uitat la toti freak-ii din muzica. Am constatat ca imi cam plac toti.

Si iata la ce concluzii am ajuns:

MeatLoaf

Energic, posedat, batranel, in afara salii de gimnastica. Un da pozitiv! 😀

Army of Lovers

Natural de artificiali. Mi-s dragi pentru ca vin din tinerete. Ii iubesc!

Mylene Farmer

Frumoasa, vampiroaica, misterioasa, bolnava la cap, frumoasa…

Shakespear’s Sister

Dark. Noir. Negru. Puternic.

Kate Bush

Imi vine sa pun mana pe o arma si sa omor pe cineva. Atat!

Marilyn Manson

Vreau sa beau o bere cu el. Sa ne imbatam impreuna. Sa tina o lectie de marketing.

Si mai am o gramada de anormali. Dar mai ziceti si voi, ca pentru mine inca e un calvar sa pun linkuri :).

17 comentarii

Din categoria Uncategorized

17 răspunsuri la „My friend, the freak

  1. Anca

    Gaga…Lady…:) Cel putin se straduieste sa fie freak.

  2. Anca,
    daaaaaa… clar. she’s welcome on the freakish list.

  3. in continuare nu-l recunosti pe david bowie. istoria te va judeca!

  4. nu, nu prea. freakareala lui provine de la faptul ca are un ochi de sticla. daca nu l-ar fi avut…

  5. pai si manson ce are? amandoi? aia cu coastele scoase? vrajeala multa. bowie si-a luat limba-n gura cu mick! asta freak! si fara sa fie chiar poponari. bine, pe considerentul asta… hai ca ma striga mama.

  6. adevarul este ca fricsii astia sunt pe departe mai interesanti, mai putin plictisitori si nu ma refer neaparat la muzica…de La Roux sau Roisin Murphy ce parere ai?

  7. raluca, musik,
    da, toti se incadreaza.

  8. ma mai gandeam la o chestie…sunt destul de multi fals-freak, care stiu foarte bine de apetenta noastra pentru ciudati si marseaza pe lucrul asta. Lady Gaga e un exemplu foarte bun, iar daca ma intrebi – si Marlyn Manson. De multe ori e greu sa ii deosebesti.

  9. Freddy Mercury, Michael Jackson, Prince, Ozzie Osbourne…

    Nu că mi-ar plăcea toţi, dar fricşi.

    Marlyn Manson e cel mai mişto.

  10. raluca,
    da, fara doar si poate. dar kate bush e autentica :)) la fel si meatloaf. astia imi plac mai mult decat cei construiti.
    hudrea,
    ozzie e roacker. nu i-am luat in calcul, ca nu mai terminam numaratoarea. de la kiss incoace…

  11. shmenoletta, acilea nu ma nimerishi neam
    mie-mi plac toti aia normali.
    nici un friki friki d-asta de nominalizashi ‘mneata mai sus nu ma atrage.
    sunt cucu. stiu
    :))

  12. untiljune

    Parazitii? Guess Who?
    …de ce nu?

  13. una

    HIM, imi cam plac toti cei din lista si credeam ca sant normala, dar daca zici tu, te cred! Buna!

  14. una,
    salutare! pai esti :)) si ei sunt, doar ca stiu sa se vanda

  15. Adjudecaţi toţi ai tăi Shmeny, şi de la mine australienii de la Empire of the Sun, Sigur Ros şi Royksopp, şi alţii de care nu îmi amintesc momentan. Dar îmi voi.
    (eu îs 2 din 3 fmi 🙂 )

  16. Eclectical Storm,
    tu esti deja la underground freaks. buni rau de tot si astia!

Lasă un răspuns

