Cu ce ma mai ocup

Am disparut de cateva zile. Pentru ca trebuie sa recitesc manuscrisul Urechilor pisicii Olga, trimis tehnoredactat frumos de cei de la Editura Tritonic. Nu imi explic de ce merge asa de greu sa recitesc, doar am recitit-o de zeci de ori. Poate de-aia… Anyway, momentul lansarii se apropie, iar eu m-am blocat si nu pot s-o corectez. Sigur mai sunt chestii de reviziuit, de la diacritice la exprimare, dar parca sunt batuta in cap.

***

Vineri noaptea am facut-o lata. Cei doi parinti iresponsabili au lasat plodul in custodia cuiva responsabil si s-au facut turta. Si apoi pe la 2 dimineata, Jimmy mi-a lasat geaca lui, sa am eu grija de ea. Evident, trecand peste amanuntele picante, concluzia e ca i-am pierdut geaca, undeva pe strada Blanari. Sa fie primita!

***

Ieri am luat plodul cu carutul si l-am plimbat din Colentina la Piata Romana si back. Cei 10 kilometri batuti pe jos in combinatie cu mahmureala mea nu puteau da mari rezultate. Seara a venit si ta-su de la fotbal, mai mult beat decat viu, cu o sticla de vin si cu flori, ca serbam 2 ani de relatie. Am adormit amandoi inainte de ora 23.

***

Ieri la redactie, colegul Craitoiu mi-a pozat fata. Multumim, Kiri!

21 comentarii

Filed under Uncategorized

21 responses to “Cu ce ma mai ocup

  1. sun

    E o minunatie de copil…sa va traiasca!

  2. nin

    semanati, mai ales la ochisori!

  3. ha ha ha, si jim are aceeasi problema ca si mine. nu ii seamana fata deloc.:)))
    cu cartea e bine.

  4. Je m’en fiche scrie pe ea… ce relaxată e!

  5. mamaaaaa ce Olga frumoasa!

    astept lansarea. am facut-o si noi lata, vineri. noroc ca nu am pierdut nimic. sau nu-mi amintesc sa-mi lipseasca ceva

    :*

  6. si olga are fata de baietel. eu ma bucur, ma gandeam ca doar smaranda. altfel, eu am ratat o betie vineri seara. taaare deprimata am fost.

  7. sun,
    multumim, si tie la fel, daca ai!
    nin,
    asa zic si eu. altii zic ca seamana cu ta-su
    toader,
    asa, omule. seamana cu mine, nu?
    Maria,
    da, cam asa e de obicei.
    ever,
    te anunt, cu mare drag
    maria coman,
    e un baietel desavarsit. ieri a baut cu galeria lu… ma rog, a unei echipe cu care nu corespund sentimental

  8. sa va traiasca sugubeata🙂
    vreau si eu botosei d’aia portocalii… marimea 38 oi gasi?😛

  9. cu niste betivi, nu trebuie sa etichetam neaparat oamenii. niste caini betivi, futu-le neamu-n cur. da’ haiosi.

  10. monica

    I-am gasit salopeta cu pisici!!!! In sfirsit! Pe aceasta cale, doresc sa intreb de ce la hainutele de copii ratusca e mai populara ca imprimeu decit pisica, dar nu mai conteaza. Deci, i-am gasit salopeta cu pisici!
    Acum sa vad cind pot sa trec sa-i dau si salopeta Olgai, plus sa bem si un sprit, ca adultii ce sintem (PS: doreste si Zapa sa vada puiul. Luam legatura pentru detalii😆 )

  11. Adriana,
    nu sunt botosei, sunt ciorapi flausati :))
    alexandru petria,
    multumesc mult!
    monica,
    pai sunteti asteptati. in afara de joi, cand mergem sa ne manifestam salbatic pe stadion. danke pentru salopeta!

  12. soro, e mijtoaca ploada ce n-a vazut parisu.
    ce fatza de filosoafa jmekera are….pfuah.
    sa va traiasca si sa va aduca numa’ chestii faine.
    p.s. bravo, halal sa va fie. betiveala, plimbare…..
    p.s.’ Jimerinos, bausi cu dujmanii, mah?
    ca batu ceahlau pe saracia aia de steaua?
    vaaaaaaai, cat am mai ras de stelistu intreprinderii azi. e seful mare, da’ nu se pune intre noi, microbistii.

  13. Pupam omuletul cel serios.

    E foarte simpatica!!!🙂

  14. inah, chiar nu e sezonul potrivit pentru luare la pula pe tema. sa mor de aveam vreo rusine in a ne lua periculos doar pentru faptul ca esti femeie, ca vad ca te descurci cu treaba. da’ sa moara muie ala de la siena si cacatu’ ala de la sherif care e acum pe la moscova daca am de ce ma certa. niste mui proaste, eu si betivii mei jucam mai bine sambata. sau daca nu jucam mai bine, macar berea de dupa e mai haioasa fara ei.
    inho, esti pizda marfa, ma fut in toata liga1 si nu iti mai raspund la nimic legat de fotbal pana la vara, cand avem despre ce vorbi. ura!

  15. Inah

    bey, omu Jim…io sufar sincer alaturi de toti suporterii ligii lu sulea mitica. parol. ca pune cetatenii aia atata suflet si passione, isi da toti banii pe bilet si vad , fratele meu, un fotbal, oaleleo.
    p.s. deci, la vara.
    aha.

  16. untiljune

    pisicu’ ala mic e un fel de jim. zic.🙂

  17. Diana

    Fata, abia astept sa te vad tiparita! Pe cand lansarea, sa ne chemi s avenim cu turle si sobe!
    Cat despre recititul asta de la urma – se cheama trac! Good luck, ca plodu’ de suflet si cuvinte ca si ala de suflet si carne e nascut deja!🙂

  18. surle, bre, sa nu se umple libraria de turle.

  19. Oana, bine că nu l-aţi luat pe copil cu voi! Geaca… în fine.
    PS. Să vă trăiască!

  20. Pingback: Mici minuni « Jurnalul unei gospodine ratate

Lasă un răspuns

